این از عقب ماندگی و کاج فکری ماست که به جوانان ایران که در خارج به دنیا آماده یا یکی از والدین آنها خارجیست عنوانه زشت دورگه میدهیم. به فرانسه نگاه کنید ۹۰ % بازیکنانش آفریقائی تبارند. پودولسکی، کلوزه هر دو لهستانی در تیم آلمان، ایتالیا، ....
هیچ کس نمیگه زشته دورگه، به اونها هم افتخار میکنند، زلاتان ابراهیموویچ همکری تیم ملی سوئد که سوئدیها رو سر میزارنش. واقعا برای چنین افکاری متاسفم.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
اگه ايراني نيست پس ديگه اسم تيم ملي ايران به زبون نيارين
افغاني ها هم ميخان تابعيت ايران بگيرن اينجور ايران ميشه قبرستان تابعيت
vahid
|
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
چرا نیاد!!
بیاد خوبه که...
من می خوام از دوستان مخالف بپرسم که برای مثال حضور ادینیهو در خط حمله مفید تره یا سید صالحی ؟ یا برهانی ؟؟
مگه کاستا که اصلیت برزیلی داره نرفت اسپانیا؟؟؟
تابناک چرا این رو نمیگی؟ فقط میگی کشورای حوزه خلیج فارس!!؟!
ناشناس
|
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
خیلی از کشورهای دنیا بازیکن های با اصلیت متفاوت از کشور خودشان دارند، آلمان، ژاپن، فرانسه و ...
پويا
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
1
پاسخ
تيم هاي اروپايي هم اين همه بازيكن آفريقايي تبار دارن كه تابعيت اون كشور رو گرفتن.مگه چه ايرادي داره؟هدف موفقيت تيم ملي ايرانه.اگه ايران نتيجه خوبي بگيره كسي نميگه ادينيهو موفق بوده.ميگن ايران موفق بوده.
شنگول
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
این یعنی اینکه: آقایان بازیکنان عزیزی که 700میلیون گرفتید و بخاطر چند صد میلیون دیگه غر می زنید، خجالت بکشید!!
حقوق یک سال من 12میلیون تومانه و بدبختی اینه که مالیاتی که من میدم خرج آقایون میشه!
مسعود فتحی پور
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
این یک مسئله حرفه ای است و در تمام دنیا مرسوم، تا کی میخوایم با تفکرات قبیلگی به سراع دنیا برویم!!؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
تابناک نزاد پرست نباش ازشما بهترون که المان ایتایل وانگلستان وایتالیا وزاپن باشند بازیکن خارجی دارند وجذب میکنند مانند زیدان عرب مسلمان
محمد
|
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
0
پاسخ
یه موقع است که یه نفر تابعیت یه کشوری رو به دلیل علاقه ای که به اون کشور داره انتخاب می کنه و در اون کشور رشد می کنه. در این صورت عضویتش در تیم ملی هیچ اشکالی نداره و حق طبیعیش هم هست! اما این قضیه در مورد ادینهو فرق می کنه! اون فقط به انگیزه حضور در جام جهانی که افتخار خیلی بزرگیه داره این درخواست رو مطرح می کنه! کی روش مربیه بزرگیه و مردم دوسش دارن ولی خواهش می کنم یکی جلوی زیاده خواهی هاشو بگیره!