دربدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
وقتي امکان استفاده از اتومبيل پاره وقت مي شود پس قيمت ، عوارض ،بيمه و....نيز بايد نصف شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
خعلی طرح خوبیه!
ما که 2 تا ماشین داریم 2سه زوج یه فرد! همشم خارجکیه!هرموقع هم بخوایم میریم بیرون!
تازشم! بابامم یکی از مدیران اداره بوووق هست! اونم ماشین دولتی داره !به این میگن عدالت!
ممنونیم مسئولین که به فکر مسئولین و بچه های مسئولین هستین!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
با سلام
اگر این طرح سراسری و از درب منازل تا پایان سال اجرا شود علاوه بر مشکلاتی که اشاره کردید آیا عوارض سالیانه بیمه و عوارض سالیانه خودرو به همان نسبت کم خواهد شد؟
مشکل آلودگی هوا غیر استاندارد بودن سوخت و موتور خودروها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد خودروهای غیر صفر است.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
سلامت هممون مهمه ، من نمی خوام مخالفت کنم با طرح، اصلا شما بگید کل ماشینها حق ندارن بیان بیرون، ولی شما زمانی میتونید طرح محدودیت بذارید که حداقل حمل و نقل عمومی درست و کامل باشه. امیدوارم همه این آقا ها و آقازاده ها چند بار مجبور بشن بدون ماشین خوشگلشون برن و بیان تا معنی حمل و نقل عمومی رو درک کنن
ما کلا دو تا خط مترو داریم ! اتوبوس ها هم که جا ندارن !
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
یکی به من بگه آخه سهم خودرو های شخصی ،دقت کنید فقط شخصی و نه تاکسی و اتوبوس و مینی بوس و موتورسیکلت و کارخانه های اطراف تهران و فرودگاه و ...در آلودگی هوا چقدر هستش که صرفا برای اونها نسخه می پیچن. وقتی آمار دقیق و معتبری در مورد سهم هر یک از عوامل آلودگی تهران وجود نداره پس نابغه ها چطور تصمیم گیری می کنید ، اونهم تصمیماتی که هزینه اش مستقیم به دوش مردم هستش.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
یکی به من بگه آخه سهم خودرو های شخصی ،دقت کنید فقط شخصی و نه تاکسی و اتوبوس و مینی بوس و موتورسیکلت و کارخانه های اطراف تهران و فرودگاه و ...در آلودگی هوا چقدر هستش که صرفا برای اونها نسخه می پیچن. وقتی آمار دقیق و معتبری در مورد سهم هر یک از عوامل آلودگی تهران وجود نداره پس نابغه ها چطور تصمیم گیری می کنید ، اونهم تصمیماتی که هزینه اش مستقیم به دوش مردم هستش.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
در صورت اجرا شدن، وقتی حق استفاده از خودرو را برای نیمی از سال محدود کنند. آیا حق بیمه و عوارض سالانه خودرو را هم نصف میکنند؟ با توجه به وجود 6 میلیون خودرو در تهران چنانچه بیمه هر خودرو را 600 هزار تومان حساب کنیم نصف مبلغ کل بیمه خودرو ها میشود 1800 میلیارد تومان. چه کسی پاسخ این حق خوری ها را میدهد.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
تنها راه حل گسترش مترو توی کل شهره. اگر دولت بتونه سهم خودش رو که باید توی این چند سال به شهرداری میداد و نداد رو پرداخت کنه در عرض سه سال کل مناطق مهم شهر صاحب ایستگاه مترو میشن. اونوقت مطمئن باشید فقط ........ و بیکارها با ماشین میرن بیرون.
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
آلودگی و ترافیک تهران دو راه بیشتر نداره، انتقال پایتخت (یا امکانات تهران) یا محدود کردن استفاده از وسایل نقلیه. با توجه به این که هوای بقیه شهرها هم بهتر از تهران نیست، فکر می کنم تنها راه حل منطقی همان استفاده از وسایل نقیله عمومی و علی الخصوص مترو است. به هر حال با توجه به این که گسترش خطوط مترو و وسایل نقلیه عمومی با این وضع بودجه ها سال ها به طول می انجامد، تنها راه حل سریع پیش روی فعلی زوج و فرد کردن و ممنوعیت تردد خودروی تک سرنشین است که البته به مزاج مردم ما اصلا خوش نمی آید.
خود بنده وسیله دارم ولی با وجود طولانی شدن زمان رفت و آمد و سختی های گرفتن تاکسی و غیره خیلی به ندرت از خودرو خودم استفاده می کنم تا حداقل به سهم خودم در کاهش آلودگی هوایی که فرزندانمان تنفس می کنند نقش داشته باشم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
بهتر نیست بریم خودروهامون رو استاندارد کنیم یا بنزین رو بهتر تولید کینم. واقعا ما بیشتر ماشین تو خیابون داریم یا چین یا ژاپن یا آلمان با آمریکا. چرا فقط آلودگی برای ماست؟
نظرات بیشتر