عجب مشتری مدار هستش این ایران خودرو!
پدر من در سال 65 یک خودرو پیکان صفر تحویلی از کارخانه را فروخت و یک باب خانه در جنوب تهران خرید، این خانه هم اکنون 400 میلیون تومان ارزش دارد، به اعتقاد بنده برای جبران این اشتباه، شرکت بایست حداقل یک سمند (مثلا خودروی ملی!) به ایشان می دادند
این بیچاره ها این 28 سال رو چیکار کردند و چطور روزگار گذراندند؟ تازه خانواده شهید هم هستند.. تازه جالبه ایران خودرو هزینه اپشن های اضافه رو هم ازشون گرفته..
میدونید 60000 تومن سال 64 چقدر پول بوده؟
به دلار 7 تومن میشده 8571 دلار!!!!
که با دلار مبادله ای 2500 تومان الان میشه 21 میلیون و چهارصد و بیست و هفت هزار و پانصد تومان!!! تازه فراموش نکنیم که خود دلار هم در این 28 سال کلی سقوط داشته است!!!!
نوشدارو پس از مرگ سهراب!
کافی است با کشورهای خارجی مقایسه کنید که بابت حتی یک روز دیرکرد چه غرامت های سنگینی به مشتری میدهند چه رسد به اینکه بیایند هزینه ای بی اس طلب کنند!!!!!!
سلام
به نظر من، ایرانخودرو چند اشتباه داشته
۱- مبلغ ۶۰۰۰۰۰ریال ودیعه و سپرده بوده و اگر مثل امروز هم عمل میکرد، باید سود مشارکت میداد! نه مابهالتفاوت میگرفت!!
۲- مبلغ بابت خودروی سواری روز بوده! که امروزه پژو یا سمند و ... است، نه پیکانبار!؟
۳- هزینهی خدمات اضافی؟! گویا خدمات پایه و قوانین وقت چنان بوده و امروز هم باید طبق قانون خدمات پایه را رایگان بدهد.
۴- ایرانخودرو بابت تخلف ۲۸سالهی خود، تقاضای خدمات آپشن کرده، منت میگذارد و افتخار میکند؟!
عمق فاجعه اینجاس که ارزش پولی این خودرو بیش از ۱۸۷ برابر افزایش داشته که خودش عمق فاجعه سقوط ارزش پول رو نشون میده و البته اینکه واتن پیکان داره رکورد چهل سال تولید رو رد میکنه
پدر من در سال 65 یک خودرو پیکان صفر تحویلی از کارخانه را فروخت و یک باب خانه در جنوب تهران خرید، این خانه هم اکنون 400 میلیون تومان ارزش دارد، به اعتقاد بنده برای جبران این اشتباه، شرکت بایست حداقل یک سمند (مثلا خودروی ملی!) به ایشان می دادند