این که میگویند اگر واردات آزاد شود هزاران نفر بیکار میشوند کاملا بی منطقی است و اصلا قبول ندارم.
شما آمار بگیرید چندین هزار نفر به خاطر بی کیفیتی ماشین ها جونشون رو از دست دادن؟
آیا بیکار شدن یک عده بهتر است یا سالانه هزاران کشته؟
به خدا در کشورهای پیشرفته اگر ببین با بیکار شدن عده ای جون حتی یک آدم در سال نجات پیدا میکنه حتما اون کار انجام میشه. و با مدیریت میشه نگذاشت اون عده هم بیکار بشن.
به هرحال میشه نمایندگی هایی داشت. مونتاژ در داخل داشت . قراردادهایی با کمپانی های بزرگ بست که از افراد با تجربه در شرکت های ایران خودرو و سایپا استفاده کنن.
هزارویک راه هست که بقیه کارمندان محترم ایران خودرو هم از لحاظ مالی آسیب نبینن.
اما الان خود کارمندای ایران خودرو انصافا بشینن فکر کنن بیکار شدن اونا به خاطر حفظ جون هزاران ایرانی کار بی ارزشیه؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
اخوی هم تعداد زیادی بیکار می شن هم از تعداد کشته کم می شه اونوقت بیکارها خیلی زیاد می شن ها.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
1
134
پاسخ
ممنون از این گزارش واقعا عالی تازه فهمیدی چرا صنعت خودروی ما خودشو نابود کرد چون نیت حلال در آن نبوده نیت ثروت اندوزی
ناشناس باشه بهتره
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
126
پاسخ
جان مردم که اهمیت نداره در برابر پولی که تو جیب دولت و اهالی خودرو ساز میره
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
123
پاسخ
چونکه در خیلی از کشورها اقتصادشون به معنای واقعی خصوصیه، نه مثل اینکه که حتی خصوصیش هم دولتی و نظامیه!
حمید
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
96
پاسخ
این جمله یادتونه : هرکی کمتر از دوتا ماشین از ما هدیه گرفته بلند شه ؟؟ و هیچکس بلند نشد .
الانم یه چیزی تو همون مایه هاست .
بعضی وقتا دهنای بسته همه چیرو لو میدن
حامد
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
5
97
پاسخ
اینم شانس ما ...
امر دست خداست پراید بهانست
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
113
پاسخ
می توان برای کامل تر شدن این مقاله، تعداد کشته های جاده ای کشور را با جنگ تحمیلی مقایسه کرد و نقش پر رنگ خودروهای غیر استاندارد در این مقوله.
mehrdad
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
3
111
پاسخ
چی میگی برادر تابناک..! اگه تعرفه بشه مثلا 10 % خوب اونوقت دوستان و مسئولین صنایع خودرو سازی کشور باید تشریف ببرن سر کوچه باقالی و لبو سرو گنن خدمت مردم شریف بجای خودرو ..
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
3
87
پاسخ
این حق مردم نیست که با این تاریخ و افتخار این خودروهای بی کیفیتو سوار بشیم.خواهشا لاغا کیفیتشونو ببرین بالا که تا خودرو تحویل میگیریم هفته بعدش نبریم نمایندگی برا تعویض قطعه.ممنون
شما آمار بگیرید چندین هزار نفر به خاطر بی کیفیتی ماشین ها جونشون رو از دست دادن؟
آیا بیکار شدن یک عده بهتر است یا سالانه هزاران کشته؟
به خدا در کشورهای پیشرفته اگر ببین با بیکار شدن عده ای جون حتی یک آدم در سال نجات پیدا میکنه حتما اون کار انجام میشه. و با مدیریت میشه نگذاشت اون عده هم بیکار بشن.
به هرحال میشه نمایندگی هایی داشت. مونتاژ در داخل داشت . قراردادهایی با کمپانی های بزرگ بست که از افراد با تجربه در شرکت های ایران خودرو و سایپا استفاده کنن.
هزارویک راه هست که بقیه کارمندان محترم ایران خودرو هم از لحاظ مالی آسیب نبینن.
اما الان خود کارمندای ایران خودرو انصافا بشینن فکر کنن بیکار شدن اونا به خاطر حفظ جون هزاران ایرانی کار بی ارزشیه؟