دفعه بعد قیلم پخش می کنند از نامزدا می پرسن اون بابا تو قیلم چی گقت؟
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
2
58
پاسخ
روی میزها فقط جای زنگ خالی بود!. هر کی زودتر زنگ زد جواب بده!
ناشناس
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
46
3
پاسخ
آی کسانی که نوشته اید شاید رای ندهیم برایتان متاسفم که عقبه رایتان این قدر ضعیف است .در ضمن به جای این همه حرف وحدیث ها انرژی خود را روی شناخت بیشتر کاندیدها بگذارید یا حسین
از مردم
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
1
42
پاسخ
کی به تبلت قالیباف توجه کرد؟!
سعيد
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
26
پاسخ
ساعت ميز رو دقت کرديد. يک تايمر نميتونن روی ميز بزارن ، انتظار کار کارشناسی واقعاً نداريم.
امین
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
38
پاسخ
اوج کار کارشناسی هزاران ساعته زمانی بود که شنوندگان رادیو میبایست عکسها را تجسم میکردند . آفرین و صد آفرین بر کارشناسان صداد و سیما و اساتید دانشگاه
امیر حسین
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
17
30
پاسخ
رضایی تو مسائل اقتصادی مسلط تر نشون میده
حمزه
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
2
33
پاسخ
آدم از این برنامه ریزی خجالت میکشه،
آقای حیدری آقای دکتری که کنارت بود چه نقشی داشت؟ لطفا کمی احترام به مردم بگزارید
ناشناس
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
76
19
پاسخ
از آقای عارف به خاطر اینکه موجبات خنده و شادی شدند ممنونیم:))
ابوالفضل
|
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
17
پاسخ
تصور می کنم برای اینکه مردم در انتخابات رئیس جمهور بتوانند با شناخت کامل فرد اصلح را انتخاب کنندبرای دوره بعد تغییرات اساسی در قانون انتخابات رئیس جمهوری ایجاد شود:
1- تعیین دقیق صلاحیت های کاندیداها،(مشابه طرح نمایندگان مجلس )مثل تائیدیه از چندین کارشناس برای اخرزا شرایطی مانند مدیر ومدبر بودن
2- اعلام اسامی نامزدهای نهایی حداقل 45تا 60 روز قبل از انتخابات
3- فرصت تبلیغاتی حداقل 40 روزه
4- تشکیل کارگروه تبلیغات متشکل از نمایندگانی از مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات و صدا و سیما و نمایندگان نامزدها جهت برنامه ریزی شکل تبلیغات
5- تشکیل مرکز علمی نظرسنجی با مدیریت بیطرفانه جهت انجام نظرسنجی های علمی دوره ای برای مشخص شدن نامزدهای پر طرفدارتر
6- برگزاری مناظره های چالشی دونفره بین نامزدهای پر طرفدارتر در موضوعات اقتصادی- سیاست داخلی- سیاست خارجی- اجتماعی و فرهنگی- و....