حجت نان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
تابناک عزیز اگه آمار و ارقامی از میزان واردات خودرو و هم تولید داخلی داری بذار. البته به اضافه ی مقدار تعرفه واردات درهمون سال رو.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
کاش برای تنویر افکار عمومی، آمار کشته ها که در آن نقص فنی یا عدم استفاده از تکنولوژی روز و ایمنی موثر بوده است نیز قید می شد و برآورد مالی این خسارات نیز درج می گردید.
علی
|
United States
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
دولت به درآمد حاصل از اعمال تعرفه سنگین چشم دوخته در حالی که حمایت ها و یارانه ای که به خودروسازان داخلی می پردازد به مراتب بیشتر از درآمد حاصل از تعرفه است !
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
بابا فقط تعرفه نیست که شماره گذاری و حمایت از مصرف کننده و ... هم هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
دمت گرم تابی جون تا میتونی بزنشون ما هم با توئیم ولی کو گوش شنوا
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
یک بار هم با برداشتن تعرفه هوای مردم رو داشته باشید
با برداشتن تعرفه رقابت ایجاد شده و شاید شاید کمی تغییر در خودرو ساز های داخلی ایجاد شود وگرنه با همین منوال فقط چراغ جلو و خطر عقب ماشین ها عوض می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
جاي تأسف دارد که سالیان طولانی و به بهانه حمایت از صنعت داخلي، منافع و حق انتخاب یک ملت 70 ميليوني فدای منافع چند شرکت خودرو ساز و افراد معدود دیگری شده است. در حال حاضر و پس از 30 سال حمایت همه جانبه و فشار به مردم در نهایت تعدادی خودروی بی کیفیت و در سطح مونتاژ با قیمت تمام شده بالا و کاملاً وابسته در کشور تولید می شود، و متأسفانه در این مدت همواره خودرو سازان و حامیان آنها به دنبال فرصت برای فشار بیشتر به مردم بوده اند. در حال حاضر شرایط را به اسم فروش قطعی خودرو با تحویل 4 ماهه و با قیمتهای جدید که در حدود 2 برابر قیمتهای گذشته می باشد به مردم تحمیل می کنند و مشخص نیست تا چه زمان بایستی تاوان بی کفایتی خودرسازان را مردم نجیب ایران بپردازند و اجازه نداشته باشند محصولات شرکتهای معتبر و مطمئن خارجي را به قیمتهای واقعی انتخاب و خریداری نمایند. براساس تجربيات و واقعيات جهاني، امکان توليد پايدار محصول با کيفيت و با قيمت واقعي و امکان فعاليت مديران توانا و کارآمد و سالم فقط در بازار رقابتي وجود خواهد داشت و تجربه 30 ساله نشان داده است با ادامه وضع تعرفه فعلي بر واردات خودرو وضعيت اين صنعت به هيچ وجه بهبود نخواهد يافت و بايستي در سياستهاي اين حوزه تجديد نظر اساسي صورت پذيرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
تا همه پشت هم نباشيم ، نمي تونيم حريف اين تابوت سازها بشيم. بايد کاري کرد.....
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
از مسئولين تابناك درخواست يك نظر سنجي عمومي دراين مورد داريم .وپيگيري اين حق مسلم مردم از مسئولين داريم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
صنعت خودرویی که به قیمت جان چندین هزار نفر برپا بماند همان به که نماند
نظرات بیشتر