البته ایستگاه های بی آر تی هم وجود دارند که اصلا پل عابر ندارند و هر روزه جان خیلی از عابران رو تحدید میکنه و همینطور رانندگان رو هم به خطر میندازه ،نمونه اش ایستگاه امام خمینی در بزرگراه نواب که در مسیر خطوط بی آر تی پایانه ترمینال جنوب به شهید افشار ی(پارک وی) قرار دارد،حتی پلی که پله ای باشد و نه مکانیزه ندارد.
پله های اصلی پل " مدیریت " !!!!! هم که برقی نیست و آن برقی - نما !!!! هایش هم همیشه خراب است و هر بار که در این مورد سئوال می شود ، در کمال تعجب می گویند که مشکل قظعه داریم و قطعۀ لازم باید از چین !!!! بیاید ؛
لابد چینی ها هم به جای " قطعۀ لازم " ، آدامس ، مداد ابرو ، شکلات و...... به ایران می فرستند ، تا ایرانی ها کماکان پله-نوردی یادشون نره !!!!! ؛
بد نيست بدونيم، وجود پله برقي براي پلهاي عابرين پياده در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست، چون اين پله هاي برقي براي محيط هاي بسته و دروني هستند نه محيط بيرون. هزينه ساخت يك پل حدوداً ٣٠٠ميليون و پلكان برقي آن يك ميليارد تومان هست .