ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
همه كشورهاي دنيا پولهاي ريز و كوچك مردم رو از طريق بورس و تعاوني ها و .... جمع ميكنند تا باهاش يه كار بزرگ بكنند. ما برعكس پولهاي گنده رو ريز ريز ميكنيم و بين مردم تقسيم ميكنيم. اخه اين چه بلايي بود كه سر اين كشور اومد و چه ميراثي بود كه باين دولت رسيد؟ منكه از دريافت اين يارانه ها انصراف ميدم تا حداقل تو اين بدبخي ملي شريك نباشم!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بازنشسته ای یک ملیون حقوق دارد فرض کنید 500 هزار تومان هم مسافرکشی کند پس ماشین دارد و یک خانه که حق هرموجودی است که سرپناه داشته باشد.ایشان از نظر مسولین متمول است و یارانه تعلق نمیگیرد.دارائیش مشخص شد بیائیم نا دارائیش را بر رسی کنیم.خود تقریبا" پیر و ضعیف است هزینه درمان خود و همسر وخانواده و حق ویزیت چقدر است هزینه گاز و آب و برق چقدر تهیه جهاز برای دو دختر دم بخت را چه کسی تقبل میکند؟ بدهی به فامیل و اشخاص حقیقی را که میپردازد.قسط 15 ساله بانک را که چندین برابر شده سر هرماه و سیب زمینی کیلویی 3000 تومان و پنیر کیلو یی 18000تومان فرض کنید یک زمین 1000 متری هم در روستا دارد که بعلت بی آبی رها شده آیا از این زمین درآمد دارد که دولت محترم اعتدال او را که قبل از اجرای هدفمندی راحت تر زندگی میکرد به جرگه دارندگان امکانات کشانده دولت احمدی نژاد بمردم گفت ما سوبسید را بر میداریم و در عوض کمی نقدی جایگزین میکنیم در دولت جدید همه چیز گرانتر شده و ادعا میشود که تورم کاهش یافته کدام قلم از سبد مصرف ارزانتر شده؟سبد کالا هم که به بعضی داده شد مرغ تاریخ تولید 3/4/92 پس از 7 ماه یعنی ماه 10و11 داده شد که هیچ نظارتی بر تولید و توزیع نبوده من پیشنهاد میکنم مسولین یکماه از کار خود کنار بروند و از هیچ پشتیبانی استفاده نکنند و مثل ما زندگی کنند و در میان مردم باشند و بعد تصمیم بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگر من مطمئن باشم که یارانه را فقط به نیازمندان خواهند داد انصراف میدهم اما می دانم که اگر انصراف دهم فردا افرادی که در آمد های بالایی دارند که جایی ثبت نمی شود یارانه خواهند گرفت و به ریش من و امثال من خواهند خندید پس انصراف نمی دهم
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
دولت عمل ریسکی شدیدی داره انجام میده . انصراف از یارانه ها و همزمان افزایش بهای انرژی در صورتی که اقتصاد تعطیل شده و حقوق های دولتی هم کفاف زندگی روزمره رو نمیده، باعق می شه تا همه به جون هم بیفتن . از امروز باید شاهد دزدی ها ، تقلب ها و خلاف های بیشتری از مسئولین و مردم باشیم.
این اخطار قرمزه که دارم به دولت می کنم : "مسئولین محترم، وقتی ملت حتی پول برای پرداخت قبض هاشون نداشته باشند، آن موقع هیچ کس توانایی کنترل این جمعیت رو نخواهد داشت". قطع یارانه افراد پردرآمد صرفا و صرفا و صرفا به ضرر افراد ضعیف جامعه است . تا دیر نشده به خودتون بیاید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پیام بنویسم ننویسم هر کاری دلشون می خواهد می کند همین اینکه تویی که این پیام می خونی بسه توجه داشته باشید که این همان اقتصاد مقاومتی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقا انصراف نمیدیم اگر هم حذف بشیم راضی نیستیم
Sade
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اينا هم دلشون خوشه.ما كه از دولت يه حرف راست تا حالا نشنيديم.تا وقتي اين طوريه براي چي بايد انصراف بديم؟
اينا كه ميگم درامد تمام افراد خانوار محاسبه ميشه ايا فرزند دانشگاه ازادي بيمار لاعلاج از كار افتادگي و قسط و وام و هزار تا كوفت ديگه رو هم لحاظ ميكنن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
به نظر من همه ثبت نام کنند چون اگه انصراف بدیم خالد مشعل میاد همه پولا رو میبره پس به خاطر کشور هم که شده دوباره ثبت نام کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
من در معاونت بهداشتی کار می کنم، متاسفم برای سیستمی که سال گذشته 6 نیروی قراردادی در واحد سلامت روان جذب کرده و همه یا فرزند همکار هستند یا نیروهای رابطه ای و متاسفانه بسیار بی کفایت و فارغ التحصیل از ضعیف ترین دانشگاه های ایران هستن و دوستان من که فارغ التحصیل دانشگاه تهران اند الان بیکارن
به نظرتون من انصراف بدم که پولش تو جیب کیا بره؟
امثال بابک زنجانی یا این مفت خورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
چرا همش ما مردم باید به دولت و صنعت خدمت کنیم این همه سال ما خودروی ملی بی کیفیت و گران خریدیم و همچنان باید چندین برابر ارزش واقعی خودروهای بی کیفیت را بدهیم تا صنعت خودروسازی کشور که اصلا هم به فکر مردم نیست خدای نکرده ضرر نکنه ،باید از دریافت یارانه انصراف بدیم و قیمت های چندین برابر شده ی کالاها رو توی این دوره زمونه که بیکاری بیداد میکنه تحمل کنیم و آخر کارهم ندانیم یارانه که حق مسلم ماست کجا خرج شده و به کجا رفته
نظرات بیشتر