خدا نکنه خودروی هیچ هموطنی، نیاز به تعویض یک قطعه پیدا کنه!
دیروز تمام شهر را گشتم نتوستم یه درب رادیاتور استاندارد برای خودروی باصطلاحت ملیمون «سمند» گیر بیارم آخر سر یه چیز عجیب و غریب به نام درب رادیاتور با سه برابر قیمت یافت نمودم گذاشتم رو خودروی نازنین ملی!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
69
پاسخ
آيا اين پرايدي كه شركت سايپا 16 الي 17 ميليون قيمت گذاشته همين يك دو ماهه توليد شده يا اينك يك سال قبل در انبار بوده . اگر توليد ان براي قبل از گراني باشد و با ذلار ارزان توليد شده چرا به قيمت حالا به فروش مي رساند .
تاجيك
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
141
13
پاسخ
درود به خودرو ساز داخلي توليد ملي افتخار ملي
ناشناس
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
3
80
پاسخ
بيجا مي كند هركسي كه به اين قراضه هاي از رده خارج اروپائي توليد ملي مي گويد اي كاش توليد ملي داشتيم ولو در حد واندازه ژيان كه با افتخار بگوئيم اين است توليد ملي !!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
3
121
پاسخ
بروید از کره جنوبی یاذ بگیرید. سال 1346 کره جنوبی داشتن کارخانۀ ایران ناسیونال را آرزوی خود می دانست، اکنون جزء 5 کشور صادر کننده خودروست. طوریکه کانادا یکی از 7 کشور صنعتی جهان بعضی از خودروهای ساخت کره جنوبی را مونتاژ و به بازار خود عرضه می دارد. حال ما کجا و کره جنوبی کجا؟ تمام کارهای ما همینطور است. در حقیقت ما فاقد صنعت خودرو سازی هستیم. در یک برهه از زمان موتور پژو 504 را در بدنه پیکان می گذاریم، در برهه ای دیگر موتور پیکان را در بدنه پژو 405 می گذاریم و آن را RD می نامیم و بعدش بدنه RD را سبکتر می کنیم و آن را Roa می نامیم. این هم شد صنعت خودرو سازی؟ خودرو سازان هم هر چه بگویند پرت و پلا و چرت و پرت است نباید حرف آنها پذیرفت.
بچه نارمك
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
90
پاسخ
البته جناب آقاي رئيس جمهور به قيمت ارز و سكه و مسكن و گوجه فرنگي و .. هم اعتراض داشتند. جالب است كه تمامي اين اقلام از طرف دستگاه ها و افراد نصب شده از طرف ايشان(مانند صحه قيمت خودرو داخلي توسط وزير صنايع و ...) مورد تاييد قرار گرفته و با اعمال شده است.ايشان فقط معترض اين قيمت هاست در حالي كه همكاران ايشان تاييدكننده آنها. گيج شدم، عجب معادله پيچيده اي شد. لطفا دوستاني كه جواب آنرا پيدا كردند به جواب را به ميوه فروشي در يكي از خيابانهاي نارمك اعلام و ابلاغ بفرمايند. سپاسگزارم.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
3
47
پاسخ
این همه سرمایه گذاری و اشتغال و این همه پیمانکار طی چند سال رشد نکردند که حالا آقای احمدی نژاد و دولت که نتونستند تو صنعت و تولید حداقل خودرو ارتقایی به وجود بیارند حالا بگند .........جمعش کنیم .........خوب والا
شهلا
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
63
پاسخ
اگه اقا ریس جمهور طرفه مرذمه تا قبل از پایان این دوره تعرفه و هزینه گمرکی را کاهش بده یا سران خودروسازان راعوض کنه حتما جواب میده
mehdi esmaili
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
2
67
پاسخ
واسه شعارهایی که هفت سال و نیم وقت داشتن چیکار کردن که حالا تو شش ماه میخوان اینو درست کنن؟ این لابی خودرو سازا قوی تر از این حرفاس!
علی
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
50
پاسخ
تا زمانی که شرکت خو.درو سازی خصوصی نشود این مشکلات تداوم دارد بازار خودرو را انحصاری کردن برای چند شرکت دولتی نتیجه میشود این سود جویی و سر گردنه گرفتی خودرو سازان کیفیت پایین رعایت نکردن استاندتردها و بدهکار کردن ملت بیچارهای که سی سال است با اجبار و اکراه با کمبودهای این شرکت ها ساخته اند بعد تحریم ها اولین شرکتی بود سو استفاده کرد
دیروز تمام شهر را گشتم نتوستم یه درب رادیاتور استاندارد برای خودروی باصطلاحت ملیمون «سمند» گیر بیارم آخر سر یه چیز عجیب و غریب به نام درب رادیاتور با سه برابر قیمت یافت نمودم گذاشتم رو خودروی نازنین ملی!!!