ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پكيج كاملا خوب و مناسب است و بخصوص مصرف گاز را فوق العاده كاهش ميدهد ضمن آنكه بطور يكنواخت ساختمان گرم ميشود و خطر گاز گرفتگي نيز ندارد و لذا از نظر ايمني نيز بهتر از ديگر وسايل گرمايشي است .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
صحبت ایمنی نیست . چرا که لوله گاز برای آشپزخانه ها و شومینه ها و کباب پزها در برج خطر انفجار و آتش سوزی در زمان زلزله را ده ها برابر میکند.
چرا مثل کشورهای غربی و شرقی از اجاق گازی های برقی استفاده نمیشود تا هم امنیت ساختمانها و مردم تامین و همچنین از شومینه و بخاری و دیگر لوازم پرمصرف جلوگیری گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دوست عزیز کشور های دیگر برق ارزان است و هر چه بیشتر مصرف کنی ارزانتر است ولی اینجا درست برعکس است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
محمد جان لطفا اول توضیح دهید اجاق گازی برقی چیست؟ آیا نسبتی با تخم مرغ غاز یا پمپ بنزین گاز دارد یا خیر؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اون نمودار بيانگر چيه ؟ توضيحي همراش نيست . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بد نیست متن خبرو بخوانید و بعد نظر بدهید در متن توضیح نمودار آمده است
محمد توکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
از زحمات اقای نوفرستی و همکارانشان کمال تشکر را داریم که در جهت حفظ سلامت جامعه و شهروندان تلاش میکنندوسعی میکنند ایمنی رفاه وسرفه جویی به صورت درست وکامل اعمال شود ممنون وسپاس گذاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
حمایت از مصرف کننده واطلاع رسانی را مدیریت کنید، محظ رضای خدا!
کپی برداری کنید از مجله Test از کشور آلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
-19- تمام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
حالا کی گفته مصرف پکیجها از موتور خانه کمتر است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
عزيزم لازم نيست كسي بگه
خودت برو مقايسه كن قبض گاز خونه هاي داراي پكيج رو با خونه هايي كه موتورخونه دارن (سهم هر واحد رو محاسبه و مقايسه كن)
ببين مصرف گاز پكيج در حد نصف موتورخونه هست يا خير
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
آخه این چطور مقایسه ای است!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دلیل اصلی بوجود اومدنشون بوده. البته زمان انتخابش چون همه یپا طراح تاسیساتی میشیم زیاد به انتخاب درستی در قدرت گرمایشیش نداریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دلیل به وجود آمدنشان استقلال است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بله یکی از دلایل ساخت پکیج های دیواری همین مورد هستش ولی دلیل عمده در کل پکیجها جلوگیری در اتلاف انرژیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
باسلام با پنجره دو جداره یعنی نبود منفظه ورود هوای تازه چطور میتوان بخاری ویا پکیج نصب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
در متن هم گفته: پكيج يا ابگرمكن و يا حتي بخاري خاص يعني با دودكش دوجداره كه هواي مورد نيازش رو از خارج ساختمان تامين ميكنه و اكسيژن خونه رو مصرف نميكنه مي شود نصب كرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
1- با استفاده از واحد گرمایشی با لوله دو جداره
2-استفاده از دو لوله یکی بمنظور دفع و دیگری هوا رسانی
مالک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بنده به شخصه دیدم که سازنده ها پکیچ ها را در بالکن نصب می کنند.
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
لطفا عنوان خبر را فارسی بنویسید تا مردم بفهمند مردم که مثل شما متمدن و پیشرفته نیستند !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ینی شما هم جزو ما مردمی پس چرا متوجه نمی شید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بنده بان جناب آقای جواد نوفرستی موافقم درسته می شه از پکیج هایی با دودکش دوجداره یا همان به اصطلاح عمومی فن دار استفاده نمود
اما بحث اینجاست که مصرف کننده اطلاع چندانی از تفاوتهای موجود ندارد بطور مثال همین پکیج های فن دار مدل های متفاوت با راندمان های مختلف دارند مثلا" نوع چگالشی درسته که قیمت بالایی نسبت به انواع دیگر را داراست اگر مصرف کننده تفاوت ها رو بدونه قطعا" انتخاب درستی خواهد داشت (نوع چگالشی بیش از هفتاد درصد گرمای گازهای حاصل از احتراقو می گیره )
اما بنده به عنوان ناظر پروژه های گاز رسانی با نصب تجهیزات شعله مستقیم موافق نیستم به دلایل مختلف از جمله :
1-تعدد دستگاه=هزینه تعمیرات بیشتر
2-در صورت خرابی در فصل سرما نیاز به استفاده از سیستم جایگزین موقت مانند بخاری
3-احتمال نشت گاز و بروز مرگ ومیر انفجار و یا آتش سوزی
4-ایجاد بار حرارتی در فصل گرما و به تبع آن افزایش هزینه سیستم برودتی
و موارد دیگر
اما در سیستم مرکزی (اگر درست انتخاب گردد مانند دیگهای چگالشی) می توان جلوی خیلی از مسایل و مشکلات از جمله هزینه های اضافی را گرفت
دست آخر موردی که می توان اشاره کرد بحث ایزولاسیون یا همان عایق کاری هست که با توجه به مصوبه هیت محترم دولت (در حدود 18 سال پیش ) هنوز اقدامی در خصوص لازم الاجرا بودن آن نشده!
نظرات بیشتر