شمار رو خدا بگيد ازين بودجه هاي كلان كه واسه كلان شهر ها خرج ميكنن يه كوچولو بدن ساري . كه اين خروجي ساري كه روي پل ذغالچال رو كه 20 متر هم نيست ولي الان ده ساله اونجا افتاده رو سريعتر تموم كنن. والا ما ساروي ها خجالت ميكشيم
مسعود
|
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
3
5
پاسخ
ایده بسیار مناسبی برای این مسیر است جانا سخن از درد میلیونها مسافری گفتی که وقتی یک بین التعطیلی در هر موقع از سال پیش می آید وبه قصد خروج از شهر دود و ترافیک (تهررررررران)به مقصد غرب ،شمال غرب یا شمال کشور می کنید باید ساعتها و ساعتها در هر ساعتی از این گونه ایام که باشد در ترافیک مسیر تهران- کرج بمانی وزجر بکشی به جز صرف میلیونها لیتر بنزین در این ترافیک که موقع خروج دیوانه کننده و در مسیر بازگشت خسته کننده است و تمام انرژیهای باز یافته در ایام سفر را به کام مسافران تلخ می نماید . به نظر ساخت پل طبقاتی راهکار اصلی این مشکل است
ناشناس
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
3
4
پاسخ
کو گوش شنوا؟
شهرستان با نشاط صومعه سرا
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
4
7
پاسخ
شده.لطفاً کمی به شهرما صومعه سرا توجه کنید خیابانها و کوچه های شهرما نامناسب حتی نمشهرستان صومعه سرا یکی شهرزیبا شمال ایران در استان بسیار زیبا وبا نشاط گیلان واقع ی توانیم بصورت موقت خودرومان را پارک کنیم یاجریمه میشویم یا با جرثقل حمل ماشین روبرو میشویم چه کنیم تا کی شهر زیبا ما صومعه سرا ازحداقل امکانات رنج ببرد.لطفاً سایت تابناک حتی یکبارهم شده شهرستان ما از نزدیک را بررسی کنند
خبر خوان
|
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
2
4
پاسخ
حال را نگاه نکنید . مشکل ما اینه که فقط می خواهیم از مشکل فعلی رهایی یابیم اما چه مشکلی در آیند گریبانگیر خواهد شد مهم نیست متاسفانه مسئولان سعی می کنند با راحت ترین راه حل بدون در نظر گرفتن عواقب بعدی مشکل رو حل کنند تا بیلان کاری افزایش یابد این معضل قائم به یک دولت خاص در ایران نیست نیست تمامی دولت ها از این ضعف بر خوردار بوده اند
علیرضا
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
5
6
پاسخ
من نمیدونم این همه کارشناس داریم ما ؟ همه باید نظر بدند ؟ این هم عادت ملت ماست که نمایش فضلشون بیشتر از دانش شون هست،بهتره از روی نتیجه کارهای مشابه قضاوت کنیم .
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
4
6
پاسخ
حذف چراغ قرمزها به کاستن بار ترافیکی خیلی کمک میکند. به ویژه در مسیر تردد وسایل نقلیه عمومی. تنظیم دقیق ساعت حرکت هم برای برنامهریزی بهتر مسافران ضروری است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی با این شرایط دیر و زود آمدن و لبریز از مسافر بودن تقریبا به مقدار زیادی از کارآمدی آنها کاسته است.
بعضی اوقات در ایستگاه بیش از یک ربع ساعت تا نیم ساعت باید منتظر اتوبوس بمانیم وقتی هم می آیند لبریز از مسافرانی هستند که در اثر ازدحام حوصلهاشان سر رفته است و از فرط خستگی کاملا نسبت به هم پرخاشگرند. دوستانی که گزارش تهیه میکنید چندباری در ساعات پرتردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا ببینید که چقدر مدیریت آنها دچار اشکال است. سر صبح هر روز باید شاهد شنیدن بدترین کلمات از طرف شهروندان محترم در اتوبوس باشیم که به دلیل عجله یا بی احترامی به دیگران مورد شماتت قرار میگیرند و انرژی کل روز آدم را میگیرند.
مسلما این طور پش برود باید تمام تهران را تبدیل به خیابانهای پهن و گسترده کنیم .
حامد
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
3
3
پاسخ
سلام
بی جهت به شهرداری گیر ندید
این بیچاره ها با این همه پول و بودجه خودشون رو چه جوری باید نشون بدهند؟
اتوبان امام علی رو بی آر تی می زنن که کوچک بشود اونوقت اتوبان دوطبقه می سازند
ناشناس
|
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
3
2
پاسخ
دوستان عزیز!پیشنهاد دوطبقه کردن اتوبان کرج برای محدوده پل فردیس تا پل حصارکه و دلیلشم نبود جاده جایگزین و حریم راه برای ماشین های عبوری از کرج هستش.کسانی که تو کرج هستن میدونن مسیرهای داخل شهر بعضا از اتوبان رد میشه که باعث ترافیکه شدید و الودگی هوا میشه.مساله اتوبان تهران کرج نیست.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
1
7
پاسخ
هی اتوبانها رو چند طبقه کنید و هی بزگراه و پل بسازید اگر فکر کردید با این هزینه های عظیم مشکل ترافیک حل میشه سخت در اشتباهید این طرحها فقط مردم را تشویق به استفاده از خودروی شخصی میکند به جای آن به فکر حمل و نقل عمومی باشید .