سلام
"هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد ."
ای آقای ناشناس که می گی "هر جا سخن از اختلاس است نام بانک ملی ایران می درخشد" بالاخره زمانی می رسد که دیگر ناشناس نیستی و باید پاسخ 55هزار پرسنل بانک ملی و خانواده هایشان و 70 میلیون ایرانی را بدهی . منتظر آن روز می مانیم و میدانیم که بسیار نزدیک است .
بانك ملي درختي تنومند و ريشه دار هست كه با اين نسيمها حتي تكوني هم نخواهد خورد اين درخت را مردم ايران كاشتند و ابياري كردند ومثل فرزند خود بزرگ كردند و خود مردم نيز نگهدار و حافظ أن خواهند بود
اقای نوروزی با توجه به کامنت ها در سایت بولتن نیوز سایت فردا و سایت بی نظیر تابناک شما اظهار نظر خودتان را برای افکار عمومی اعلام نمایید
مردم منتظر سخنان شما هستند
شما کارشناس سخنان مردم باشید
اقاي نوروزي وكساني كه بانوروزي موافقند دايه اي مهربانتر از مادرنباشيد جناب نورزي اگر راست ميگي بعنوان متولي ترافيك شهر تهران فكري بحال الودگي شهر وجان ميليونها تهراني بكن شمارا بعنوان درس خونده سلامت شهري به حوزه اقتصاد چه ربطي دارد اگر وام بهت ندادند به شعبه ما مراجعه كن
اقاي نوروزي وكساني كه بانوروزي موافقند دايه اي مهربانتر از مادرنباشيد جناب نورزي اگر راست ميگي بعنوان متولي ترافيك شهر تهران فكري بحال الودگي شهر وجان ميليونها تهراني بكن شمارا بعنوان درس خونده سلامت شهري به حوزه اقتصاد چه ربطي دارد اگر وام بهت ندادند به شعبه ما مراجعه كن
ما ملی هستیم از دل مردم برخاسته ایم و چون ملی هستیم باید ملی بیاندیشیم و باز هم چون ملی بوده ایم برخلاف هدف کلیه موسسات مالی دنیا از منافع مادی خود چشم پوشیدیم تا هدفی ملی تامین گردد و این کار را مردانه انجام داده و میدهیم . ما تنها بانکی هستیم که از مجلس ملی مصوب شده ایم . ما ملی هستیم و " اين بانك ،ملي است "هان ای برادر چگونه به خود اجازه دادی که این تغییر شعار را به بی اعتمادی مردم نسبت دهید وباز چگونه به خود اجازه دادید زاویه تنگ دید خود را به عموم نسبت دهید آیا اين بانك ،ملي است : یعنی بی اعتمادی !
ملی یعنی خون و گوشت و پوست و استخوان هامان. وطن برای این ملی بودن وماندن جوانها داده و رشادتها دیده .
پس زنده باد " اين بانك ،ملي است"
آقای نویسنده انتقاد خوبه ولی بهتره هرکسی توی حوزه تخصصی خودش اظهار نظر بکنه . اما اعتماد چیزی نیست که ربطی به شعار داشته باشه ، اعتماد یک سرمایه اجتماعی است که به ارتباط سالم میان کارکنان و مشتریان و صداقت کارکنان وابسته است. آمارها ماههای قبل نشان داده رشد سپرده های بانک ملی بیشتر از سایر بانکها بوده و این نشان اعتماد مردم بوده است. اعتمادی بسیار محکم که با اشتباهات چند نفر از بین نمی رود زیرا مردم ، بانک ملی را از آن خود می دانند یعنی آن را ملی می دانند . پس نتیجه می گیریم بانک ملی شعار خود را عوض نکرده بلکه با وجود و حفظ شعار قبلی ، شعار جدید تکامل یافته شعار های قبلی است. باز هم می گوییم این بانک، ملی است.
هر جا سخن از اعتماد است ،نام بانک ملی ایران می درخشد
کارمندان بانک ملی از خدوم ترین کارمندان دولت و بانکها هستند
درود بر کامندان زحمت کش بانک ملی ایران
ای کسانی که ایمان آورده اید از ظن و گمان های بیهوده پرهیز کنید که بسیاری از آنها گناه محسوب میشوند.در پاسخ به پیام دهندگان محترمی که بدون تعمق و ژرف نگری لازم طرح شعار {این بانک ،ملی است } را حرکتی در جهت حذف شعار ماندگار(هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد)تغبیر کرده اند باید گفت :
1-مجموعه تولیدات چاپی ، صوتی و تصویری سالهای 90 و 91 نشانگر این واقعیت است که از شعار هر جا سخن... به دفعات استفاده شده و نمونه صوتی،تصویری آن روی وب سایت بانک ملی ایران بخش کلیپ ها قابل مشاهده است .
2-در جهان تحول آفرین کنونی و دنیایی که به لحاظ برخورداری از شبکه ارتباطات آنی و بین المللی ،عمیق ترین تغییرات تکنولوژیکی ،اقتصادی و فرهنگی را خواسته یا ناخواسته تجربه میکند و با آن انظباق می یابد ،نگرش استاتیک و غیر پویا استوار بر گرایش های سنتی ،حد اقل میتوان گفت اغنا کننده نسل جدید با خواسته های رو به تزائد و متنوع نیست و اگر پیام چدیدی برای آنها نداشته باشیم ، عملا نوعی واگرایی را اشاعه داده و زمینه را برای جلب و چذب آنان به آن سوی مززها به معنای کم رنگ نمودن توان و پتانسییل های داخلی فراهم نموده ایم .
3- تغییر را باور داشته باشیم .وقتی محصولی متفاوت ،خدمتی نوین را به نسل نو اندیش جامعه و فعالان جوان عرصه اقتصادی ارائه میدهیم ، بایسته است شعار جامغ و جدیدی نیز بهمراه آن مطرح نماییم . اینکه طرح شغار جدید را به معنا و مساوی عقب نشینی از شغارهای ریشه دار و جا افتاده در فرهنگ ملی آنهم با برداشت کاملا غیر منصفانه ی پذیرش سلب اعتماد عمومی قلمداد کنیم ، به نظر میرسد کمال بی مهری به موسسه شرافمتد بانک ملی ایران است ، و به تغبیر دیگر ناخواسته و نادانسته در مسیری حرکت میکنیم که در برهه ای از سال 90 برخی رسانه های نوپا و غیر حرفه ای رفتند .دامن زدن به موضوعاتی که در روند تحول و تکامل جامعه بشری امری عادی و در فرآیند پیشرفت شرکتهای بزرگ دنیا یک ضرورت است ، نه تنها کمکی به پایداری و غزت بانک تاریخی و بزرگ ملی ایران نمی کند ، بلکه زمینه ساز تشکیک و دودلی در بین مشتریان وفادار و کارمندان صدیق و شرافتمند این بانک میتواند باشد
4-بسیار بعید میدانیم که افکار عمومی و بویژه وجدان بیدار کارکنان متعهد این بانک ،دستاوردهای پس از رویداد تلخ سال 90 را که از اهم موارد قابل ذکر آن ،افزایش چشم گیر سپرده های موثر ،پیشرفتهای گسترده در بانکداری نوین و الکترونیکی ،افزایش چند برابری سرمایه بانک ،ساماندهی درون سازمانی و ساختاری ،ارتقاء رتبه در فضای رقابتی و بعضا نابرابر کنونی ،و دستاوردهای دیگر است را نادیده انگارند و خدای ناکرده نادانسته به جای همگامی و همراهی در اصو ل ، گرفتار متفرعات و امور حاشیه ای بشوند.
5-شعار این بانک ملی است ، تداعی کننده یادو خاطر بنیانگذاران این بانک بزرگ و همان زن رخشتشویی است که با پرداخت یک تومان خواست نام او را به عنوان یاری رسان به این رخداد تاریخی بنویسند و اساسا تناقضی با شعار هر چا سخن از اعتماد است ...ندارد .چه دلیلی بر اعتماد و علاقه مردم عزیز به این بانک بالاتر از اینکه علیرغم کمترین حضور تبلیغاتی در رسانه ، این بانک نه تنها با کاهش منابع مواجه نشده ، بلکه 32درصد رشد منابع داشته و بالاترین پرداخت کننده تسهیلات به مردم طی یک سال و نیم اخیر بوده است ؟؟
6-بانک ملی ایران متعلق به مردم است . بنا براین از نقطه نظرات آحاد جامعه ، مشتریان عزیز و منتقدین گرام که یقینا از سر دلسوزی و میهن دوستی پیامی میدهند استقبال میکند . ولی ::
صبحدم مرغ چمن با گل نوخواسته گفت
ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت .
در بانک ملی ایران از بالاترین مقام تا پایین ترین رده سازمانی خدمتگزار مردم هستند . زیرا این بانک ملی است .