سلام: جگرم سوخت.
فكرميكنم دركشور ساده ترين شغل رانندگي است كه بايك گواهينامه راهي راهها واتوبان ها مي شوند.
هفته گذشته دراتوباني درلاين سرعت با120 كيلو متر درساعت درحال رانندگي بودم يك اتوبوساز پشت سر خود را به ماشين من نزديك وغافلگيرانه بوق ويرانگري زد كه منحسابي زهر ترك شدم وباهر زحمتي خود از مسيرش كنار كشيدم
آموزش كنترل وصلاحيت همواره بايد صورت گيرد
مائده
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
8
پاسخ
خدا به پدر و مادرشون صبر بده من واقعا خیلی ناراحت شدم ان شااله دیگه از این اتفاقات نیفته
هموطن
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
19
پاسخ
با سلام
ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم داغدار به اطلاع میرساند اکثر اتوبوسها وقتی پشت سر سورایها حرکت میکنند آنچنان هیجان وارد میکنند که انگار دنیا را میخواند فتح کنند و آدم هول میشه که چکار کنه
امیر رضا
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
9
پاسخ
عزای عمومی اعلام شود
ناشناس
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
12
پاسخ
44 انسان کشته شده.
اونم یکجا!
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
8
پاسخ
گارد ريل هاتون فولادي كنيد نه ورق آهن
پاسخ ها
نوشين
||
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با اين جمله دوستمون كه گفته گارد ريل ها رو فولادي كنيد ياد 20 تا 30 سال پيش افتادم كه براي ايمن كردن خودروها جلوشون تيرآهن جوش ميدادند. برادر من اگر گارد ريل خيلي سخت باشه كه با كوچكترين برخوردي پدر ماشين و سرنشين رو در مياره . قرار نيست همه ماشينا اتوبوس باشند كه چيزي نشه !
ناصر
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
9
پاسخ
وضعیت عمومی بسیاری از آنها مطلوب گزارش شده است.
اگه تعداد سرنشینان اتوبوس را 44 نفر در نظر بگیریم جمع کل مسافران میشه 88 نفر.که متاسفانه نصف بیشتر مسافران جان خودشون رو از دست دادند.
مهران
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
12
پاسخ
به احتمال زیاد لاستیکش چینی بوده لاستیکای چینی نو هم باشه ممکنه بترکه
محمد
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
7
پاسخ
خدا بیامرزتشون
اسدی
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
11
پاسخ
مسافر مسیر اصفهان تهران خیلی زیاد است. شرکت های مسافر بری و رانندگان آنها از این مسئله سوئ استفاده می کنند. کیفیت اتوبوس ها بسیار بد شده و هیچ کنترلی بر رانندگان وجود ندارد.
فكرميكنم دركشور ساده ترين شغل رانندگي است كه بايك گواهينامه راهي راهها واتوبان ها مي شوند.
هفته گذشته دراتوباني درلاين سرعت با120 كيلو متر درساعت درحال رانندگي بودم يك اتوبوساز پشت سر خود را به ماشين من نزديك وغافلگيرانه بوق ويرانگري زد كه منحسابي زهر ترك شدم وباهر زحمتي خود از مسيرش كنار كشيدم
آموزش كنترل وصلاحيت همواره بايد صورت گيرد