من چهل است که از این صابون برای شستن موی سرم استفاده میکنم انصافا موی سر را از نظر چربی وخشک بودن متعادل میکند و در مقایسه با خیلی از شامپو ها به مراتب بهتر است .به شرط اینکه از نوع مرغوب استفاده شود
ناشناس
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
4
33
پاسخ
این قدر خاصیت دارن این صابونا نگو و نپرس .مو ها و پوست مادر بزرگ من از هزار تا دختر جوون بهتره. تا حالا شامپو و مواد آرایشی نزده و فقط از این صابونا استفاده می کنه
ناشناس
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
2
21
پاسخ
مشکل صنعت سنتی ما این است که از ابتکار و بهینه سازی و نو آوری در آن خبری نیست.همین جور می ماند تا از بین برود.
میانالی
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
3
25
پاسخ
محض اطلاع این صابون ها برای لباس خیلی خوبه یعنی نرمی خاصی میده و همچنین چرکا رو خوب می بره و مثل تاید نیست که به رنگش تاثیر بزاره
علی
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
3
26
پاسخ
من که از مصرف این صابون نسبت به مواد ارایشی بهداشتی تقلبی که از خارج میاد کمتر نگرانی دارم
ناشناس
|
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
2
46
پاسخ
سوالی از عزیزان بهداشتی و پاستوریزه دارم
من مدتی از صابونهای ساخت کارخانه مصرف میکردم و بدنم به شدت واکنش میداد و سفیدک میزد
اما به توصیه یک دکتر خبره از این صابونها البته تاکید میکنم نوع سفید استفاده کردم و عوارض کاملا برطرف شد
حالا از نظر دوستان پاستوریزه من هم باید از صابونهای ساخت کارخانه استفاده کنم؟
واقعا چرا وقتی عده ای در موردی علم ندارند نظر میدهند؟
بابك
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
12
39
پاسخ
جالب و تاسف اور.... "سنتى" در ايران برابر است با "غير بهداشتى، غير اقتصادى ، عقب افتاده و محيط كار خطرناك و كثيف " !! با كفش كتونى ، لباس خونه جلوى كوره اتش و و و كه عكسها نمايش ميدهند . با كمى مديريت و دلسوزى ميشود تمام كارهاى "سنتى" در كشور را تماشايى، جذاب ، بهداشتى نمود. به اميد انروز.
ناشناس
|
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
8
34
پاسخ
اگر بسته بندی بهداشتی داشته باشد خوب است .
سارا
|
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
3
1
پاسخ
صابون قندی مراغه همدان
پرویز احمدی اول
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
2
پاسخ
این کارگاه ها نقایای تاریخ پر افتخار کشور مان هستند.باید به آنها فکر کنیم و برای حفظ آنها اقدام کنیم و تعصبی به خرج دهیم. اینها ما را یاد زمانی می اندازد که سیستم حمام و گرمابه از ملزومات جامعه شهری و روستائیمان بود حال آنکه اروپائیها در شپش و گند غوطه میخوردند.وقتی رشد صنعت محصولات جدیدی در دنیا عرضه کرد و این محصولات جایگاهی برای فروش نداشتند(قبل از انقلاب صنعتی اروپا) بازار های باز کشور ما و مدیران بی کفایت انبار ها را پر کردند از آن کلالها و تلویزیون نیز با تبلیغات چشم مردم را پر و ذلئقه هاشان را تغییر داد. این شد که ما بجای توسعه صنعت خود دست به سوی آنه دراز کردیم و هنوز با اینهمه فارغ التحصیل در رده کارشناس ارشد و دکتری ، دستمان را پس نکشیده ایم. گویا این تکدی گری تکنولوژیکی خصیصه فرهنگیمان شده است.