کاپیتان جلیلی یکی از بهترین خلبابان با تجربه و عملیاتی ایران بود . ایشان فردی بود که شبانه روز برای این سازمان زحمت کشید . خداوند روحش را شاد کند و به خانواده محترمش صبر عنایت نماید
ناشناس
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
9
8
پاسخ
یه سوال داشتم کدام کاپیتان عامری؟؟ وحید عامری یا علیرضا عامری؟ ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
ای بابا. دنیای اطلاعاته ها. کاپیتان عامری دیگه علی رضا
ناشناس
||
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
جعفر عامری
b.a.b
||
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اشتباه به عرضتون رسوندن!!!!! ایشون محمد امین عامری بودن !!!!! خلبان بسیار خوب کشورمون همچنین بسیار تلاشگر وبه خانوادشون بسیار اهمیت میدادن ولی اینجا به عنوان کارشناس پرواز حضور داشتن
ناشناس
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
7
34
پاسخ
ماتم و اندوه تمامی هوانوردان ایران
ما پرنده ایم اما ، اینجا مجالی نیست...
این دنیا برای کاپیتان جلیلی بسیار کوچک بود
...
کیشوند
|
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
6
42
پاسخ
برای شادی روحشون صلوات.:-(:-(
يوسف جوان
|
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
3
49
پاسخ
هواپيما جت فالكن بود مخصوص چك دستگاههاي ناوبري . استاد خلبان مسعو د جليلي يكي ازبهترين ها دردنيا بود گذشته ازاينكه يك خلبان بي نظير بود معلم اخلاق وادب نيز بود شايد همه دست اندركاران اين صنعت قبول داشته باشند كه دركارش دومي نداشت خدايش بيامرزد هرگزفراموشش نميكيم
ناشناس
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
6
15
پاسخ
گاهی به نگاهی باید رفت. رفت و رفت...
کاوه
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
3
40
پاسخ
همونطور که گفتن این هواپیما مخصوص چک تجهیزات ناوبری و راداری فرودگاههای کشور بود و تیم خبره ای باهاش کار میکردن.هواپیما بخاطر انجام چک های پروازی معمولا مانورهای شدیدی رو انجام میداد که مسلما نشون از تخصص خلبانش داره.همیشه موقعی که پرواز فلایت چک رو میدیدم ... نگران میشدم که این هواپیما چطور از پس این مانورها بر میاد .... چون کار امروز و دیروزش نبود و همیشه یکی از فرودگاهها ماموریت داشت.
به هر صورت خدا به بازماندگان صبر بدهد.
نه عزیزم...شش تاشون هنوز زندن!!سوالی میپرسیا!!داره میگه هواپیما تکه تکه شده اونوقت توقع داری 4 تا تیکه استخون که روش پوست و گوشت کشیدن سالم مونده باشه!!
ناشناس
|
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
5
18
پاسخ
روحشون شاد، افتخار ميكنم كه شاگرد و همكار كاپيتان جليلي اين مرد بزرگ بودم