ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
خداوند رحمت کند. اما فراموش نکنیم هر ساله 28000 نفر در تصادفات رانندگی در ایران کشته می شوند!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
با سلام.من خودم ماشین ندارم ولی راننده زمانی مقصره که روی خط عابر تصادف کنه نه وسط اتوبان.جواب بی احتیاطی عابر رو که راننده نباید بده
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
البته ایستگاه های بی آر تی هم وجود دارند که اصلا پل عابر ندارند و هر روزه جان خیلی از عابران رو تحدید میکنه و همینطور رانندگان رو هم به خطر میندازه ،نمونه اش ایستگاه امام خمینی در بزرگراه نواب که در مسیر خطوط بی آر تی پایانه ترمینال جنوب به شهید افشار ی(پارک وی) قرار دارد،حتی پلی که پله ای باشد و نه مکانیزه ندارد.
آشنا
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اون راننده فراری بقیه عمرش رو چجوری میخواد زندگی کنه ؟
خون هرگز پایمال نمیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
خطوط بی آر تی خیلی بد طراحی شده اند

بعنوان مثال :

هنگام عبور عابرین عابر اصلا متوجه تمام شدن عرض یک طرف خیابان و وارد شدن به طرف دیگر خیابان نمیشود
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
خطوط وِیژه اتوبوس جولانگاه موتورها و خودروهای شخصی شده اند...پلیس کاری بکند...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
صرفنظر از سرعت غیر مجاز ، آیا عابر مقصر نیست ؟؟
آریابان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
پله های اصلی پل " مدیریت " !!!!! هم که برقی نیست و آن برقی - نما !!!! هایش هم همیشه خراب است و هر بار که در این مورد سئوال می شود ، در کمال تعجب می گویند که مشکل قظعه داریم و قطعۀ لازم باید از چین !!!! بیاید ؛
لابد چینی ها هم به جای " قطعۀ لازم " ، آدامس ، مداد ابرو ، شکلات و...... به ایران می فرستند ، تا ایرانی ها کماکان پله-نوردی یادشون نره !!!!! ؛
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
بد نيست بدونيم، وجود پله برقي براي پلهاي عابرين پياده در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست، چون اين پله هاي برقي براي محيط هاي بسته و دروني هستند نه محيط بيرون. هزينه ساخت يك پل حدوداً ٣٠٠ميليون و پلكان برقي آن يك ميليارد تومان هست .