مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعاً تحت تاثیر قرار داد.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با سلام؛
من موج منفي نمي دم و اصلا هم اهل چپ يا راست نيستم... كاملا مستقل نظري مي دم و خواهش مي كنم از سايت تابناك كه منعكس نمايد؛ اولا نمي خواستم ترحمم را بگويم ولي نامه ا را خواندم گريه ام گرفت... ديگر اينكه پيش بيني مي كنم جناب آقاي وزير در پايان عمر وزارت خود كه كمتر از چهار سال ديگر است به اين خانوم اين نامه را بنويسند؛
با سلام دخترم؛ فقط مي توانم بگويم شرمنده شما هستم... ما خواستيم... تلاش هم كرديم اما نگذاشتند...
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بغضی که الان دارم به خاطر واقیت داشتن این خبر است,واقیت تلخ جامه در مقطع کنونی,خواهر عزیزم این حال و روز اکثریت ماست شما تنها نیستی و همه چیز رو گرچه دردناک چه زیبا گفتی,خدای همه ما نیز بزرگ است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نمیدونم این نامه چقدر واقعیه
ولی بعد از چند دقیقه گریه می خوام بگم که این مشکلات واقعیت زندگی منم هست
امیدوارم سحر خیلی خیلی نزدیک باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
درد همه مارو گفتی دیگه خسته شدیم از گرونی ما دهه شصتی ها همه آرزوهامون نابود شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حقیقتا رئیس جمهور محترم احمدی نژاد کارهای پرحجمی انجام دادند وحقیقتا آمارهایی دادند که تشکیک در آن گناهی نابخشودنی بود
ژورنالیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
البته ایشان حق دارند گلایه کنند. اما بنده هم یک مساله را می خواهم مطرح کنم:
آیا ایشان و همسرشان در دوران دانشجویی توان کار کردن نداشته اند؟ حتی کارهایی مانند ترجمه، تدریس خصوصی یا ... که هر دانشجویی می تواند انجام دهد. در خارج از کشور دانشجویان تابستان ها در رستوران ها و ... کار نظافت هم انجام می دهند، آن وقت ما از انجام کوچکترین کاری در دوران دانشجویی پرهیز می کنیم و می گوییم «فعلا که دانشجو هستم! نمی توانم کار کنم.»
لطفا نگویید هیچ کاری وجود ندارد چون ما هم در همین مملکت زندگی کرده ایم، دانشجو بوده ایم و همزمان هم کار کرده ایم و خرج تحصیلمان و فراتر از آن را در آورده ایم.
عذرخواهی می کنم اما این متن نامه هیچ تفاوتی با افرادی که در خیابان ها با وجود سلامت دستشان جلوی دیگران دراز است ندارد. چطور به آن ها خورده می گیریم که چرا نمی روی کار درست حسابی انجام دهی؟ آن وقت به ایشان خرده نمی گیریم، مبادا به دامن علم آموزان ما بر بخورد؟
بس کنید این فقط انتظار از دولت داشتن را. وظیفه دولت ایجاد زیرساخت برای اشتغال است نه ایجاد زمینه برای گوشه ای لم دادن و فقط درس خواندن !
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با کار در رستوران اونم تابستون و ماهی 150 هزار تومان خرج کجا رو میشه در آورد میشه بگین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
عزیز من میگه بهترین دانشگاه تهران.من بودم میدونم ک وقت چندانی برا کار نمیمونه.عزیزم میگه نمیتونم تهران بمونم میرم شهرستان،تو دو سه روز که نمیشه کار کرد.عزیزم همه که نمیتونن تدریس کنن.تدریس خودش کلی توانایی میخواد.
زخمي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فكرنكنم فهميده باشي حرف تمام جوانان دهه شصت همينه
ژورنالیست 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما طوری صحبت میکنید انگار مشکلات مطرح شده را درست متوجه نشدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو شهرستان با پایتخت فرق داره.
اشکان
| United States of America |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به لطف وجود دانشگاه آزاد و پیام نور و غیر انتفاعی و... افرادی مثل شما هم مدعی میشن. بنده مهندسی برق خوندم، یادمه تو مقطع ارشد استادی داشتیم که وقتی پروژه بهمون میداد باید از خوردو خوراکمون هم میزدیم که بتونیم پروژه های ایشونو انجام بدیم. از وقتی یادمه همش خودمو به آب و آتیش زدم که حتی برای یه تفریح کوچولو وقت نداشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ژورنالیست محترم .. بنده از سال اول لیسانس تا الان که دانشجوی دکترا هستم توو دانشگاه تهران دارم ترجمه میکنم و تدریس های هر از گاهی خصوصی ... وضعیتم هیچ فرقی با این خانوم نداره ... نه جایی لم دادم و نه وقتم رُ تلف کردم .. حرف بیخود نزن واسه خودت که اعصاب همه داغونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
متاسفم برات آقای ژورنالیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
وقتی دانشگاه های ما با تهدید از دانشجو میخواهند تمام وقت در اختیار دانشگاه باشه و مدارک تحصیلی قبلی و حتی گاهی شناسنامه افراد رو تا پایان تحصیل نزد خودشون نگه میدارند، چطوری میشه کار کرد؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این دو خط آخر رو به درستی اشاره کردید.
و این که حل همه ی مشکلات با مذاکراه دکتر ظریف درست میشه هم غلطه که متاسفانه کسی اشاره نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
هزاران بار منفی
متعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
قابل توجه شکم سیرهایی مث شما.
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما کاملا درست می گویید اما گاهی همه درها را بر رویمان بسته می بینیم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من از 8 صبح تا 9 شب دارم جان میدم و انواع کار ها رو واسه یه لقمه نون در آوردن انجام میدم راضی بودیم به همون یک لقمه نون
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعا متاسفم که شما اصل درد رو نمی فهمید
شاهرخ
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما لطفا از صنف روزنامه نگار مايه نذار !
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقاي ژورناليست عزيز!
البته حرف حقي را گفته ايد! مي شود و لازم هست كارهايي متناسب با تحصيلات و حتي غيرمتناسب را هم انجام داد و آزمون تلاش براي استقلال مالي و شخصي را براي ورود به زندگي داد ، ولي شايد مقايسه كار دانشجويان در خارج با كار در ايران قياس درستي نباشد.
مسعود
| United States of America |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دوست عزیز به همین راحتی که شما تصور می‌کنید نیست
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب ژورنالیست!
نظرتون چیه اگر ما از دولت بخواهیم کاری نکنه؟ ولی خداییش کاری نکنه!
ناشناس
| - |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ژورنالیست کیهانی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
استاااااااااااااد
استااااااااااااااااااااااااااد
بدرخانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خوسبختان شما پاسخ خود را داده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مثل اینکه نفست از جای گرم در میاد
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بله هموطن عزیز دراین مملکت برای جوانانی مثل بابک زنجانی کار هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
عزیزم این خانم "دانشجو" ست نه "مدرکجو".
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقا یا ارث پدر داری یا ... مگه با این کارا میشه هزینه هارو جواب داد من مالک یک شرکتم شبا از استرس چکهای پاس نشده خوابم نمیبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ژورنالیست جان
دولت آقای احمدی نژاد همین زیرساختها را از بین برد که الان هر جا میری از کار خبری نیست!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
موافقم.
من هم دانشجو هستم و خانوادم وضع مالی خوب ندارند اما خودم یک کار پاره وقت مرتبط با رشتم پیدا کردم و در حد اینکه مشکلاتم حل شود درآمد دارم و راضی هستم و کمی هم توقعاتم رو پایینتر اوردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آره ولی اون یه دختره هر کاری نمیتونه بکنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
موافقم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
واقعا شما با این نبوغ و استعداد ترورت نکن دشمنا.نگرانتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو مثل اینکه صدات از جای گرم درمیاد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تایید میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقای ژورنالیست , نمیخام به کسی توهین کنم,ولی احتمالا از دوستانی هستی که از دانشکاههای غیر دولتی یا آزاد مدرک کرفتی ولی کسانیکه تو بهترین دانشکاههای تهران درس می خونند اجازه کارکردن ندارن
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
محمود توئی؟؟؟
صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ژورنالیست عزیز سرت رو تو برف نکن با ÷ول ترجمه و ... نمیشه پول عصب کشی دندان رو داد یا دندان درد نداری یا ...
مهراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
از نظر این دوستمون درس خوندن امریست که در حالت دراز شدن انجام میشود. بی گمان الان شما در حالت لم داده نظر نوشتی!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب زورنالیست!!!!!
با پول کار دانشجویی حتی برای یک هفته هم نمی توان ماند.چه طور میتوان یک ماه را سپری کرد و در سال ماندگار بود؟؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برادر عزیز بنده به شخصه در زمان تحصیل امکان انجام این کارها رو نداشتم به هزاران دلیل.خیلی ها هم مثل من هستن.
اگر هم کارش باشه شاید با یه رابطه خوب بشه بدست آورد نه با ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز اگر انصاف داشته باشید به این خواهر گرامی اینجوری جواب نمی دادید.راستی این مسائلی که این خواهر گفتند کجاست؟
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
متاسفم واسه این نگاه سطحی نسبت به این مساله و مهم تر از همه مقایسه تاسف برانگیز شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
الان شما انتظار دارین کسی که دکتری یا ارشد دارد با اون دانش تخصصی که دارد و در همه جای دنیا با ارزش است در یک زمینه ی غیر مرتبط ( در رستوران) کار کند؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تا مثل تو وجود دارند همون شکم های گرسنه هم باقی می مونند
رضااسمعیل زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرفامیزنی جناب این ازوظایف هردولتی هست که برای یه جونی که تحصیل کرده مدرک لازمه روگرفته بلافاصله براش شغل فراهم کنه
گنجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
استاد معزز ، کارگرهای نظافت و بنایی هم الان هرزگاهی کار دارن و اکثرا بیکارن ، توکه سرت نمیشه و نفست از جای گرم در میاد نمیتونی بفهمی چی میگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من هم از همین نسل سوخته ام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
باید گل گرفت در اون روزنامه و دفتر دستکیو که تو ژورنالیستشی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
برای بعضی ها شاید درس خواندن مساوی لم دادن باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
با این که با اصل حرفت موافقم اما انچه وضع را بدتر و تحمل را سخت تر میکند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
احسنت
یه ژورنالیست دیگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما فعلا آمار منفیا رو داشته باش...
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ناب هم کانادا دانشجو هستم ، در کنار تحصیل مجبور هستم کار هم بکنم تا خرجم در بیاد ... از ایران هم دلار نمی‌شه آورد دیگه

با نظر شما موافقم
parham
| Spain |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Belgium |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عزیز میدونی داروهای بیماران صعب العلاج تو این دوسال گذشته چند برابر شده . پر پر شدن یک بچه سرطانی رو دست پدر ومادر یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نمیدونم شما خودتون تحصیلاتتون چقدر هست و کدوم دانشگاه خوندید و کی خوندید؟
ناشناس
| New Zealand |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خیلی بی خبری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
احتمالا شما از اون دسته ادم های هستین که تحریم ها خیلی بهتون چسبیده
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای ؟ژورنالیست عزیز، واقعا نظرت اشک مرا در آورد نفست از جای گرم بلند میشه!! حتما پیش آقای شریعتمداری شاگردی کردی!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز نمیدونم چرا همیشه در برابر واقعیتها باید جبهه بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مطمئن باشيد اگر ساعتي 15 دلار ( كار در رستوران) ميدادند منهم كه دكتر هستم مي رفتم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
متوهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما هم اين تحريما چيزي واست داره مطمئنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دانشجوی دکتری بره گدایی کنه دولت به فکر سیاستهای بیهوده خودش باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
طفا بنویسید چه کاره هستید و خرج زنگیتان را چگونه تامین می کنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شکم سیری جناب ژورنالیست بد جوری آزارم داد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای به اصطلاح ژورنالیست!!!!! اگه تو متن نامه ایشون رو نفهمی کی باید بفهمه؟؟؟؟؟ تو دیگه چرا؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ببيين عزيز من تحصيل تو دانشگاههاي عالي روزانه خيلي فرق مي كنه با اون جاهايي كه شما درس خوندي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
داداش تمامی حرفای شما درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من هم پیشنهادم به این دوست عزیز ژورنالیست این است که کارهای بالا را اول از خانواده خود شروع کنند تا کمی بحث عزت نفس را متوجه شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
یه جورایی جلوتر از شریعتمداری حرکت کردییا... مطمنا تفکرت به یه جای خاص وصله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عزيز دل!
باباي منم همزمان با درس خوندن كار ميكرد ولي وقتي فارغ التحصيل شد، حقوقش 7000 تومن بود، دلار 7 تومن بود! يعني 1000 دلار در ماه! الان كه همون باباي من حقوقش 800000 تومنه، دلار 3000 تومنه! يعني حقوقش 267 دلار شده!
آريا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرفت كاملاً درسته . عده اي فكر ميكنند چون دانشجو هستند بايد تنبلي كنند در حاليكه حتي در كشورهاي غربي دانشجوها بطور پاره وقت در رستوران و ... كار ميكنند . كار رو عار نميدونند.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جناب آقای ژورنالیست شما واقعا ایده آلی وژورنالیستی فکر میکنید و مثل اینکه در این مملکت زندگی نمیکنید
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرف شما قبول!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
????????????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من هم میخوام بدونم با چه کامپیوتر و اینترنی رفته فیسبوک اینا رو بنویسه؟
ژورنالیست2
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شم حتما از مریخ امدید
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آفرین بر شما
محمدرضا
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز نمی دانم کی دانشجو بودی و چه می کردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من فكر ميكنم نظر شما تاحدودي بي انصافيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شدیدا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
انشاله به یاری خدا ، خودت هم به تمام این مشکلات دچار میشی و اونوقت میفهمی
milad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
قباحت داره
ولي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
لطفا منطقي تر رفتار كن دوست من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تا حالا کسی بهت گفته ...........
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
لعنت به مغز پوک تووووووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ژورنالیست عزيز شما هر کاری هم بخواهی در دوران دانشجويی کنی مثل همون کارهايی که گفتی بيشتر از ماهی دويست سیصد تومان در ماه گير نمی آيد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
پسر خوب در خارج به یک کارگر ساده ساعتی 10 دلار میدهند که به راحتی کفاف هزینه های زندگی دو نفر را میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آیا میشود همه ترجمه تدریس و یا کارهایی شبیه این انجام بدهند؟؟
علی
| - |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما لازم نیست از این صحبتهای شیرین انجام بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
متاسفم برای این اظهار نظر.
مریم
| Netherlands |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من هم یه ژورنالیستم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرف مفت زدی ژورنالیست . تو پول مفت داری یا از جیب بابات یا از جیب دولت . نامه اون خانوم رو نمی تونی درک کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
متاسفانه شما در شرایط ایشان نبوده اید که اینجور توهین امیز حرف میزنید.
فوق لیسانس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
متاسفانه شما در شرایط ایشان نبوده اید که اینجور توهین امیز حرف میزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به کجا وصلی ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کی دنبال نظر حسین شریعت مداری می گشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
احتمالا از دار و دسته ی دکتر هستی و نفست از جای گرم بلند میشه!!!
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرف شما درست!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اتفاقا درخواست ما هم از مسوولین همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ببخشید . دولت همون باصطلاح شما وظیفه رو هم درست انجام نمیده .
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خیلی زیبا و درست اشاره کردی دوست ژورنالیست!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز ژورنالیست
لطفا یک بار دیگه نامه این خواهر عزیزمون رو بخونید.
کاربر
| Australia |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آفرین به شما ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
راست میگی ولی مطمئنم نفست حتما از جای گرم بلند میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به شما پیشنهاد میکنم که وضع تحصیلی دانشجویان خارج را به طور کامل بررسی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرفات قبول. من از کارشناسی ارشد تا دکتری کار کردم. ولی عزیز من تو رو به خدا با ضعف دانشت نمک رو زخم کهنه ما ها نریز. می دونی وقتی استاد راهنمات مجبورت می کنه تمام روهای هفته، تمام جمعه ها و حتی روز دوم عید بیای آزمایشگاه یعنی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما زيرساختارو بگو كه جوونا توي اونا مشغول نشدن ما هم بدونيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آخه کشورهای دیگه پول و درمامد ملی مثل نفت ندار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چه اسم متناسبي انتخاب كردي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
زیرساختشو شما معرفی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
جناب ژورنالیست بنده تمام طول دانشجویی و فارغ التحصیلی ام را کار کردم. هر کاری هم که بگید کردم. از ماهی دو هزار تومن تا ماهی هشتصد هزار تومن . ولی هنوز که هنوزه نمی توانم یک جفت کفش دلخواهمو بخرم. فقط ماهی ششصد هزار تومن کرایه خونه میدم. معضل مربوط به من نیست که نخوام کارکنم یا بهانه بگیرم. لطفا همدردی کنید یا اظهار روشنفکری و فضل.
salar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست ژورنالیست سلام،
تا کی شعار ؟ تا کی این حرف های دهن پر کن؟ بس کنید. مطمئنم نفستان از جای گرم بلند می شود.
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ژورنالیست محترم
منم یه دهه شصتی هستم
از ترم اول دانشگاه هم کار کردم . اما آلان بعد از 10 سال کارکردن با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنوز به پدرم محتاجم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما که ادعای ژورنالیست بودن را دارین!
بهتری کمی در مورد دانشگاههای اروپا و آمریکا تحقیق کنین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
میشه بگی یه دانشجوی دکترا که تا ساعت 10 شب توی ازمایشگاههای داغونه دانشگاهها داره تز میگذرونه کجا بره تدریس کنه, اقای ژورنالیست رشته داریم تا رشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تهران شاید ولی شهرستانها این امکان کم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مملکت تنها مال شما شکم سیرها نیست
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
"این متن نامه هیچ تفاوتی با افرادی که در خیابان ها با وجود سلامت دستشان جلوی دیگران دراز است ندارد"خیلی مقایسه بدی کردی واقعا...
ناشناس
| - |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مخالف یا موافق بماند... شما فکر کن طرف بیست تا دست و پا داشته و همه کارهایی رو هم که شما گفتی انجام داده و بدون اینکه اصلا هیچی خورده و یا پوشیده باشه، کل درآمدشو پس انداز کرده و حالا هم سرکاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای محترم مثل اینکه شما وضیعت مالی خوبی دارید در کشورری که برای فارغ التحصیلان کار و درآمد نیست کجا به یک دانشجو کار کی دهند که بتونه زندگیش را تامین کند معلوم است که جنابعالی در این کشور زندگی نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نمی دونم شما دوران تحصیلت چه جور درس خوندی. خود من بشخصه در حین مقطع لیسانس کار هم می کردم کار باعث شد که معدلم از 18 به 14.5 برسه چون هماهنگ کردن ساعت کارم با درس خیلی سخت بود بقول شما پول هم در می اوردم ولی با این اقدام هم از درسم عقب می موندم هم از کارم .
Meek
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
من اینها را دریکی از کامنتهایم با زبان گزنده تری گفتم، ولی بنظر میرسد صدای شما هم از جای گرم بیرون میآید.
ناشناس
| - |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز بهتره یه سری به مناطق محروم (که کم هم نیستن) بزنی تا "وظیفه دولت ایجاد زیرساخت برای اشتغال" رو با تک تک سلول هات درک کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سلام. تا زمانی که نشسته ایم پای اینترنت و نق می زنیم و غر می زنیم و شکایت می کنیم و اشک می ریزیم دردی دوا نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
در جواب جناب آقای ژورنالیست:
در رابطه با ترجمه: اینجانب به دنبال کار برای ترجمه مراجعه کردم ولی کاری پیدا نکردم و اکثر ناشران ورشکسه شده اند
در رابطه با تدریس خصوصی: تا مقطع لیسانس برای تدریس آگهی زدم ولی کلا 2 نفر در یک سال پیدا شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
گویا دوست عزیزمون(!) هم از دلالان تحریم تشریف دارن
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
ببین عزیز، من دهه شصتیم، کارشناسی ارشد دانشگاه شریف، یک زمین داشتیم، فروختم 300 میلیون تا به خیال خودم کارافرینی کنم، حالا با این قوانین مسخره و تحریم و نبود مواد اولیه .... اون زمان لکسوس بود 100 تومن الان 300 تومن، اگر 3 تا لکسوس خریده بودم هم با کلاس تر بودم هم ... دولت وظیفش ایجاد بستره، اما اون بستر کجاست؟
ناشناس
| - |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
شعر نگو عمو!
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
کم نیستند افرادی که تا دلتان بخواهد از این متن های ای بسا تخیلی آماده کرده هر فرصتی که شده رو می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
ممنون میشم اگه به ما بگی کدوم زیر ساخت برای اشتغال را دولت فراهم کرده .
شین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اگه زیر ساختها ایجاد شده بود که اینهمه بیکاری تورم گرانی نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
منم دانشجو هستم و اینکارا رو هم فوت آبم ولی نمیچرخه چرخ با اینکارا که نمیچرخه. راستی شما چه سالی دانشجو بودی؟
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
در دانشگاه های اکثر کشورها یه زمان معین واسه کار دانشجویی اجازه به دنشجو داده می شه. اما اینجا روز ثبت نام یه کاغذ جلوت میذارن که روش نوشته شما حق کار بصورت تمام وقت و پاره وقت رو ندارید و مجبوری امضا کنی. درسته که کسی چک نمی کنه ولی دانشجو دکترایی می شناسم که به خاطر کار کردن بدون اجازه استاد راهنما تا مرز اخراج پیش رفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
معلومه خودت هرگز این کارها رو نکردی. من کردم، مسخره بازی ها و موانع سر راه و دستمزد ظالمانه بماند، فکر می کنی چقدر در میاد؟!
کیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
عمدتا کسایی که تو تهران زندگی می کنن می تونن کار در زمان تحصیل بدرد بخور پیدا کنن ، تو شهرستانا اینجوری نیست برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
مثل اینکه نفست از جای گرم بلند میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اولا اين خانم پول نخواسته كه شماميگي دستش جلوي ديگران درازه!
دوم اينكه از كجا ميدوني براي يك دختر توي شهرستاني كه اين خانم زندگي ميكنه كار وجود داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آقای ژورنالیست پس زمینه امنیت اقتصادی را کی باید فراهم کنه!!!!لطفا قیافه روشنفکری نگیرین و الکی دفاع نکتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
ژورنالیست محترم لطفا فرا فکنی نکنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
فرمايش شما درست ولي آيا همون زيرساختي كه فرمودين مهيا شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
چرا دوستان به سخنان این عزیز منفی دادند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
جنابعالی یا نمیدونی دانشجوی دکتری یعنی چی یا تو یه دانشگاه نامعتبر درس خوندی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آقای ژورنالیست شما که دم از خارج میزنین چرا از بورس های تحصیلی که اونجا به نخبه هاشون میدن چیزی نمیگین؟
محید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
واقعا واست که نمیدونم تو کدوم دانشگاه در پیتی درس خوندی و این عدم درکت متاسفم. دانشجوی دکتری گداست؟
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
نظر جالبی دادی. این نظر فقط از یک بی سواد بی شعور بر میاد.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
کسی که این نظرو داده و همه کسایی که لایک کردن مطمئنم که هیچ وقت تو شرایطی که این زوج توش زندگی کردن، زندگی نکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اگر درمان دردم نه ای نیشم چرایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
منتظز همچین نظری بودم
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
خدا شفات بده چي چي ناليست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
من هم که کار دولتی دارم و مسکن سازمانی ، با این مشکلات درگیرم ، مشکل اینجاست که تمام این فشارها برای اکثریت مردم صدق می کند که فقط زنده اند و هیچ لذتی از زندگی نمی برند چون با داشتن شغل هم نمی توان زندگی خوب و تامینی داشت .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
دمت گرم...
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
ژورنالیست محترم تمام این شغلهای شریفی که میفرمایید هم اکنون توسط جوانان غیور اشغال شده است.
صمد از تبریز
| Germany |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
جناب زورنالیست
معلوم است نفست از جای گرمی بلند میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پيدا كنيد زيرساخت را.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آره! متاسفانه تا حدود زيادي خود دانشجوها مقصرند.
yasin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
بله آقای ژورنالیست شما درست میفرمایید در طول دوران دانشجویی شما شاید کار پیدا میشد اما الان با این اوضاع اقتصادی دیگر رستوران ها هم به توان جذب کارگر را ندارند و اگر کار سراغ داری بگو من دانشجو مشتاقم بدانم کجا کار گیر میاید!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
وقتی تو موقعیت این خانم نیستی و از شرایط زندگیش آگاه نیستی بهتر هست اظهار نظر نکنی و محترم به نظر برسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
نظر این ژورنالیست محترم کاملا صحیح است. برخی فقط یاد گرفته اند بگویند دانشجوی داکترا و کارشناسی ارشد و نخبه و از دولت و مردم توقعات مختلف داشته باشند. خداوند هم فرموده ازتوحرکت ازمن برکت . برای یک دانشجوی نخبه مهمترین سزمایه فکر اوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
عزیزم همین کارایی که میگی هم نیست.
من چند بار اقدام به پیدا کردن تدریس خصوصی کردم جور نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
الان برای من معلوم کن این زیرساخت برای اشتغال کجاست دقیقا؟
شک نکن منظور نویسنده گدایی نبوده وگرنه اونم توی سفرهای استانی نامه تکدی مینوشت.
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آقا يا خانم ژورناليست
مي بينم كه به شدت علاقه داري اداي روشنفكرا رو در بياري.
ميخوام بپرسم در خارج از كشوري كه شما ميگي منابع نفتي و ساير منابع خدادادي به وفور كشور ما وجود داره؟
گلايه از اين نيست كه چرا رفاه نيست.درد اينجاست كه چرا رفاه براي همه نيست؟چرا اين منابع بطور يكسان به همه نميرسه؟چرايكي اينقدر داره كه نميدونه چجوري خرج كنه و يكي اينقدر گشنه اس كه حاضره تن به هركاري بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
وقتی ژورنالیست مملکت شما باشید دیگه وای به حال مملکت
رویا
| - |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
سواره چه خبر داره از پیاده؟...............ای خداااااااااااا......حتما دستت تو خرج نیس خواهر یا برادر من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
هیچوقت کاردانشجویی راباوجوددرسهای سنگین پزشکی یادم نمیره امامتاسفانه انقدرحقوقش کمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اقا یا خانم محترم لطفا ساکت بشید . قطعا شما هیچوقت تو شرایط این خانم نبودید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آقای به اصطلاح ژورنالیست!که مطمئنم توی جامعه نیستی. پس فک کری این خواهرم و همسرش چطوری نون برای زنده موندنشون در میارن .
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
واقعا اسه خوبی برای خود انتخاب کردید ژورنالیست
جمشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
من متن شما و آن دختر خانم را چندبار مطالعه کردم.حتی پاسخ آقای ظریف را .دراین میان شمارا برحق تر دانستم تا حتی دولتمردان
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
وظيفه اصلي دولت رفاه اسايش اشتغال وتامين مسكن جوانان هست طبق قانون اساسي اقاي ژوناليست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
یه نگاه به منفی هات بکن و جواب حرفهای منطقی ات را بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
من می خوام یه سوال بپرسم عزیز! تو تا حالا ترجمه دانشجویی انجام دادی ؟ می دونی واسه هر صفحه a4 (تقریبا 24 خط) چقدر باید وقت بگذاری و در آخر چقدر گیرت می اد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
تو راست می گی. شماخیلی هم با هوشی.
ناشناس
| - |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
صبح شده ژورناليست بلند شو
امین
| United States of America |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
خوش تیپ اگه مثه کنار خیابون نشینا بود نشونیشو می داد ودر ضمن علاوه بر بیکاری مشکلی که هست نخوندن دخل و خرجه
شکمت سیره نمی فهمی!! حق داری!!!!!
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اقای ژورنالیست شما الان کجا دارین زندگی می کنید؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
تو احتمالا ژورنالیست کیهانی!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
کم شعار بده مومن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
دوست عزيز ما ايراني ها هيچ وقت دستمون رو جلوي كسي به گدايي دراز نميكنيم.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
وای بر ما برای تدبیرمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اسمت روته دیگه ، ژورنالیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
اقای ژورنالیست واقعا برات متأسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
آقای ژورنالیست تشریف ببر خارج از کشور و ببین که دولت ها چه کمک هایی به دانشجو ها میکنن . بدبخت جیره خور کیهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که به فرض توی دوران دانشجویی امثال این عزیزان کارایی که شما گفتید رو انجام دادن خوب بعد از فارغ التحصیل ایا با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا بازم میشه توی رستوران کار کرد یا بازم بستگی به مقاله و تزت داره که بتونی ارامش شغلی داشته باشی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
منم کارشناس ارشدم و حق و تدریس ده واحد دارم که در طول چهار ماه و نیم میشه یک ملیون تومان تازه اگر پایان ترم بدم تو که لالایی بلندی بیا با این پول زندگی کن ببینم چند مرده حلاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
احسنت !

این جور نامه ها برای تحت تاثیر قرار دادن وزیر نوشته میشه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
آقا یا خانم ژورنالیست!!!! دقیقا مشخص است که تو کی هستی و چه کاره ای!!!! در این مملکت کار هست. خیلی هم هست اما برای تو و امثال تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
شما آن زیرساخت را نشان بده من دانشجوی ترم آخر دکترا با کله میرم
حامد
| - |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
جناب ژورنالیست؛ شاید یه بخشی از حرفت درست باشه ، اما چرا همون کار تدریس و ... رو که می گی پیدا نمی کنی
amir
| Germany |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
آقای به اصطلاح ژورنالیست کار نیمه وقت وجود خارجی نداره !!!
یافتی به ما بگو حضرت استاد!!!!!!!!
ل.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
ژورنالیست محترم،اولآ اگر جنابعالی واقعآ ژورنالیستی با این ادبیاتی که دارید معلومه از چه طیفی هستید و برای شما وامسال شما متآسفم. ثانیآ، اگر تو کار بودید میفهمیدید که کار دانشجویی هم مثل گذشته وجود نداره چراکه یا با دانشجو طرفی که اونم یکیه مثل خودت وشاید هم بدتر ویا اینکه انقدر دست مزد کمه که به ضررلطمه به درس نمی ارزه ویا اینکه بنا به شرایطتی که داری مورد سوء استفاده واقع میشی. من همهی اینهارو تو دوره ی تحصیلم یا تجربه کردم ویا به عینه در مورد دوستانم دیدم. پس لطفآ خاموش باش که معلومه از چه قماشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
نمیدانم از جه قشر جامعه هستی ولی بگم شاید این خواهر عزیز شاید کار هم میکنند و به قول شما لم ندادند این یه گوشه از درد جامعه هست
hassan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
جداً ژورنالیست محترم اگر دولت یارانه کغذ رو صفر کنه میتونی روزنامه پر از جفنگیاتتو بفروشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
آدم حسابی اونا که تمام وقت کار میکنن از پس زندگی بر نمیان اونوقت تو میگی تو خارج دانشجو کار نیمه وقت میکنه ولی نمیگی ساعتی 20 دلار دستمزد میگیره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
معلومه که شما خیلی بی نیاز و سیر هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
شما کلاً برو خودتو به دکتر نشون بده اونم از نوع روانپزشک!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
متن نامه نوشته شده حقمونه عزیز
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
شما خواهشا سکوت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
همین الان در خیابان انقلاب دو تا کارگر ساده می خوان ایشان نمی تونند اونجا کار کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
با این همه سرمایه نفت و گاز نباید فقیر داشته باشیم(باید بگردیم دنبال فقیر)
سوخته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
این نشد جواب که
آیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
واقا برای اینکه شما اسم ژورنالیست را روی خود گذاشته اید متاسفم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
حرف شما رو با حفظ احترام برای این خانم قبول دارم. هرچند دولت ما در تهیه ی همین زیر ساخت ها هم کارآمد نبوده اما اشخاص خودشون باید برای زندگیشون بجنگن. نباید منتظر بقیه بود.
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
دانشجو باید فکر آزاد داشته باشه تا بتواند درست درس بخونه نه اینکه فقط پاس کنه واحدها رو این دوستمون انگار نفسش از جای گرم میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
جناب ژورنالیست؛ بنده هم از اولش از شاگرد اولای مدرسه بودم، از راهنمایی هم کار کردم هم درس خوندم، دانشگاهو هم از شهر خودمون قبول شدم الان 5 ترمه که باز، هم کار میکنم و هم دانشگاه میرم، اما تو این 5 ترم 15 واحد پاس کردم، اگه قرار باشه خرج تحصیلو خود دانشجو دربیاره، باید تو 3 ماه اندازه 9 ماه پول دربیاره، اما تو این وضعیت، ماییکه 10 ساله داریم شب و روز کار میکنیم، هنوزم گشنه ایم، استدلالت واسه من مهم نبودا، صرفا میخواستم بگم که با اینجور کار کردن ها دردی دوا نمیشه، فقط از درس میمونیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
ژورنالیست بهتر است در این مواقع لال شوی یک خانم مجرد با آبرو در این اوضاع خوب و فوق العاده امن جامعه کار محترمانه از کجا بیاورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
ژورنالیست محترم وقتی توان یاری نداری درد را اضافه نکن
رضا علیزاده
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
از نظر کاملا به جای شما تشکر می کنم
دختری همدرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
آهای تو که ادعای ژورنالیستی میکنی خودت کار دانشجویی کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
یارو با مدرک دکترا بیکاره
سورملینا
| France |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
دوست عزیز در همون کشورهایی که می فرمایین دانشجوها کار می کنن، امکانات زیادی هم برای دانشجویان وجود داره نظیر کمک هزینه ی مسکن، رفت و آمد و غیره! با کار دانشجویی می شه هزینه ی رستوران رفتن و قر و فررو داد!! همین!! من از خانواده ای مرفه م و کار هم می کنم اما نمی تونم خرج دندانپزشکی م رو از حقوق خودم بدم!!!چی می گی شما!! انگار از کره ی ماه اومدی!
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقای ژورنالیست ناشناس شما حتما داشتین تویه یه رشته گلابی تحصیل میکردین
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ژورنالیست عزیز
شماهم درست میفرمایید همه ما میتونیم کارایی که گفتی انجام بدیم مطمئن باش برای حفظ ابرویمان هم شده دست پیش آدمایی مثل تو دراز نمی کنیم ولی یکم فکر کن تومملکتی که خیلی آدما بدون هیچ زحمتی با داشتن بند پ توانستند به درجات ظاهرا انسانی جهان امروزی دست پیداکنند البته نمی دانم شماهم جزء آنها هستید یا نه و ارزش انسان را در همین چیزها می دانید بایدم اینطور به اظهارات این دختر واکنش نشان دهید امیدوارم با درک معنای واقعی زندگی بنی آدم اعضلی یکدیگر شود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
زبان در کام چرخانیدن چه آسان
ولی با بر رکاب اسب مشکل

تو که باری ز دوشم بر نداری
چرا باری سر بارم گذاری
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
در خارج برای کار دانشجویی بیشتر از مدیر عاملی ما پول میدن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
برادر عزیزم حرفت منطقی اما تو انتظار داری یک مهندس یک دکتر مملکت بجای تمرکز روی درس و آینده زندگی اش روی هیچ وپوچ تمرکز داشته باشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
نفست از جای گرم بلند میشه داداش
کدوم زیر ساخت؟
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
عزیز معلومه صدات از جای گرم که چه عرض کنم از جای داغی بلند میشه ها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
سلام آقا یا خانم ژورنالیست
من هم میخوام نکته ای بگم.به نظر شما با پول تدریس یا ترجه یا کار دانشجویی میشه زندگی راه انداخت؟؟؟!!!!!
mobina
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوست عزیز به نظرمن شما دارید زیاده روی میکنید این زیرساختا کجاست که فقط شما بهش دسترسی دارید؟
منصف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
جناب ژورنالیست ، توانایی انسانها با هم متفاوته و در مورد جواب شما هم چند مساله وجود داره :1-در دورانی که ما در مدرسه ها درس میخونیم چقدر به ما در مورد کسب و کار اموزش میدن ؟! همه ی آموزشها به صورت تئوریه و در مورد ما دهه شصتیا و به قول دوستان نسل سوخته که حتی دروس عملی رو هم فقط تئوری اموزش دادن و ما اصلا برای بازار کار اماده نشدیم .
2-من شخصا حتی اگر مطالب رو کاملا درک کنم و یاد بگیرم امکان انتقالشو به دیگران ندارم و به همین دلیل هم هیچ وقت (حتی اگر امکانش هم برام فراهم بود) سراغ معلمی نرفتم .
3-در مورد ترجمه هم در شهری که من زندگی میکنم اکثریت دانشجوها به کیفیت ترجمه اهمیت نمیدن و فقط یه ترجمه آبکی در حد گوگل ترنسلیت براشون کفایت میکنه و فقط میخوان با حداقل هزینه کارشونو تحویل بگیرن .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
سلام به همگی،

من دکتری مهندسی دارم و دو فوق لیسانس مهندسی و کامپیوتر.

خواهر من که به ظریف نامه نوشته درد دل بوده وحق دارد. شما هم حق داری.

در ایران فرهنگ ادامه تحصیل که در همه خانواده ها است بجای خود خوب است. ولی نمی توان زندگی را ول کرد و به ادامه تحصیل چسبید!

من از نظر استخدامی وضعم خوب است، ولی در همان دوران دکتری در رستوران هم کارکرده ام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
کاملا موافقم اگر آدم دستشو رو زانوی خودش بزاره وبه خدا توکل کنه و درهرصورت راضی و قانع باشه مطمئنا موفق میشه
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
با سلام شما نفستون از جای گرم در میاد
ناشناس
| Malaysia |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
عجب ارزش پاسخ هم نداشت
جای گرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
سلام داداش تو هم صدایت از جای گرم میاد
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
امیدوارم به دریوزگی بیفتی اونموقع ببینمت چطوری میخای بری کار پیدا کنی
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
منم کار کردم تو زمان درسم الانم میکنم اما نمیشه یه زندگی باهاش ساخت فقط یه بخور نمیره همینو بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
نوشته ی من به این خانمومی که به ظریف پیام فرستاده ارتباطی نداره.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
چند سالته کوچولو !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
متاسفم برات. معلومه از این مرفه های بی دردی. دلت خوشه هااا. کار دانشجویی برایماهی 40 هزار تومن؟ خرج یک هفته غذامون هم نمیشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
دانشجو وظیفه اش درس خوندنه و باید با فراغت خیال و تامین بودن درس بخونه
چطوره حوزه حقوق میدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
سلام با کامنت شما مشخص است که از تحصیلات در ایران و خارج کشور هیچ اطلاعی ندارید
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
من میرم سر کار ماهی 1.5 در امد دارم برای چی به هیچی نمیرسم ادم هایی مثل شما ها مملکتو نجس کردن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
زورنالیست جون من معدل 19.97ورتبه کنکوری 45 تجربی داشتم قبلان کنار درس خوندن واسه کنکور ودیپلم کار می کردم الان هم هرچی دنبال کار می گردم کار نیست
الان وزن من 19 کیلو شده با اون معدل ورتبه مجبور شدم ترک تحصیل کنم این نخبگان وازین جور چیزا همه اش دروغه من خیلی دنبال این جور چیزا رفتم الانم کار نیست
اینجوری حرف نزن بلد نیستی حرف بزنی
بی بی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
نه نگو گالیور
ناشناس
|
Italy
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من هم به عنوان یه جوون ایرانی خیلی دلم شکست از سختی که خواهر عزیزم تو یه گوشه دیگه این مملکت داره تحمل می کنه. خدا رو شکر خانوم عزتمند و یک ایرانی اصیله. امیدوارم خداوند کمک کنه ایشون که دارای تحصیلات عالیه هستن و شوهر گرامیشون که قطعا به درد جامعه می خورن از این وضعیت نجات پیدا کنن. دلم خیلی شکست خواهر خوبم ای کاش می تونستم کمکت کنم. ای کاش یه روزی این همه دعوا و درگیری لفظی تو کشور تموم بشه. چقدر حرفات رو احساس کردم از تمام وجودم چون از جنس مردم حرف زدی. خداوند شما رو حفظ کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
همین الان که من دهه شصتی که با همسرم هیچ مشکلی با هم نداریم اما واسه فقر داریم(مجبوریم) جدا میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
دلت خوشه
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بغضی که الان دارم به خاطر واقیت داشتن این خبر است,واقیت تلخ جامه در مقطع کنونی,خواهر عزیزم این حال و روز اکثریت ماست شما تنها نیستی و همه چیز رو گرچه دردناک چه زیبا گفتی,خدای همه ما نیز بزرگ است
نخبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگه شوهرش استعداد درخشانه. تشریف ببرید بنیاد نخبگان وام ها و تسهیلات خوبی دارند. اگر باز هم نخبه هستند تدریس با درآمد بالا هم در انتظارشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کدو م وام؟ دلت خوشه ها 1 چیز شنیدی قسط ماهیانه وام رو از کجا باید آورد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تدریس با در امد بالا الان من تدریس یا در امدم بالا دارم 1 ترم تدریس میکنم بعد 6 ماه 1.2 میلیون بهم میدن ماهی میفته 200 تومن. 70 تومن هم هزینه رفت آمده به دانشگاه محل تدریسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
عزیزم وقتی بیکاره وام بگیره تاکسی بخره روش کار کنه که قسطاشو بده بعدشم دکترا داره نگفت واممیخواد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چطوری نخبه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نه برادر از این خبرها نیست.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نخبه شعورداشتن ربطی به نخبگی نداره!
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نخبه نمیخوان پارتی داشتی نخبه که هیچی دانشمند زمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بنیاد نخبگان شرایطی داره که شامل هر کی نمیشه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب نخبه عزیز .... بنده هم از المپیادیها و برندگان جشنواره جوان خوارزمی هستم ، اگر منظورن اون مقرری ماهیانه ناچیز هست ، همون بهتر دنبالش نری ، چون حدود یک سال باید دوندگی کنی تا پرداخت کنن و بعد هم به یک بهانه نامعلوم بعد از یکی دوترم قطعش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ظاهرا هنوز دانشجو هستندد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خوب شد گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به قول یه دوستی
ایران دو دسته ان
یه دسته اش به یه دسته اش درس میدهن و آدما غیر از این نیستن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اره جوووووون عمت! اینهایی که گفتی کجان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
چرا این همه منفی دادن به این نوشته؟ غیر از اینه که درسته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما دچار توهم شدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما برو مشاور بشو.
مهراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
به نظر شما دانشجوی دکترائی که نخبه نباشه باید تو این وضعیت زندگی کنه؟؟؟؟
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
..............
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تدریس با درآمد بالا؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بنیاد نخبگان تسهیلات و وامش به این راحتی ها هم در اختیار همه نیست. من خودم استعداد درخشانم و واجد شرایط برای اقدام جهت بنیاد نخبگان. اونم هفت خوان رستم هست
ناشناس
| New Zealand |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تدریس با درامد بالا؟ اون وقت کجا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
عمو توی ایران زندگی میکنی ؟؟؟؟ این جور امتیازها مال شماست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نخبه همه که مثل تو باهوش نیستند که بفهمند کار از پایه خرابه نخبه جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اينها بدرد نمخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بابا نخبه!!!!!
sid
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اروم باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دلت خوشه. ظاهرا" از اوضاع بيخبري.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نخبه عزیز من عضو بنیاد نخبگانم سطح2 هم هستم.
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بله.. کاملا حق با شماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کدام تدریس؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
نخبگي مهم نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دکترا گرفته تدریس کنه؟؟؟؟؟ شوخی جالبی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حسین شریعتمداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این کاره نیستی بابا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
کاملا مشخصه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چرت نگو.چيزي نميدن.
جهانبخش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
توكز محنت ديگران بي غمي نشايد كه نامت نهند آدمي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما نخبه برو بنیاد ببینم چقدر وام بهت میدن
محمدرضا
| United States of America |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما چه جور نخبه ای هستی من نمیدونم که نه از وام و تسهیلات بنیاد نخبگان خبر دارد، نه از حف الزحمه ی تدریس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرف نزن نقطه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
تو پارتی داری؟
ناشناس
| - |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این همه منفی چرا؟!!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آخ که چه دل خجسته ای تو داری....
الان هر جا بخوای بری باید پارتی داشته باشی حتی قبرستون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
سیری زیاد بد دردیه
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
عزيز برادر ، فارغ التحصيلان دكتري به هزار زحمت ميتونن تدريس بگيرند . كساني را سراغ دارم كه از بهترين دانشگاهها دكتري و فوق دكتري دارند و هنوز در انتظار تاييد آقايانند
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
عزیزم! وام بنیاد فقط به عده خاصی از بنیادی ها میرسه.
طلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
توی این مملکت نخبه با کسی که استعداد داره تعریفش فرق دارد .کمی هم پارتی لازمه تا نخبه محسوب بشی.
دادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
بنیاد نخبگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
تنبلی رو چی کارش کنن ؟
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
کدوم بنیاد نخبگان؟؟؟
نخبه 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
دقیقا درسته
نخبه دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
منم بغض کردم و خیلی ناراحت شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
شماگرفتید؟اندازه پول کتابتان بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
کو تدریس
ناشناس
| - |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
نخبه !!!!!!!!!!!!!!! تو از يه عقب مونده هم كمتري
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
شما نمیخاد راهکار بدی, فکر کنم خوده شریعتمداری هستی که اعتماد به نفس داشتی خودتو نخبه معرفی کردی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
اکه یکی مثل من باشه که عضو بنیاد نخبگان نباشه باید چکار کنه؟ گدایی چطوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
منم دانشجوی دکترای استعداد درخشانم هیچ وام و تسهیلاتی نیست تدریس هم نیست بخدا که کرایه تاکسی هم ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
نو چی میگی دیگه!
hassan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
بنیاد ملی نخبگان پارتی میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
یک دو سه چهار
از خواب غفلت بیدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
تو واقعا نخبه ای؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
دلت خوشه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
دوست عزیز فکر نکن این وام و تسهیلات رو به راحتی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
حالا مغز نداری درس بخونی چرا حسودی میکنی واقیت رو ببین
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
شاید همینجوری گفته استعداد درخشان
ماکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
حالا فرضا این یه نمونه نخبه باشه! خیلی ها دیگه مثل این نمونه که زحمت زیادی کشیدن اما نخبه نیستند چه کار کنند، نخبه؟؟
ناشناسیییییی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
زندگی فقط واسه نخبه هاست؟ خودخواهی این جملتون در ضمن این راهی نیست که نرفته باشن
بی بی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
ارهههههههه
نظرات بیشتر