چه اشکالی داره ادینیو بیاد بار تیم ملیمون بعضی کنه ، واقعاً این بازیکنه غیرتش از این بازیکنای الان توی تیم ملی خیلی زیادتر .
اميد
|
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
يعني ادينهوي 32 ساله از كريم انصاري فر ميداوودي بايرامي شريفات عنايتي وخيلي ديگه از بازيكناي جوون وآينده دار ما بهتره
به نظر من كه اصلا بهتر نيست
اما با فرض اين كه بهتر هم باشه 32 سال سن داره يعني مياد براي خودش از ويترين جام جهاني استفاده ميكنه بعدش هم به دليل سن بالاش قابل استفاده نيست و برمي گرده كشور خودش
بهتر نيست از بازيكناي جوون وآينده دار خوبي كه تو ليگمون داريم استفاده كنيم كه ساليان سال به درد فوتبالمون بخورند.
من به شدت مخالفم و اين كار كي روش رو دهن كجي به مردم و فوتبال ايران مي دونم
اگه اين كار رو يه مربي ايراني مثلا امير قلعه نويي ميكرد همه رسانه ها و مطبوعات چنان بهش حمله مي كردند كه بايد از ايران فرار مي كرد ولي چون آقاي كي روش گفته خيلي از مطبوعات و رسانه ها چشم بسته تاييد مي كنند
آرش
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
به نظر من هیچ اشکالی نداره.چرا اصلا کی روش اصرار به دعوت چنین بازیکنانی میکنه؟؟ چون واقعا الان لیگ فقر شدید بازیکن خوب دارد .اون بازیکنانی که قبلا دعوت کرده که اصالتا ایرانی هستن و مشکلی نیست در مورد ادینهو هم چه اشکال دارد که یه بازیکنی که چند ساله تو این مملکت بازی کرده اتفاقا هم محبوب هم هست به تیم ملی کمک بکنه ؟؟؟؟
سودی
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
مگر این برزیلی دعوت شده که اینقدر انرژی صرف هیچ میکنید ؟!!!! بقیه هم که همه ایرانی میباشند خواه در ایران زندگی کنند خواه هر جای دنیا !؟ بهتر است حب و بغض ها را کنار گذاشته و از تیم ملی و کروش حمایت شود .
ناشناس
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
این تیم اگر قهرمان جام جهانی هم بشود برای من هیچ ارزشی ندارد.آقای کی روش. لطفا بس کنید.تیم شما تیم ملی ایران نیست
ناشناس
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
این تیم اگر قهرمان جام جهانی هم بشود برای من هیچ ارزشی ندارد.آقای کی روش. لطفا بس کنید.تیم شما تیم ملی ایران نیست
ناشناس
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
این تیم اگر قهرمان جام جهانی هم بشود برای من هیچ ارزشی ندارد.آقای کی روش. لطفا بس کنید.تیم شما تیم ملی ایران نیست
محمدی
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
من هم اگه جای کی رش بودم همینکار رو می کردم . بی رو درواسی بازیکنان داخلی ما همگی توان باز ی با تیم های عربی رو هم ندارند چه برسه به تیمهای خارجی در جام جهانی . نه قدرت بدنی خوب و یده ال رو دارند نه تفکر یک بازیکن حرفه ای رو و در مقایسه با فوتبال امروز آسیا و جهانی خیلی عقب هستند .
رضا
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
1
0
پاسخ
موافقم بازیکن خوبیه قدرت خط حمله تیم ایرانو بالا می بره و اونجا زنگ تفریح آرژانتین ونیجریه وبوسنی نمی شیم .
نیک
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
0
پاسخ
تیم ملی فوتبال ژاپن مگه الکس برزیلی رو در اختیار نداشت عزیزم . ادینهو از خیلی فوتبالیست های ایرانی بسیار بهتر بازی میکنه انصافا...