مقصر رانندگان اتوبوسها هستند سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله طولی ازجانب رانندگان بی انصاف اتوبوسهای بین شهری حادثه های اینچنینی می آفریند .پلیس راهور فقط بلد هستندجریمه کنند هیچگونه اقدامی با رانندگان متخلف اتوبوس انجام نمیدهند .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
مشکل سن کم دارندگان پایه یکه
اکبر
||
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
سلام
فکر کنم نظارتی بر عملکرد اتوبوسها در اتوبان قم نیست چون دائم پشت ماشینهای سواری میرن و با بوق زدن و چراغ زدن میخوان با سرعت مسیر رو طی کنن
ناشناس
||
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منم با اكبر موافقم توي اتوبان قم به تهران هميشه رانندهاي اتوبوس با سرعت ميان پشت ماشين آدم با فاصله كم و سرعت زياد هي بوق ميزنن كه از لاينت خارج بشي اگه راننده سواري كمي ناشي باشه همچين اتفاقي رخ ميده
ترسیدم
||
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منم با اکبر موافقم. تو اتوبان قزوین هم همینطوره
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
189
پاسخ
لاستیک فرسوده -غیر استاندارد بودن لاستیک و تاریخ انقضائ لاستیک و جادهای که آسفالتشان غیر استاندارده همه عوامل تصادف میباشد
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
131
پاسخ
آخه این چه وضعیه تعطیلات و وقت مسافرت میشه باید شاهد کشتار باشیم...!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
154
پاسخ
1)اتوبوس های ناایمن 2)استانداردهای غیر قابل قبول3)عدم نظارت درست4)جاده های غیراستاندارد مساوی فاجعه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
تازه اسکانیا اتوبوس خوبه است.کلی اتوبوس دیگه داره ازاستاندارد مجوز میگیره و تولید میشه که از اسکانیا بی کیفیت تره
عطا
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
100
پاسخ
اتوبوسهایی بدون کنترل فنی برای درامد بیشتر با راننده اصلی و کمکی وکمک کمکی طول سال میدود همین است خداوند به همه صبر بدهد.
كمال
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
100
پاسخ
تمام شركتهاي اتوبوسراني داراي مدير فني مي باشند كه وسيله نقليه را قبل از حركت كنترل مي كند . و تاييد كتبي به شركت مي دهد .
به دليل افزايش شديد قيمت لاستيك در سال گذشته از حدود يك ميليون به شش ميليون در هر جفت اكثر ناوگان عمومي كشور داراي لاستيك مستعمل هستند .
تردد اتوبوس در لاين سرعت اتوبان قم - تهران ممنوع است .تركيدگي لاستيك سمت چپ اتوبوس و انحراف به چپ آن باعث شده قبل از رسيدن به گاردريل سرعت زيادي داشته باشه ، چون از لاين وسط حركت مي كرده و از گارد ريل رد بشه .
پاسخ ها
صادق
||
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به دليل افزايش شديد قيمت لاستيك در سال گذشته...!!!
مگه قیمت بلیت هاشون در سال گذشته افزایش شدید نداشته؟!
ناشناس
||
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
کمال جان کاملا با هات مخالفم. من هفته ای 2 بار مسیر اصفهان-تهران را می رم و میام. هیچ وقت مدیر و یا بازرس فنی ندیدم. اصلا هیچ بازرسی ندیدم. عصر های 5 شنبه و روز قبل از تعطیلات، صندوق بار و تخت خواب راننده ( 5 مسافر در اتاق خواب) را 25000 تا 30000 تومن می فروشند و هیچ بازرسی هم نیست.
ناشناس
||
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
من هفته اي چند بار با ماشین خودم اتوبان قم -تهران را می رم
انصافا اتوبوسها بد رانندگی می کنند و خیلی هم به اینکه در لاین سرعت نباشند پایبند نیستند
ناشناس
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
118
پاسخ
سرعت ماشینها خیلی بالا است اتوبان تهران کرج همچین ماشینها از بغلت رد می شوند که چشمهات گرد می شه بااینکه سرعت ماشین ما 90 است نمیدونم اونها با چه سرعتی می رند؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خيلي متاسفم و با ياد بازماندگان انها اشك مي زيم. اكثر سافران اين اتوبوس ها دانشجوها و افراد جواني هستند كه كار اداري در تهران دارند. براي من كه فرزند دانشجوي دارم كه دائماً بين اصفهان و تهران در حركت است، اين واقعه ، دردناك، وحشتناك و غير قابل باور است. تسليت به بازماندگان.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
13
168
پاسخ
تورم لجام گسیخته باعث شده است که توانایی خرید لاستیک برای خیلی ها مقدور نباشد.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
107
پاسخ
مسولين سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي پاسخ گو باشند !!!!!!
محسن
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
4
118
پاسخ
خيلي خوب است كه تحقيق شود در خصوص كيفيت لاستيكهاي اين اتوبوس . ايا اين لاستيكها چيني نبوده؟
فکر کنم نظارتی بر عملکرد اتوبوسها در اتوبان قم نیست چون دائم پشت ماشینهای سواری میرن و با بوق زدن و چراغ زدن میخوان با سرعت مسیر رو طی کنن