هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد ما هم از دور ناظریم ببینیم عاقبت اینکار به کجا ختم می شود چاره ای جز این داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
من هم سال گذشته ال 90ثبت نام کردم وگفتند نهایتا قیمت 20میلیون ولی حالا بعد ازیکسال حساب کردند 37میلیون اگر همون روز به این شرکتها اعتمادنمی کردم ودربازار خرید می کردم الان چه وضعیتی داشتم وحالا چطور واقعا هیچ کس هم جوابگو نیست وباهم توافق کردند تاتحویل بهمن قیمت قبلی ومثل من که اسفندبوده با قیمت جدید اخرمگر پول ما با دیگران فرق داره که حتی بیشترهم درنوبت بودیم هرجا هم شکایت می کنم می گویند این به شانس شما بوده که اینطور شده مگه میشه ثبت نام وپیش خرید ویکسال انتظار شانسی باشه
آزاد سازی قیمت خودرو بسیار خوب است اما به شرطی که عوارض گمرگی مثل کشورهای دیگر 5 درصد شود تا ببینیم آیا ایران خودرو و سایپا توان دارند یک ماه در برابر ورود خودروهای خارجی دوام بیاورند. بدون شک باید تعطیل کنند. واقعیت اینجاست که دولت با حمایت بیجا وعوارض گمرگی سنگین بر ماشینهای خارجی صنعت خودرو را به مردم تحمیل کرده . وزیر صنایع هم اگر قیمت خودرو را آزاد کردند زحمت بکشند و مردم را هم به یاد داشته باشند در مقابل آزاد شازی قیمت بر اساس حاشیه بازار به خودرو سازان مثلا فرصتی سه ساله بدهند و هر سال چند درصد از عوارض ورود ماشینهای خارجی کم کنند .
اگر خودروسازان تونستند از لحاظ قیمت وکیفیت با برندهای خارجی رقابت کنند که چه بهتر اگر نه زحمت تعطیلی خودروسازی را بکشند و ایران خودرو و سایپا هم به جای تولید ماشینهای 30 سال پیش دست به مونتاژ برندهای بین المللی بزنند
سلام اینکه نعمت زاده دارای ایراداتی است درسته مثل همه ولی توانمند درتصمیم گیری و اجراست اما چند اقدام شایسته برای اثر بخشی وتحقق برنامه های دولت وگشایش مشکلات جامعه که جناب نعمت زاده در راس دستورات والزامات وزارتخانه خود قرار خواهند دادشامل:
1.ارایه پیشنهاد لغو ادغام وزارتین که امری نادرست وناکارامد وبی ثمر بود البته تصور اینکه توانمندی مدیریت ان وجود دارد وسبب کوچکی حوزه مدیریت تحت امرمیشود موجب خسارت های متعدد وتکراری برای جامعه است چرا که تمرکز وتوجه کمتربوده ونتیجه مطلوبی درکل حاصل نخواهد شد.
2.حذف پژویان از جهت اینکه ایشان فردی قابل واجرایی درحل مشکلات نبودند ودر صحبت های خود نتیجه ای نداشتندوپس از هر جلسه ابهمی بر ابهامات موهوم باقی میماند کاری بسیار درست تلقی میگردد اما برای اصلاح قیمتها به نرخ واقعی که بتواند مایه افتخار نعمت زاده شود تا دربرنامه صد روزه موثر واقع شود کاهش قیمت خودروست به قیمت واقعی
3.انتخاب مدیر عامل ایمیدرو نشان درایت نعمت زاده است اما بهتر بود ایشان را در جایگاه رفیعتری قرار میدادند تا از تجارب شایسته ایشان به نتایج بهتری ووسیعتری میرسدند.
4.جناب نعمت زاده از انجاییکه فردی نیازمند مطبوعات
ورسانه نمیباشید چرا که حیثیت خودرا در کار ونتیجه موثر ومفید اجتماعی میبینید واینها شمارا اقناع میکند لذا تاکید میگردد از گرفتاری در قیود رسانه ای پرهیزنموده ورفاه عمومی وکاهش منطقی همرا با بازیابی _کمی وکیفی_ تمامی محصولات تولیدی حوزه وزارت شما، خود رسانه وبیانگر توانایی ودرایت و_بقا_ شماباشند.انشاالله