خدا ولیل شما فقط به کارمند جماعت
زور گفته مگر حق واقعی آتها را پرداخت می کنید که حال مجبور است چند جا کار کنه تا زندگیشو اداره کنه اگر راست مگید مخارج را هم اعلام کنید
قاسم
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
2
22
پاسخ
آقا ما هنوز نفهمیدیم این پول یارانه کجا می خواد استفاده بشه؟
اول کامل برنامشو بگه و بعد از مردم بخواد انصراف بدن....
انگار همه مشکلات مملکن از تولید و صنعت و ...درمان و ....میخاد با این پول حل بشه.
نشد دیکه آقای روحانی فقط یک هندوانه دست بگیر و بگو آخر سال چی میشه با این پول ؟
مثلان میتونی فقط فقط فقط مشکل درمان را حل کنی؟میتونی درمان رو بکلی رایگان کنی؟میتونی مردم را از دست این دکتر های فاسد نجات بدی؟
اصلا می خوای چکار کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
زورت به دکتر رسید این وسط؟ بقیه خیلی خوبن؟ دکتر از کره مریخ اومده یا از بین خود ادم هایی مثل شما؟ خودت چی هستی اگه جلوتو نگیرن؟ میدونم منتشر نمی کنی اقلا حرفم رو زدم...
از طرف یه دکتر که روز قیامت نمیذاره یکی از این ادم های پرادعا از روی پل صراط رد شن
رضا
||
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اقای دکتر ظاهرا شما تا حالا با عزیز بیمارت وارد بیمارستان نشدی تا ببینی عزیزتو برای همراه نداشتن پول نقد حتی در ای سی یو هم بستری نمیکنن یا تا زمانی که پول جراح رو ندی حتی در صورت مرگ عزیزت اقای دکتر جوابتو هم نمیده ، اگر بحث پل صراط باشه اونجا خیلی ها منتظر قشر دکتر هستن البته من حکم عام نمیدم ولی شاید و شاید 5% از شما دکتر ها ، انسان هم باشید و بیمارتون رو بصورت دسته اسکناس نگاه نکنید ، رو پل صراط میبینمت
محمد امين
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
4
30
پاسخ
دو سال هست تو آزمون استخدامز استانداري ها امتحان داديم و قبول شديم و گزينش رفتيم و ... ولي از روزي كه اين دولت اومد سر كار همه آزمونهاي استخدامي رو ماست مالي كرد و حالا انتظار داره كه اين مقدار يارانه رو هم بيخيال شيم .ما چي فكر ميكرديم و چي شد.
ناشناس
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
31
پاسخ
حتی یک درصد هم به گفته های مسئولان اعتمادی نیست همینجوری یه حرفی میزنند تیری در تاریکی خلاص!
مازیار
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
25
پاسخ
چرا نهادهایی مالیات نمیپردازن و کسی کاری بهشون نداره و هر روز فربه تر و فاسد تر میشن اما ما باید به زور از یارانه انصراف بدیم این عدالته ؟؟؟
تقی
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
33
پاسخ
واقعا برای دولت متاسفم 45 هزار تومان یه زمانی پول بود امروز رفتم چند کیلو سیب زمینی و پیاز و گوجه گرفتم سی هزار تومن پول دادم . خجالت نمیکشید برای این چندر غاز اینهمه بال بال میزنید ؟ بعدش میروید هزار تا جای دیگه که اصلا ضرورتی ندارد هزینه میکنید.
زیر بار نرو
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
5
37
پاسخ
دولت روحانی به کدام وعده اش عمل کرده است ؟ این حرف که نرخ تورم کمتر شده است مرغ پخته را هم به خنده می اندازد؟ اینترنت و فضای مجازی هم که محدودتر شده است . در خصوص فضای سیاسی هم که اتفاق خاصی نیفتاده است . محمود حداقل موقع گرفتن رایانه تهدیدمان نمی کرد . ماهیانه کلی از حقوق من صرف مالیاتی می شود که هیچ اطلاعی ندارم که چگونه هزینه می شود . چرا باید از رایانه گرفتن انصراف بدهم . به کوری چشم مفتخوران انصراف نخواهم داد. بروید از بودجه های میلیاردی سازمان های عریض و طویل مفت خور کم کنید اگر جرات دارید.
احمد
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
19
3
پاسخ
پیشنهاد می کنم
1- انصراف از یارانه به نفع فرد یا افراد مورد نظر انصراف دهنده امکان پذیر گردد
2- انصراف فردی برنامه ریزی گردد نه انصراف کل خانوار
علي
|
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
3
47
پاسخ
اين حق منه ... سهم منه.. عشق منه :-)
ولي جدا از شوخي چون ميدونم با انصراف من از دريافت يارانه هيچ تغييري تو آباداني كشور نميشه. پس بهتره من بگيرم تا نره تو جيب امثال بابك زنجانيها
امیر
|
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
32
پاسخ
خود دولت به گرانی ها دامن میزنه باعث وبانی گرانی ها خود دولت هست اول سال که میشه رسما اعلام میکنه که از اب و برق تا دیه و مکالمه تلفن و خدمات دولتی گرون میشه . اقایون حواستون هست دارید چه کار میکنید؟ دست از سرمون بردارید ترو خدا.بیخود نیست اینایی که میرن خارج زندگی کنن اینهمه بدبختی و دوری از وطن وغربت رو تحمل میکنن ولی بر نمیگردن
حداقل اعصابشون راحته دیوانه شدیم بخدا
زور گفته مگر حق واقعی آتها را پرداخت می کنید که حال مجبور است چند جا کار کنه تا زندگیشو اداره کنه اگر راست مگید مخارج را هم اعلام کنید