ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
نصب سامانه پرداخت عوارض (سالیک) در برخی مبادی اصلی می تواند بهترین راه برای کاهش بار ترافیکی باشد...حتی با طرح عوارض بر اساس ساعات ترافیک و بر مبنای حجم خودروها نیز از جمله راهکارها می باشد.
سازگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خیلی امکانات کشورهای اروپایی را داریم که این را با کشورهای خارجی مقایسه می کنیم. واقعا جای تاسف داره.
اصلا بابا جون ما امکانات پولی نمی خواهیم.همون ترافیک بهتره
محمد جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
من کل هزینه طبقه دوم بزرگراه صدر را میدم، از مردم عوارض نگیرید.
پاسخ ها
موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خیلی از بزرگراهای شهر تو جاهای مختلف و با هزینه های خیلی بالا نه کمتر از این ساخته شده و خیلی از مردم هم از اون استفاده نمی کنند چرا برای اونها عوارضی نذاشتند؟ یا صحبتش نشد؟ آخه این چه دلیل سبکی هست که برا ی دریافت پول مطرح میشه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
در شهر بانكوك پايتخت تايلند در نواحي كه خيابان دو طبقه است از خودروها عوارض دريلفت مي شود و اين مساله چيز عجيبي نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ما که سال پیش تفریحی رفتیم بانکوک اصلا 2طبقه ندیدیم
SAEID
| Thailand |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
در پاسخ به هموطن عزیزی که ٔپل‌های بانکوک رو ندیده

۱.ٔپل چنگ وتانا به سمت رما۹ ۴۳کیلومتر

۲.ٔپل چنگ واتنا به سمت دا کانون ۳۳کیلومتر

۳.چنگ واتنا(بانکوک) به شهر آیو طیا ۳۰کیلومتر

۳.ٔپل بنگ انا به سمت چون بوری ۵۰کیلومتر

۴.ٔپل بنگ انا به سمت رما ۲ ۴۷کیلومتر

و ....

تما این پلها از داخل شهر بانکوک گذر می‌کنن و از شمال به جنوب و از شرق به غرب کشیده شدند
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شهردار برا جیب خودش کار مکنه.چون ...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
این پل احداث کردند که بار ترافیک روان بشه یا از مردم اضافه پول بستانند؟

خب اسمشو عوض کنین بذارین گردنه طبقاتی صدر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
درود فراوان وعرض خسته نباشید به تمام دست اندرکاران این پروژه بزرگ ملی به عرض میرساند بسیار بجاست است که یک چنین کارهای عمرانی توسط بخش خصوصی اجرا شود و از طریق کسب عوارض تشویقی برای بخش خصوصی باشد.
اما آقای شهردار با توجه به اینکه پروژه هایی مشابه این در مناطق دیگر شهرداری ایجاد شده ولی هیچگاه حرف از دریافت عوارض نبوده حالا چگونه است که چون این پروژه در منطقه یک است باید عوارض گرفت؟!!. آقای شهردار براستی چقدر از درآمد شهرداری که از منطقه یک گرفته اید درمناطق دیگر هزینه کرده اید ( بنا به گفته مقامات شهرداری آنهم با افتخار) . آیا این عدالت است ؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اولا هر پروژه اي در شهر در هر كجاي ايجاد ميشود .بيشتر افراد ان منطقه استفاده ميكنن .دوما عوارضي تهران كرج بخاطر ترافيك زياد حذف شد چون ديدن ضررش از نفعش بيشتر است .سوما فلسفه ساخت اين پل جهت كاهش ترافيك است اگه عوارضي بگذارند نتيجه عكس خواهد داد چهارما به عقل پيشنهاد كنندگان بايد خنديد و تاسف خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حتما باید عوارض بگیرند تا کسانی که مایل به استفاده از راحتی عبور از این بزرگراه هستند پول پرداخت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
مگه تونل توحید و نیایش هم برای شما که میخوای از راحتی مسیرش استفاده کنی پولی شده؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اون رو هم پولی کنن
نظرات بیشتر