شما بفرماييد خودروسازان چيكار كنند؟ وقتي مواد اوليه قطعات آنها كه از خارج وارد ميگردد گران شده است، خوب آنها هم مجبورند قيمت را بالا ببرند و گرنه ضرر ميكنند. اگر هم بخواهيم خودرو وارد كنيم علاوه بر شكست شركتهاي خودروسازي داخلي، با كدام ارز اين كار رو انجام بديم. زمان احمدي نژاد كه اين همه خودرو وارد شد چه قدر به دولت گير دادند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
20 سال به اسم خودروی ملی به مردم سمند قالب کردند که امروز بیان بگن همش از خارج وارد می شه ؟
ناشناس
||
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
خوب این قظعه سازان چرا از مواد اولیه داخلی استفاده نمی کنن؟
بلد نیستند؟
اصلا قطعه سازان بیاند صادر کنند اگه راست میگن
ناشناس
||
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
مثل اینکه اصلا در جریان وضعیت صنعت نیستید؟
کدام مواد اولیه داخلی؟اگه منظورتون ورق فولاد و مسه که اونها هم دو تا سه برابر شده.به نظر شما افزایش قیمت مواد اولیه داخلی هم به خودروسازها مربوطه؟مواد اولیه خارجی هم که تکلیفشون معلومه.علاوه بر اینکه قیمت ارز سه برابر شده در شرایط تحریم وارد کردنشون هزینه ها رو باز هم بالاتر برده.کمی انصاف داشته باشید و عامیانه صحبت نکنید.
reza
||
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
وقتی قطعه ساز خودش وارد کننده بشه بهتر از این نمیشه
ناشناس
||
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به جای تولید خودروی بی کیفیت! لوازم با کیفیت برای شرکت های خارجی درست کنند! اگر نمیتوانیم خودروی ایمن به مردم بدهیم تولید قطعه با کیفیت کنیم! کسی هم بیکار نمیشود!
دوستان اگه یادشون باشه قبل از عید این بازی ها شروع شده بود. هی میگفتن عید بشه همه چی درسته میشه بخاطر عیدی هست. عید تمام شد گفتن بخاطر انتخابات هست اینم تمام بشه قیمت ها درست بشه . انتخابات هم شد اما خبری نشد. بازم گفتن که خوب این اقای روحانی بپاد درست میشه. الان دو سه ماه گذشته روی هم رفته حددوا - 9 ما ه گذشت اما این مسوولین هیچی ازشون در نیومد. انتظار غلطی نبود؟
سال گذشته همزمان با اعلام پيش فروش خودروي ال90 توسط سازندگان داخلي هيچ نماينده اي حواله اي براي فروش نداشت در صورتيكه يكسري شركتها حواله پيش فروش را به مبلغ پانصد هزار تومان واگذار ميكردند كه دوست بنده با خريد يكي از اين حواله ها مبلغ پانزده ميليون تومان هم به حساب شركت سازنده واريز نمودند. چندي پيش از شركت فوق تماس گرفتند و اعلام نمودند كه بايد بيست ميليون تومان ديگر واريز نماييد تا خودوري خود را دريافت نماييد خلاصه پيگيريهاي ايشان به جايي نرسيد و مبلغ فوق را واريز نمود تا ماشين را دريافت نمايد. در صورت لزوم و تاييد صحت ادعاهاي بنده كيله مستندات فوق موجود است
راهكار كاهش قيمت و حذف دلالها از خودرو اينست كه بگويند خودرو بشكل تدريجي ارزان مي شود . مثلا بگويند ابتداي هر فصل 10درصد از قيمت كاسته مي شود . در آن صورت تنها كسانيكه نياز داشتند خريد مي كردند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
احتمالا همین راهکار شما رو اجرا میکنند اما به صورت برعکس
ابتدای هر فصل 10 درصد افرایش قیمت ...
وزير جديد هم به بيراه رفته اگر خودرو انحصاري نيست پس واردات خودرو را ازاد كنيد ومانند ديگر كشورهاي جهان گمركي مناسب بگيريد و انتخاب را به عهده مصرف كننده بگذاريد انگاه معلوم ميشود كه بازار خودرو ايران انحصاري است يا خير همه جاي دنيا به مشتري براي خريد خودرو التماس ميكنند وشرايطي مي گذارند كه بسياري از مردم ايران هم با دلار 3200 توماني اكنون از عهده خريد به روزترين خودرو بر مي ايند درحاليكه خودرو سازان ايراني براي فروش خودرو با تكنولوژي قدیمی كلي منت بر سر مصرف كننده مي گذارند واردات را ازاد كنيددر ضمن مخالف
اشتغال كارگر ايراني نيستم ولي چطور ليفان در عرض 10 سال از تاريخ پيدايش شركت 8 مدل مختلف توليد كرده ولي خودروساز ما با 40سال حمايت هنوز اندر خم يك كوچه است بعضي مواقع براي ياد گرفتن راه رفتن بايد زمين خورد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
ایول!!! کاش می تونستم 10 تا + بزنم.
ناشناس
||
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
واردات آزاد نيست؟؟!!!!
پس اين همه ماشين رنگ و وارنگ چيني چيه؟؟
خودرو انحصاری نیست پس چیه؟
فقط دو تا شرکت تو ایران خودرو تولید می کنند
واردات هم هیچی ؟
پس به نمیگن انحصار؟
اگر واردات آزاد بشه خودروساز داخلی هم به خودش میاد.
پاسخ ها
علیرضا
||
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
منظور نعمت زاده هم از این که انحصاری نیست اینه که قراره واردات آزاد بشه .
بلد نیستند؟
اصلا قطعه سازان بیاند صادر کنند اگه راست میگن
کدام مواد اولیه داخلی؟اگه منظورتون ورق فولاد و مسه که اونها هم دو تا سه برابر شده.به نظر شما افزایش قیمت مواد اولیه داخلی هم به خودروسازها مربوطه؟مواد اولیه خارجی هم که تکلیفشون معلومه.علاوه بر اینکه قیمت ارز سه برابر شده در شرایط تحریم وارد کردنشون هزینه ها رو باز هم بالاتر برده.کمی انصاف داشته باشید و عامیانه صحبت نکنید.