واقعا فقط حرف می زنیم ، آیا نباید ناوگان عموی به این گستردگی تحت نظارت فنی مهندسی وکنترل های دوره ای معاینات فنی دقیق قرار گیرد که این چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم ؟
همه ی اینا به علت تحریم های است که بر علیه ما اعمال میشه و درنتیجه باید بریم وسایل و تجهیزات بدرد نخور از چین وروسیه وارد کنیم اینم یکی مثل حادثه ی هواپیماهای توپولوفه
من خودم هر 14 روز از اصفهان به اهواز و بالعکس مسافرم, واقعا عامل اصلی تصادفات اتوبوسها سرعت بیش اندازه رانندگان اتوبوس و کم تجربگی آنان و عدم رسیدگی و نظارت بر سلامت فنی آنان است, من طی این دو سال اخیر چندین و چند بار از مرگ نجات پیدا کرده ام و هر سری هم مقصر راننده بوده که سرعت مجاز و فاصله قانونی را رعایت نکرده, خواهش میکنم نیروی انتظامی دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند تا لا اقل شاهد این گونه کشتار انسانی اون هم با وسیله نقلیه عمومی نباشیم
ترکیدگی لاستیک در اثر فرسودگی یا کیفیت بد آن پیش می آید. وای بر ما که چگونه وضعیت اسف بار اقتصادی در تمام عرصه ها جان خود و عزیزانمان را به این شکل به مخاطره انداخته است. وای بر ما که به چه روزی افتاده ایم. آن از وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی. این از حمل و نقل عمومی.
چرانقش رانندگان بی کیفیت رو در نظر نمی گیرید؟ تو لاین وسط میان ولی باچه سرعتی! مرتب هم چراغ می زنند تا همه کنار برن آقا رد بشن.
پلیس یه فکری واسه این موضوع بکنه تا حادثه دلخراش دیگه ای اتفاق نیفتاده .
تورو به خدا جون انسانها واسمون مهم بشه
واقعا فقط حرف می زنیم ، آیا نباید ناوگان عموی به این گستردگی تحت نظارت فنی مهندسی وکنترل های دوره ای معاینات فنی دقیق قرار گیرد که این چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم ؟