یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
صد در صد. مگر خون کارمندان دولت رنگین تر از ما کارمندان بخش خصوصی است . آن هم با آن راندمان پایین آنها
پاسخ ها
mojtaba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بازم حسادت . بازم حسادت و باز هم حسادت. همه مردم ایران اینقدر حسادت دارن یا فقط مربوط میشه به قشر کارگر؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حسادت کدومه؟ چرا کارمندان دولت با کار کمتر و بهروری خیلی پایینتر باید بیشتر از کارگران و کارمندان بخش خصوصی حقوق بگیرند؟
تصمیم بسیار خوبی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب مجتبی اینکه شهرستانی و تهرانی اینگونه هستند یعنی تهرانی ها حسادت دارند یا اینکه تهرانی ها به پول مفت گرفتن و کار نکردن عادت کرده اند؟ حسادت؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مجتبی اگه خیلی سخته شما هم بیاین بخش خصوصی کار کن بذار دولت بی کارمند بمونه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مجتبی جان اگر من و اقوام و خویشان و دوستانم روزی نیم ساعت کار کنیم ماهی 30 میلیون بگیریم شما ناراحت نمیشی؟

کسی که میخواد عدالت باشه حسود هست؟
اگر شما حسود نیستی نصف حقوقتو بده به من.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عالیه - مردم عادی که کار اداری دارند هم باید فرصت بیشتری برای کارهای وزانه داشته باشند . هر کارمندی که از حقوقش ناراضی است استعفا دهد جوانان تجصیل کرده و بیکار برای پر کردن جای آنان زیاد است- و اینکه سری به ادارات دولتی بزنید از 8 ساعت 2 ساعت روزنامه میخوانند 2 ساعت ناهار ونماز -یکساعت به چای و صحبت بادوستان میگذرد و کمی هم کار میکنند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
كارمندان دولت به عنوان كساني كه در حق آنها ظلم شده مطرح مي شوند حال آنكه كارگران كارخانه ها شرايط بسيار سخت تري دارند و هيچ كس از آنها يادي نمي كند
نمونه اش هم ماه رمضان بود، آقايان زير باد كولر، 4 ساعت در روز كار مي كردند و كارگران كارخانه ها در شرايط غير قابل تحمل هيچ تغيير ساعتي نداشتند
من نميگم كارمندها خيلي اوضاعشون خوبه ولي بين كارمندها و كارگران كارخانه ها تبعيض زيادي هست
پاسخ ها
mojtaba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما درستو بخون بشو مهندس ناسا اینقدر هم بهم سخت نگذره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خوب که چی؟ چون کارگرا اوضاعشون بده کارمندا هم باید بدتر بشن؟ چرا همش میخواییم همدیگرو ضعیفتر ببینیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب مجتبی شما که اینقدر بهت بر میخوره استعفا بده از کارمندی و بزن تو خط کارآزاد صبح تاشب هم کارنکن و پول یامفت بگیر!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مجتبی جان مساله اینه کارگرا کار میکنن کارمندا میخورن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
علي جون قراره خودتو با يه كارمند مقايسه كني ؟ربط موضوع به شما كارگر فدا كار چي چيه ؟كارمند جنم داشته درس خونده آزمون داده و هفت خوان رستمو طي كرده شده كارمند ..شما هم جون ميكندي و دلي دلي نميكردي تا كارگر زجر كش زحمتكش و متعهد نميشدي
حالاشم دير نشده بيا كارمند شو ...نياز نيس از حسادت بتركي داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به نظر من هم بهتره....ما تو شرکت های خصوصی با مدرک فوق دانشگاه تهران بی هیچ مزایایی باحقوق کمتر یا برابراز 8 تا4:30 یا 5 بدون هیج بطالتی کار میکنیم و کارمندان دولت وقتی به ادارت مراجعه می کنی از 1:30 کیف هاشون رو اماده کردن و می گن فردا بیا...سرویس داریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کاملاً موافقم...مگه خون کارمندای دولتی از بخش خصوصی رنگین تره که هم حقوق و مزایای خوبی دارند، هم ساعات و حجم کاری کمتر و هم آینده ای مطمئن تر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اينايي كه منفي دادن تن پرور هستن
mojtaba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
همه ادارات که مراجعه کننده ندارن. اداراتی که مراجعه کننده دارن باید شیفتی بشن و شیفت دو تا هشت شب براشون بذارن تا کار همه مردم توی یک روز راه بیافته. از طرفی اونایی که روزی دو ساعتم کار مفید ندارن برن توی جاهای دیگه هم کار کنن تا مفید واقع بشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چشم
همین مونده که کارمندای دولت رو دوبرابر کنن باشیفت گذاشتن. حقوقای همین ها رو بتونیم بدیم شاهکار کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
باور کن مدرک فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه شهید بهشتی داریم ولی کارمندان بانک شهرمون دیپلم دارند وبا پارتی استخدام شدن وکار هم نمیخوان بکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
میخوای سه شیفتش کنیم راحت باش تعارف نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
كارمندا تو يه اداره با هم برابر نيستن اونوقت ميخوايين تو كشور اونم تو بخشاي مختلف برابر باشن ....همچين هستين كه آقايان ميتونن رو پشتتون سوار شن و بيگاري بگيرن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تابناک خوب ایده ای است. من مدت زیادی در خارج از کشو بوده ام و معمولا در کشورهایی مثل انگلیس، هندوستان و.... ساعات اکثر اداره ها از 9 صبح شروع می شود و تا 5 بعداز ظهر ادامه دارد. شروع مدارس و دانشگاه هها و کلاسها از ساعت 8 صبح است. همین یک ساعت تفاوت کلی در اوضاع ترافیک و آلودگی تاثیر می گذارد. ولی در کشور ما زمان شروع همه با هم است و در یک ساعت خاص شلوغی عجیبی ایجاد می شود. به نظر من باید فکری در این مورد کرد.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
درست است که ايده خوبي بود اما در آن کشور ها همه چيزها فرق ميکنه
نرخ تورم
افزايش حقوق
آمارهاي دولتي
و....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
رضا جان بهره وری نیروی انسانی رو یادت رفت که از گواتمالا هم زدیم پایین
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر ساعات کاری طبق قانون میبایست 44 ساعت باشد، طبق قانون افزایش حقوق 8 سال گذشته نیز می بایست براساس تورم واقعی باشد. اگر قانونمندیم از همه جهات قانونمند باشیم.
ارزش حقوق دریافتی کارمندان ظرف یک سال گذشته یک سوم شده، قیمت همه چیز چند برابر شده.....
اینها کجای قانون دیده شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
احسنت
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیز دل برادر این اتفاق واسه همه افتاده. واسه ی کارگرا. واسه کارمندای بخش خصوصی. حقوق دریافتی اونا طبق مصوبه‌ی وزارت کار زیاد شده که از افزایش شما کمتر هم هست.
چطور اونا باید 44 ساعت کار کنن، شما 30 ساعت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مگر برای کارگران دیده شد این کاهش قدرت پول ؟ چرا این دوسال که کمتر کار کردید حساب نشه و از حقوقتون کسر نکنند ؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حرف شما متینه. اما این معضل برای همه است. نه فقط کارمندان دولت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بخش خصوصي از دولتي ها وضعشان بمراتب بدتر است .دربخش خصوصي ودولتي بعضا كارشان را درست انجام ميدهند ولي در بخش خصوصي كارفرما يا كارافرين است ومنصف خدا اورا بيشترموفق كند ولي عمدتا قالتاق رانت خوروقانون گريز هستند كارگريا كارمند شوريده بخت علاوه براينكه حق وحقوق خودرا دريافت نميكند شاهد رفتن حقوق خود درجيب كارفرماست ولي كارمند بخش دولتي اگر هم حقش پايمال شود توي جيب دولت ميرود واين خود بهتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آفرين
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
درد بعضيا چيه ...وقتي حقوق بگير از كارمند تا كارگر مشكل معيشتي و دريافتي پايين نسبت به تورم موجود دارن همش به پرو پاي هم ميپيچن ؟
بابا احمق نباشين تا اوضاتون بهتر شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مخالفم. شديدا
همه چيز بهم خواهد ريخت. لطفا بي خيال شويد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چطور روزی که کم کردن این حرف رو نزدید؟!!
اون روز ارباب رجوع ها می گفتن مخالفیم. اما کسی حرفشونو گوش نکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهدید میکنی ؟
حاضر نیستیم هیچ هزینه ای برای برگرداندن اوضاع به قبل از 84 بدهیم ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیزم شما تلاش کن ساعت کار بخش خصوصی کم بشه مشکل حل میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به نظر بنده 44 ساعت بايد قطعي مد نظر قرار گيرد و بدون تعارف مواردي مثل دوركاري قبل از اجرا نياز به فرهنگ سازي دارد.همچنين توجه به موارد زير ضروري است:
1.واقعي نمودن حقوق كاركنان و قدرت خريد آنها با شرايط اقتصادي جامعه.
2.توجه به ساير ابعاد قانون مديريت خدمات كشوري و اجتناب از نگاه گزينشي و يك بعدي.
3.فراهم نمودن ساير امكانات مورد نياز پرسنل سازمان ها همچون مهدكودك،باشگاه ورزشي و ... در شهرهاي بزرگ و عقد قرارداد با بخش خصوصي در شهرهاي كوچك.
4.توجه به تخصص پرسنل سازمان ها همراستا با تعهد آنها و استفاده از پرسنل توانمند به منظور پيشبرد كارها.
5.تغييرات گسترده مديريت در مديران مياني سازمان ها همراستا با تغييرات جامعه و لزوم نگاه منطقي توسط آنها.
6.توجه به ساير ابعاد تاثيرگذار بر عملكرد سازمان ها به منظور جلوگيري از هدر رفت تلاش ها و زحمات پرسنا متخصص.
7.تامين مالي پرسنل سازمان ها و نامين مسكن و ساير نيازهاي آنها.
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واقعیت اینه که این طرح ها همه غیر کارشناسی است در نتیجه بحث های پیرامون آن هم نمی تواند بهتر از آن باشد.
اغلب مشکلات مملکت فرهنگی است از جمله ترافیک و عدم کارایی کارکنان تا وقتی از نظر فرهنگ کار و اجتماعی و غیره این برای مردم نهادینه نشود که در زمانی که شما مسوولیت پذیرفتی و سرکار تشریف داری باید وظایف را به بهترین شکل انجام دهی و یا اینکه فرهنگ ترافیک رعایت نشود این طرح ها جز اینکه عده ای را سرکار بگذارد و مردم را سر در گم کند نتیجه ای نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا کارشناسی غیر کارشناسی چیه؟!! ساعت کاری مصوب 44 ساعته و در تهران که ادارات 5 شنبه ها تعطیل هستند برای تامین این مقدار باید روزهای دیگر هفته تا ساعت 16 سر کار باشند. خوب تا اینجا یعنی برگشتن به قانون و این هم کارشناسی خاصی لازم نداره.
حالا هرکس خیلی کارشناس است برای بعد از این نقطه بیاید یک طرحی بدهد که هم مشکلات رفع بشود و هم قانون رعایت شده باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یعنی فقط طرحهای زمان احمدی نژاد کارشناسی بود ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا باید ساعت کاری از ساعت 8 الی 16 باشد ؟؟؟اگر از ساعت 7 الی 15 باشد اشکالی دارد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اينايي كه منفي دادن همون كارمندان تن پرور تشريف دارن.
mojtaba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دفعه بعد با شما مشورت میکنن
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیزم این یک بحث جدایی است. به 44 ساعت کار در هفته ربطی نداره. آقای روحانی هم گفته 44 ساعت. نگفته از کی تا کی! بقیش دست سایر مسئولانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آره! بعضی اداره ها 7 باشه مشکل ترافیک صبح و عصر کمتر هم میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیز من شما تن پرورید که از منزل تا محل کارتان 5 دقیقه راه است. بسیاری از کارمندان و کارگران از کرج میان تهران واسه کار که در بهترین حالت 1 تا 2 ساعت تو راهن.
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کارمندان محترمی که 2 ساعت طول میکشه از کرج تا تهران بیان سر کار - خداییش چرا درخواست انتقال به کرج را نمیدن - تا هم خودشون راحت بشن هم ارباب رجوع - مصوبه قانونی هم در این مورد داریم
نظرات بیشتر