اگر جلوی ریخت و پاش ها گرفته بشه پول ناچیز یارانه مردم هم میتونید کامل بدین
دیدی گفتم
|
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
109
پاسخ
با سلام من تا حالا یارانه نگرفتم ولی الان می خوام بگیرم.
چرا من حقوقی می گرفتم در سال 88 تا الان 1.5 برابر شده ولی ارزش پول ما بیش از 3 برابر کم شده یعنی من حقوقم نسبت به 88 نصف شده
(دست این عدالت محور درد نکنه )
2- حدود 40 درصد اقتصاد ایران تحت پوشش دولت نیست اگر از همین ها بتونه مالیات بگیره می دونی چقدر می شه؟(پیدا کنید این نهاد ها رو)
3- بخاطر سیاست غلط خارجی گذشته هزینه تمامی کارهای عمرانی و واردات مورد نیاز کشور بدلیل تحریم بالا رفته بجا فشار آوردن به مردم تعامل با خارج رو درست کنن.
4 دوستان تو همه جای دنیا پیشرفته کسی که بیشتر داره بیشتر هم مالیات می ده اما تو ایران برعکسه
پاسخ ها
دانشجو
||
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
همون نکته اولت برای گرفتن یارانه کافیه و حق شما هست و نوش جونت یارانه برای همین اومده که اگر کسی بابت تورم داره بهش فشار می یاد نوش جونش باشه ، دیگه لازم نیست موضوع رو ربط بدی به مسائل غیر مرتبط هر چند هم که نظراتت در مورد اون موظوعات درست باشه ولی ربطی به گرفتن یا نگرفتن یارانه نداره.
ناشناس
||
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقای دانشجو شما از اداره هدفمندی یارانه ها پاسخ نظرات مردم را می دهی؟؟؟؟؟؟
علی
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
4
157
پاسخ
اقا لطفا هیچ کس انصراف نده.اگه انصراف بدین پولتونو میدن اقازادها بخورن.تا بوده همین بوده.
محمد
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
2
127
پاسخ
باید اندکی از سودهای میلیاردی روزانه اپراتورهای موبایل که معلوم نیست به جیب چه کسانی میرود را به مردم برگردانید که یارانه همه مردم یک ده هزارم آن هم نمیشود .راستی این سودهای کلان کجا میرود
چرا خودروسازها باید یارانه بگیرند از طریق تعرفه واردات خودرو کمر شکن؟
امیر
|
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
161
18
پاسخ
من انصراف میدم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
ای پول دار.....!!!!
ناشناس
||
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
سيب زميني 40000 ريال
بربري5000 ريال
انرژي nريال
بنزين هم ؟
حالا انصراف مي دي ؟ يا اين رو نوشتي بقيه انصراف بدن خودت بگيري
ناشناس
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
2
146
پاسخ
آقایان عرضه دارند و قانون دارند معوقات بانکی را پس بگیرند. مردم شریف را از قانون درپیتی می ترسانند.
قطره ای از نفت ایران
|
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
4
112
پاسخ
انصراف بی انصراف خواهش میکنم اعلام عمومی کنید( 110% با احتساب اموات) ثبت نام میکنن ترسی از جریمه هم نداشته باشین .
دانشجو
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
137
18
پاسخ
وقتی نظرات اینجا را می خوانم تازه می فهمم دولت قبلی چطور توانست سر مردم را کلاه بگذارد
افکار و نظرات اکثریت در اینجا اینقدر سطحی هست که آدمی در بیدار کردن اینها می ماند!
خدا به ملت فکور ایران رحم کند.
پیشنهاد می کنم 4 سال دیگر 2 انتخاب و 2 رئیس جمهور داشته باشیم یکی انتخاب شخصی که اقتصاد ایران را مدیریت کند و یکی هم انتخاب شخصی که با همان میزان قدرت، 24 ساعته به فکر ارتقاء عقل و فهم مردم باشد وگرنه ایران هیچ موقع روز خوش نخواهد دید.
مجلس هم می بایست به جای برنامه 5 ساله یا 10 ساله به فکر 30 سال دیگر باشد و برای رفع مشکلات تا آن موقع راه حلی بیابد.
ایرانی
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
5
219
پاسخ
سلام تابناک عزیز اول اینکه منتشر کن و بعد بزارش اول ببینم چند نفر با روش بنده موافق هستن:
به چند روش زیر بنده حاضر به انصراف از دریافت یارانه هستم:
1- درآمدی معادل 35 درصد میانگین درآمد پزشکان به بنده پرداخت بشه (البته فکر کنم درآمد پزشکان مشخص نیست)
2- 20 درصد درآمد یکی از معدن داران عزیزی که با رانت صاحب معدن شدن به بنده هم پرداخت بشه
3- 35 درصد حقوق مدیران میانی (حقوق ثابت+اضافه کار + ماموریت + کارانه + حق مدیریت + .... + رانت های اتفاده شده)
4- 10 درصد درآمد یکی از بازیکنان دو تیم محبوب!!! پایتخت یا غیر پایتختی!!!
5- یا اینکه یه وام 5 میلیاردی بدون ضامن بهم بدن قول میدم 6 سال دیگه همشو پس بدم
هر کی با این روشها موافقه دست و جیغ و هورا!!!!
سارا
|
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
5
129
پاسخ
یارانه حق همه مردمه. وضع بد اقتصادی رو جورای دیگه بهتر کنید، خودتون بهتر میدونیددددددددددددد