نصب سامانه پرداخت عوارض (سالیک) در برخی مبادی اصلی می تواند بهترین راه برای کاهش بار ترافیکی باشد...حتی با طرح عوارض بر اساس ساعات ترافیک و بر مبنای حجم خودروها نیز از جمله راهکارها می باشد.
خیلی امکانات کشورهای اروپایی را داریم که این را با کشورهای خارجی مقایسه می کنیم. واقعا جای تاسف داره.
اصلا بابا جون ما امکانات پولی نمی خواهیم.همون ترافیک بهتره
خیلی از بزرگراهای شهر تو جاهای مختلف و با هزینه های خیلی بالا نه کمتر از این ساخته شده و خیلی از مردم هم از اون استفاده نمی کنند چرا برای اونها عوارضی نذاشتند؟ یا صحبتش نشد؟ آخه این چه دلیل سبکی هست که برا ی دریافت پول مطرح میشه؟؟؟؟
درود فراوان وعرض خسته نباشید به تمام دست اندرکاران این پروژه بزرگ ملی به عرض میرساند بسیار بجاست است که یک چنین کارهای عمرانی توسط بخش خصوصی اجرا شود و از طریق کسب عوارض تشویقی برای بخش خصوصی باشد.
اما آقای شهردار با توجه به اینکه پروژه هایی مشابه این در مناطق دیگر شهرداری ایجاد شده ولی هیچگاه حرف از دریافت عوارض نبوده حالا چگونه است که چون این پروژه در منطقه یک است باید عوارض گرفت؟!!. آقای شهردار براستی چقدر از درآمد شهرداری که از منطقه یک گرفته اید درمناطق دیگر هزینه کرده اید ( بنا به گفته مقامات شهرداری آنهم با افتخار) . آیا این عدالت است ؟!!
اولا هر پروژه اي در شهر در هر كجاي ايجاد ميشود .بيشتر افراد ان منطقه استفاده ميكنن .دوما عوارضي تهران كرج بخاطر ترافيك زياد حذف شد چون ديدن ضررش از نفعش بيشتر است .سوما فلسفه ساخت اين پل جهت كاهش ترافيك است اگه عوارضي بگذارند نتيجه عكس خواهد داد چهارما به عقل پيشنهاد كنندگان بايد خنديد و تاسف خورد