كاش ما هم نام ليگ برتر را به ليگ خليج پارس تغيير مي داديم
تا ديگران بدانند كه نخواهند توانست نام كهن خليج پارس را از صفحات تاريخ جهان بزدايند
سیاوش
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
پاسخ
ایکاش همه ورزشکاران مانندرضازاده عرق ملی ومیهنی داشتندودست رد به این پولها میزدند
ناشناس
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
پاسخ
خوب همه ملت را فیلم کردی آقای خلعتبری نشان دادی که آدم پول پرستی هستی و وطن و اینجور چیزا برات اهمیتی نداره خدا نگذره از کسایی که قبح و زشتی دروغگویی را توی این مملکت از بین بردند
ناشناس
|
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
پاسخ
افای خلعتبری برای کشور چه کردنی شکسته که اینقدر پول بی زبان برایش پرداخت شود؟؟؟؟؟؟؟؟
داک
|
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
پاسخ
غیرت که نباشه عشق به وطن معنی نداره
ناشناس
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
پاسخ
به این اقا یاداوری کنید که تو یک ایرانی هستی مگر اینکه باور نداشته باشد
علی
|
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
0
پاسخ
این فوتبال خشت اول در حرفه ای شدن را کج نهاده و تا ثریا هم کج بالا میرود!
راهش تعطیلی بزرگسالان فوتبال و لیگ برتر است و از نوجوانان شروع کنند و مقررات حرفه ای را از آنها مجددا شروع نمایند.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
0
پاسخ
آخه به نظر شما خلعتبری کلا روی هم رفته 50 هزار دلار می ارزه؟؟؟
ضمنا مسئولین حق ندارند پول مردم رو خرج این افراد وطن فروش و بردگان پول بکنند
تا ديگران بدانند كه نخواهند توانست نام كهن خليج پارس را از صفحات تاريخ جهان بزدايند