lمتاسفانه مخصوصا روی شیفت شب آنها هیچ نظارتی نیست و فکر می کنند می توانند هر طور که بخواهند رفتار کنند، حتی خیلی راحت می گویند که چون شیفت شب هستند پول بیشتری باید از مسافرها بگیرند
سرعت حرکت این اتوبوس های حداکثر میبایست 40 کیلومتر باشد در صورتی که من سرعت 60 حتی بالاتر هم دیدم که اتوبوس حرکت میکنند خصوصا خط تجریش - میدان راه آهن که بعلت اینکه در زمان توقف یک اتوبوس با مسافر گیر در لاین مخالف اتوبوس دیگر با سرعت زیاد رد میشود اگر همان لحظه عابری از پشت اتوبوس رد شود و حواش بناشد قطعا" تصادف خطر ناک صورت میذیرد لذا پیشنهاد میشود این اتوبوس های مواقع ای از بغل هم رد میشود سرعت پایین داشته باشد و نظارت بیشتری به این اتوبوس های لازم داشته باشد
رانندگان اتوبوس كار خيلي سختي را براي مدت طولاني در روز بايد انجام دهند با توجه به ترافيك شهر تهران ، موتور سيكلتها و برخورد مسافران بهتر است منصف باشيد و كمي هم به مشكلات عميق تر نگاه كنيد .
من به شخصه هر روز از این بی آر تی ها استفاده می کنم اولاً بعضی از راننده ها بسیار بسیار بی ادب هستند بعد هم فضای در نظر گرفته شده برای بانوان مخصوصاً در خط تهران پارس - آزادی بسیار کوچک می باشد و هیچ صندلی یا فضایی نیست برای بانوان
از مسئولین خواهشمندیم به این قضیه رسیدگی کنند
میدان ولیعصر تا سر مطهری برای رانندگان بی آرتی در حکم خیابونای شهرک غربه برای سواریها. جوری جولان می دن که عملا خیابون رو می بندند و کنترل این بخش از شهر رو در دست دارند.
بعضی از این راننده های اتوبوس واقعا با جون مردم بازی می کنند. چند وقت پیش من سوار یکی از همین BRT ها شدم، هنوز پامو تو نذاشته بودم، درو زد. نزدیک بود بمونم لای در، بهش که اعتراض کردم، چنان گازی داد که افتادم روی میله جلوی اتوبوس، یه پیرزنی هم از پشت افتاد روی من.
قبول کنید که کار این راننده ها خیلی سخته البته رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حق مسلم هر شهرونده اما باااااااااید فکری هم برای این قشر زحمتکش جامعه کرد...