ولی خدا یه چیزی دیگه می خواد .خدا انسان رو بی هدف خلق نکرده .این عاقبت انسانه اگه دین وجود نداشته باشه ولی در روایات هست اگه علم 28 قسمت باشه 26 قسمتش بعد از ظهور کشف میشه
ناشناس
|
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
11
پاسخ
این خبر ک واسه اکتبر ۲۰۱۲ ه الان منتشر کردی!!
ناشناس
|
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
15
پاسخ
من فکر کنم آنهایی که این تحقیق رو کردن مغزشون از همین الان آب رفته چون اگر روند تکامل انسان رو در نظر بگیریم مغز رو به بزرگ شدن میرود و اندام کوچک تر میشوند
ناشناس
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
27
پاسخ
یارانه ها هم ادامه داره یا نه ؟
مریم
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
11
پاسخ
مسخره ست. امکان نداره. همین انسانها باید اون کامپیوترها رو پشتیبانی کنن و گسترش بدن پس این دلیل خنده داریه.
ناشناس
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
10
پاسخ
پس آدمایی که هزار سال پیش زندگی میکردن چه شکلی بودن که ما الان این شکلی شدیم ؟!!
عرفان
|
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
7
پاسخ
چقدر زشته!!!
حال آدم بهم می خوره.
مجتبی ر
|
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
10
پاسخ
تابناک تو خونه ما شنود گذاشتید؟؟؟آخه در مورد هر موضوعی ما صحبت میکنیم یا همون روز یا فرداش شما دقیقا در همون مورد تیتر میزنید. الان یگه اینو خوندم کلا به شک افتادم. دیشب بحث در مورد این بود که چند هزار سال دیگه مردم چه شکلی میشن. همین الان انگشت کوچک پا به دلیل بی مصرفی داره کم کم نا پدید میشه. احتمالا انگشتان دست هم برای کار با رایانه بلند تر میشه
چوپان
|
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
7
پاسخ
بر اساس یافته های دانشمندان مغز انسان طی 5000 سال اخیر حدود 1.5 برابر رشد داشته است و سر انسان کنونی بسیار بزرگتر از سر انسان اولیه است بنابراین این گزارش اشتباه است. قبول ندارید یه کم تحقیق کنید.
حميد
|
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
2
10
پاسخ
در مورد اندازه و شكل انسانها ميتواند درست باشد، ولى جمله اخر جاى تاًمل دارد زيرا رايانه ها ممكن است كه فكر كنند، ولى اينكه انسانها را "كنترل" كنند بعيد ميباشد. انسان در حال كنترل نميتواند "كم عقل" باشد. حداقل نه همه انسانها!!