نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
نظر جناب آقای زیبا کلام همیشه به نفع کشورمان بوده باید از نظرات ایشان آنطور که شایسته است استفاده نماییم و از نظرات دلسوزانه ایشان تشکر وافر را داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
یک دلسوزی در حرف های این به اصطلاح استاد نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
به استادیت قسم که خیلی استادی استاد!!
واقعا تشخیص اینکه استاد زیبا کلام استاد نیست فقط از استادی مثل شما برمیاد استاد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اگه یکبار و فقط یک بار با ایشون برخورد داشتی و نه بیشتر اینقدر راحت این اراجیف رو نمی گفتی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
تا طرف مورد دلسوزی کی باشه؟ ملت یا ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
هست ولی تو نمی فهمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دلسوزی کرده که از رشد منفی اقتصادیو پس رفت کشور نگران شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
نظرات موافق و مخالف این مطلب را بی هیچ گونه دستکاری و چهت دهی زیر مطلب بگذارید. انرژی هسته ای خوب است ولی اگر برای مردم است همان کسانی که بطور مستقیم وغیر مستقیم از رهبر تا رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند باید بتوانند در این مورد هم نظرشان را بدهند. من موافقم که انرژی هسته ای خوب است ولی نه به هر هزینه ای و نه به هزینه مردن بیماران از بی دارویی و بی ارزش شدن پول ملی و سرمایه مردم و فزایش فساد در جامعه که این امر نتیجه کله شقی عده ای است که درد نان ندارند و مشکل درمانی آنها را بهترین متخصصان حل می کنند و نیازی به دادن زیر میزی هم ندارند. کار را با سیاست انجام می دهند نه با باز کردن دهان و بستن چشم عقل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
کاملا صحیح است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
همینه...
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
بعضی وقتها مملکت برای بدست آوردن استقلال و آزادی باید تاوان هزینه هایی را بدهد مانند ملی شدن صنعت نفت و انرژی هسته ای و نانو تکنولوژیو... وقتی هم مقامات مملکت انتخاب کردند دیگه قرار نیست به تک تک مردم مهر تایید بزنند و از آن گذشته روز بیست و دوم بهمن هر سال ملت بزرگوار ایران عملکرد دولت را هم تایید میکند مانند سالهای گذشته در خصوص انرژی هسته ای.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
حرفت حقه ولی مشکل اینجاست که حرف حق ما رو در مقابل حق دیگه ای قرار میدن که استقلاله و میگن حرف شما غلطه آخه نه آقای زیبا کلام و نه کس دیگه ای نمی گه که حق هسته ای رو تقدیم غرب کنید و بکشید کنار حرف من اینه آخه این آقایون داخلی که تسلیت میگن و سیاه پوش میشن برای چه چیز حق هسته ای این کار رو میکنن غنی سازی؟؟؟
خب فایده اش چیه؟؟؟بدونیم حداقل تا ناکام از این دنیا نریم!!!
بردار های تابناک و امثالهم من با دانش هسته ای تحقیق و توسعه موافقم اما باید هوش مندی به خرج داد با سیاست جلو رفت ما چیزی که از اول نمیخواستیم تولید کنیم سوخت بیست درصد رو دادیم بجاش تحریم ها رو کاهش دادیم و شرایطی رو بوجود آوردیم که بشخ با دنیا سرخیلی چیزا معامله کرد ولی یواش یواش نه اینکه اصلا نباید کوتاه بیام آخه این سوخت بیست درصد رو انبار کنیم سود داره برامون؟؟؟ و... بی عقلا کشور ما مثل علمای وهابی خودشون تو خوشی با خون و جون مردم تجویز مقاومت الکی میکنن برای من محرزه که اینکارشون هم بازی با احساسات مردمه والا چون منافع دارن اینطوری حرف میزنن منم دانشجو هم میفهمم که بهترین روش رو دولت در پیش پرفته اینا با دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده خیر جل الخالق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
درود بر تو هموطن
علی
|
United States
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چه ربطی داره؟
نفت میتونه ملی باشه و استخراجش با طرف خارجی تا حالا هم بوده توتال و انی داشتند استخراج می کردند چون رزم ارا یه جمله بیربط گفته دلیل نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
از کجا معلوم 50 سال دیگه یکی جمله شمارو درباره زیبا کلام ننویسه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دیدگاه اقای زیبا کلام درسته و دولت نهم و دهم هزینه ای برای کشور درست کرد که هیچ ارزش واقعی نداشت مسله هسته ای انقدر ارزش ندارد که ملت بخاطرش تحریم و زجر بکشد و شاهد غارت کشور توشط چین و روسیه و هند و .. باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
عجب

چند سال دیگه سوخت فسیلی تمام شود انوقت چه؟

عجب اینده نگری هستی تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناشناس اولی

اگه سوخت فسیلی تمام شد افتادیم تو بیچارگی بدتر از این

اونوقت من و تو نمیام بگیم :

((اخه این چ مسولین داریم ما

اکثر کشورها انرژی اتمی دارن ولی ما هنوز تو عقب موندگی خودمون موندیم

اینم شد کشور که ما داریم!))

بنظرت خودت این حرفو نمیزنی بعدها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ما با هند و چین و روسیه با اقتدار و عزت مراوده داریم و لی غربی ها مخصوصا امریکا که خود جیره خور صهیونیسم است داد و بیداد راه انداخته.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
آیا مشکل آینده را می توان با انرژی هسته ای حل کرد؟ مگر د رجهان چند کشور درارای این انرژی هستند . مگر بقیه به فکر آینده کشورشان نیستند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
رضا جان

ایا مشکل اینده را می توان حل کرد با فراموش کردن انرژی هسته ای؟!
همه چیز حله دیگه

بیکاری . فساد.. گرونی .. مشکل ازدواج

دشمنی و دخالت امریکا غرب ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اونهایی که نگران تمام شدن سوخت فسیلی هستند و می گویند انرژی هسته ای باشد آیا نمی دانند که الان برای اینکه نفس بکشیم داریم سوخت فسیلی را با برنج مبادله می کنیم ؟؟؟؟
این اون چیزیه که شما می خواهید ؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناشناس 16:23 سوخت فسیلی تموم بشه چی میشه؟! کشور ما بزرگترین منبع انرژی پاک یعنی خورشید رو داره اگر به جای سرمایه گذاری روی انرژی هسته ای که هم انرژی گرونیه و هم خطرناک روی استفاده از انرژی خورشیدی و طبیعی سرمایه گذاری بشه ما هیچ وقت مشکلی به نام انرژی نخواهیم داشت مگر اینکه شما معتقد باشید که انرژی خورشید هم بالاخره تموم میشه که اونوقت دیگه تفاوتی نمیکنه که چی پیش میاد! کسانی که در مورد انرژی های پاک تخصص دارن میدونن من چی میگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
حرف های اقای شریعت
مداری چی ؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اونو که ولش کن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
مشکل امریکاهسته ای نیست...
تااخرهستیم وامریکاراازلحاظ علمی شکست خواهیم داد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
امریکا و غرب هی به کره شمالی گیر میدادن

کره شمالی هم برنامه ها هسته ای شو تلیق کرد و یکی از نیروگاهاشو تخریب که تصاویرش هم است

ولی امریکا و غرب به تعهداتش مبنی بر رفع تحریم غذایی و نفتی عمل نکرد

مشکل واقعا موضوع هسته نیست

این چیزا بهونه من وتو تو این کگشور بزرگ شدیم باید اینو بفهمیم که امریکا به فک مردم کشورهای جهان سوم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
انصاف برترین کامنتی بود که دیدم ....
هزاران مثبت +++++++++++++++


الان بحث هسته ای رو ول کنیم معلوم نیس فردا تا کجا میخواند پیش بیاند ....

بحث هسته ای مثل سنگر خط مقده که داره بمباران میشه و ما داریم ضرر میدیم ، اگر این سنگر رو رها کنیم سنگر بعدی احتمال زیاد بحث حزب الله لبنان و یا سوریه خواهد بود ... که دیگه اون سنگر لب مرزی نیست که ضررش در حد تحریم و پول و ... باشه ، خود انقلاب اسلامیه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
باشه بشین تا بشه میشه یک سر برو امریکا نیویورک و......... می فهمی عقب افتادگی یعنی چی؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| - |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
انصافا بدترین کامنت بود
ناشناس
| United States |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
عزیز من بودجه تحقیقاتی آمریکا رو یه مقایسه ای با کل بودجه ایران بکن! ولی من براتون آرزوی موفقیت میکنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
مشکل امریکاهسته ای نیست...
تااخرهستیم وامریکاراازلحاظ علمی شکست خواهیم داد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
چرا سفسطه میکنید خوب به ما بگید گیریم غرب گفت غنی سازی حق شماست و شما میتونید درخاک خودتون غنی سازی کنید خوب بفرمایید چه سودی داره این غنی سازی؟(البته قسمت غرور ملیشو قبول دارم کلا هر دستاوری باعث خوشحالی و سربلندی ماست) لطفا با امار و عدد بگید مثلا ما باداشتن این تکنولوژی در فلان مدت فلان چیز رو بدست میاوریم
من خودم معتقدم باید غنی سازی کنیم اما چرا هیچوقت شما در مورد دستاوردهای این تکنولوژی چیزی نگفتید؟فقط احساسی حرف زدید و گفتید باعث غرور ملیمون میشه اما ایا ارزش اینو داشت که میلیلردها دلار درامد نفتمون هیچ بشه به خاطر اینکه تکنولوژی هسته ای داشته باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دوست عزیز من به شما جواب میدم!!
غنی سازی باعث غنی سازی میشه و غنی سازی خیلی خوبه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اگر داشت كه اين همه حاشيه نمي رفتند. راستي مي دانيد انرژی شكافت هسته اي از گاز زودتر تمام مي شود؟ در سايت هاي علمي جستحو كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
من حرفم اينه كه آيا تنها تكنولو‍ي موجود در كره زمين تكنولوژي هسته اي بود كه ما انقد اصرار به پيشرفت در اين تكنولوزي داريم.دكتر زيبا كلام درست گفتند تنها دليل اصرار مسئولان بر داشتن انرژي هسته اي ستيز به غربه نه رعايت نفع ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
عزیزم داری چی میگی گلم!

هیچ تکنولوژی مثل فناوری هسته اینطور یه طور گسترده و در همه ابعاد وحیطه ها عملکرد نداره رو نداره(پزشکی علمی تحقیقاتی فناوری کشاورزی و مهمتر از همه تولید انرژی)

مثلا میخوای به همین پروژه پروش گوسفند و بز رویان! بسنده کنیم

خوبه اونوقت!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
میشه ده ها تکنولوژی مثال زد که مهمتر از انرژی هسته ایه ولی مسئولین به فکر پیشرفت در اونها نیستند.من همیشه میگم امریکا اگر میخواست واقعا انرژی هسته ای در ایران پیشرفت نکنه کلا نباید هیچ اقدامی میکرد و بطور کلی نسبت به این قضیه باید بی توجهی میکرد اینطوری خود بخود این صنعت هم مثل صدها صنعتی که در این کشور به دست فراموشی سپرده شده از بین میرفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناشناس سومی

شما که میگی :

میشه ده ها تکنولوژی مثال زد که مهمتر از انرژی هسته

4تا از این ده ها تکنولوژی نام ببر دیگه؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ناشناس 16:45 عزیز!
الان مهمترین کاربرد فناوری هسته ای، انرژیه طبق صحبت شما. الان بعد از چند دهه و صرف حدود 100 میلیارد دلار برای انرژی هسته ای بنظرت چقدر طول میکشه تا این سرمایه برگرده؟ اصلا بر میگرده؟ زباله هاشو چیکار کنیم؟ همیشه هم باید تو هول و بلا باشیم که نکنه زلزله بیاد نیروگاه طوریش بشه بدبخت شیم.
حالا شما فرض کن یک دهم این هزینه رو صرف نیروگاه خورشیدی کرده بودیم (اعم از تحقیقات، و اجرا). الان شاید میشد کل کشور رو با برق خورشیدی روشن کنیم با این پتانسیل شدیدی که تو کشور وجود داره. یا انرژی امواج یا باد یا ژئوترمال (زمین گرمایی) و یا همین زباله هایی که هر روز داریم دور میریزیم. اگه رو اینا هم سرمایه گذاری کرده بودیم، جدا از اینکه میتونستیم برق بگیریم (از طریق تولید گاز متان) بلکه بخاطر مکانیزم توسعه پاک (CDM) خارجیا بهمون پول هم میدادن! پس میبینی که پتانسیلهای تولید انرژِی تو ایران خیلی زیاده و هسته ای تو اونا ناپدیده. البته من منکر پیشرفت دانش هسته ای و مخالفش نیستم. ولی حرف آقای زیباکلام (اگرچه انتقاداتی بهش وارده) در این یک مورد خیلی شفاف و مشخصه: دستاورد اقتصادی فناوری هسته ای چی بوده تا حالا برای کشور؟ مخالفان محترم لطفا بجای اسمون ریسمون بافتن بصورت مصداقی جواب بدن. ممنون
تابناک ممنون اگه منتشر کنی
كيوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
در جواب ناشناس چهارم 1 ساخت پالايشگاه و توليد بنزين استاندارد كه موجب آلودگي شهرها نشود 2 ساخت دستگاه دياليز كه بيماران كليوي بر اثر كمبود اين دستگاه در كشور نميرند نمونه آن مادر من . 3 - سيستم باروري ابرها كه آن را با قيمت چند برابر دولت دوست و برادر روسيه به ما نفروشد 4- گسترش صنعت خودرو با همكاري كشورهاي پيشرفته كه حداقل سالي 25000 نفر كشته نشوند. 5- توسعه استخراج نفت خصوصا براي چاه هاي مشترك كه بسرعت توسط كشورهاي عريستان قطر و عراق غارت مي شود . وحتي صنعت آسفالت و آسفالت سازي كه اين همه وضع جاده ها خراب است در كشورها ي ديگر يكبار اسفالت مي كنند براي 20 سال اما در كشور ما هر سال لكه گيري آسفالت سال قبل
نظرات بیشتر