جالبه در کشوری زندگی میکنیم که شعار دفاع از مستضعف گوش فلک رو کر کرده اما تمام تصمیمات مسئولین محترم به نام مستضعفین و به کام متمولین تمام میشود.کسی را میشناسم که امروز می خندید و میگفت زوج و فرد هم که باشد زیاد برایم فرقی ندارد به جای اینکه هر روز با لکسوس RX 350 بیام سر کار روز های فرد رو با جنسیس میام. "دوستان مسئول نگران " به جای پاک کردن صورت مسئله بهتر است برای یکبار هم که شده به فکر حل مسئله باشند.کافیست یک روز فقط یک روز در سظح شهر مسئولانه نظاره گر تردد خودرو ها باشند تا متوجه شوند که کمترین سهم از الودگی مربوط به خودروهای شخصی ست .اتوبوس ها و کامیون های فرسوده و صفر کیلومتر های غیر استاندارد با سوخت غیر استاندارد تر! همه و همه یک طرف نیسان های وانت (آبی معروف) غیر استاندارد با مصرف ۱/۳ از کل سوخت کشور!!! یک طرف ...
نویسنده گزارش، پلاک فرد داشته این همه به ذهنش فشار آورده؟ کل زوج و فرد شدن، با دقت در بحث بیمه ماشین ها ناعادلانه است و مشکل آلودگی از نحوه تولید ماشینهاست نه آنها که استفاده می کنند.
تابناک عزیز اول گوش شنوا برای نظر سنجیهات پیدا کن بعد نظر سنجی بگذار . این کارهابدرد کشورهای پیشرفته میخوره که افکار عمومی براشون خیلی مهم است نه یک کشور جهان سومی که در بر آوردن امکانات اولیه زندگی برای مردمش به بدلیل نداشتن تفکر سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی درست مشکل داره . به قول مادر بزرگم که همیشه میگفت " همه چیزت درسته فقط کاکلکت بی مسه "
( تیپ و سر و وضعت درست شده فقط کاکل موهات مونده درستش کنی)
چرا همیشه باید مردم تاوان سوء مدیریت مدیران رو بدند ؟!
اگر یه ماشین با کیفیت اگر یک سوخت با کیفیت تولید میکردند وضع به اینجا می رسید ؟! اگر به اندازی ی کافی فضای سبز در این شهر درست می کردند وضعیت هوا به اینجا می رسید ؟(بماند که همین درخت های قدیمی ولیعصر و خیلی جاهای دیگره رو هم دارند قطع می کنند)
یکی مثل من که خونش نزدیک به هیچ یک از وسایل حمل نقل عمومی نیست چیه ؟! این تقصیر مکان خونه ی من نیست این تقصیر ضعف وسایل حمل و نقل عمومی هست.
چرا فکر این رو نمی کنید منی که مادرم سنی ازش گذشته رو نمی تونم 3 کیلومتر پیاده تا دکتر ببرم چون نمی تونم واسه این مسیر 7-8 دقیقه ای ماشین رو بیرون بیارم و چون مسیر سر راستی نیست نمی تونم یه تاکسی خطی بگیرم و اگه بخوام تاکسی دربست بگیرم حداقل 5 هزار تومان برای رفت و 5 هزار تومان برای برگشت پول دریافت می کنه !
من بخوام به نزدیک ترین خط بی آر تی برم باید یه خیابون با شیب رو به بالا رو به مدت 20 دقیقه پیاده روی کنم (باز تاکسی خطی نیست) بعد هم دوباره 10 دقیقه پیاده روی کنم تا به خط اصلی بی آر تی برسم (این 10 دقیقه پیاده روی رو میشه تاکسی گرفت) بعد بیام سوار بی آر تی بشم که فشار قبر به آدم توش وارد میشه و شانس بیاره چیزی ازش دزدیده نشه ! (پارسال گوشی خودم رو توی یکی از بی آر تی ها زدن و با توجه به شناسایی دزد هیچ کدوم از دوربین های داخل ایستگاه کار نمی کردند و هنوز گوشی که با کلی زحمت خریده بودم پیدا نشد).
حالا آقایون می تونند صورت مسئله رو حذف کنند و مردم تاوان سوء مدیریتشون رو بدند ... یه وقت فکر نکنند خدایی اون بالا هست ...
مردم رو تحت فشار قرار دادن هنر نیست همیشه راحت ترین راه بهترین راه نیست: عوض این طرح ساده انگارانه اتومبیل های دودزا رو که تعدادشون کم نیست جمع کنن وسرویس ادارت رو برقرار کنن درضمن بی آر تی در اتوبانی مثل چمران خودش باعث ترافیک شده یک لاین از این اتوبان به بی آر تی اختصاص داده شده در حالی که عرض این اتوبان برای چنین چیزی کافی نیست و عصرها به شدت باعث ایجاد ترافیک اتلاف سوخت و در نتیجه آلودگی هوا میشه لطفا جوانب هر طرحی رو بسنجید
اگر قرار باشد نیمی از سال را از خودرویی که خریدیم استفاده نکنیم، آیا شهرداری هم عوارض خودرو را نصف می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه منِ ایرانی، خودروی تولید ایران را در ایران، گرانتر از قیمت فروش آن به یک بیگانه در سوریه، عراق، ترکمنستان، آذربایجان، ونزوئلا و ... خریدیم هم سگ خور.................................