شهرداری فقط کرایه اتوبوس و جریمه ها زیاد میکنه به فکر مردم نیست
عباس
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
1
2
پاسخ
احسنت
برای سلامتی اش صلوات
انشا... که هیچ وقت آرتروز نگیری
tina
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
8
پاسخ
خدذا عمرت بده این حرف دل ما هم هست تو پاریس به اون بزرگی به ندرت افراد از وسیله شخصی استفاده میکنند چون مترو همه جا هست از هر جایی تا مترو 5 دقیقه راه هست . واقعا بسته اتوبان سازی اگه فایده داشت که تا الان اثرشو میدیدیم . اتوبان زیاد فقط باعث میشه مردم تشویق شن ماشین بیارن ...
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
1
5
پاسخ
بیش از پنجاه درصداین مشکل راشهرداری بوجودآورده است شهرداران پایتخت متاسفانه با دادن مجوزهای غیر منطقی واصولی بدون رعایت استانداردهایی که برای کلان شهر ها در همه جای دنیا مرسوم است شهر را به این وضع درآورده اند وحالا خودرا مظلوم وبی تقسیر جلوه میدهند اگربجای ساخت دیوار شهری نواب آنرا بصورت فضای سبزسرتاسری درمیآوردند وازساخت وسازدر مناطق 22 و5 بصورت حداقل برجهای بلند مرتبه جلوگیری می کردند واگر....
ناشناس
|
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
3
پاسخ
فرض کنید دفاتر معاینه فنی به بهترین دستگاه ها مجهز و تعدادشان هم زیاد شود . اگر همچنان مردم مجبور به استفاده از سوخت غیر استاندارد و خودروی غیر استاندارد باشند آن وقت دفاتر فنی معاینه خودرو به چه خودرویی می توانند تاییدیه بدهند . و مردم این خودروهای غیر استاندارد را چه کار کنند ؟
مجيد
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
1
پاسخ
ارگاني كه بايد جلوگيري از تردد خوروفرسوده بكند مانند نيروي انتظامي فكري بحال اتوبوسهاي دودزا و 50 سال كاركردش كنه. چرا راجع به وسايل نقليه فرسوده ارگانهاي دولتي گفته نمي شه! همه اش مردم مقصر هستند؟
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
2
پاسخ
وقتی با یک اتوبوس میشه 40 خودروی شخصی رو تشویق به عدم تردد در سطح شهر کرد معلوم میشه این برای منافع برخی ضرر داره هرچند برای سلامت مردم مهم نباشه !!!!