ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
به نظر بنده بيشتر جنبه تبليغي دارد تا واقعي .چرا كه اگر برنامه ريزي شده باشد بايد در بخش صنعت و توليد انجام پذيرد تا باعث رونق توليد گردد نه اينكه بدون ارزش افزوده يكسري به بدنه دولت وصل شوند
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
احمدی نژاد به بدنبال عوام فریبی است وقتی در یک سخنرانی می گوید تا مخواهیم دوریال پول به مردم بدهیم یک عده ای صدایشان در می اید .پس بزرگان کشور باید دقت کنند چنین حرفی چه پیامدی را دارد .اصلا این یعنی زیر اب زدن حال زیر آب چه کسی برید ببینید.
کارشناسی ارشد بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
بابا دلتون خوشه ها،
من چند بار تو این آزمون ها شرکت کردم و قبول هم شدم اما تو مصاحبه رد شدم. این آزمون ها فقط برای استخدام افرادی هست که پارتی داشتند و توانستند بصورت قرارداد پیمانکاری در ادارات مشغول شوند. شما فکر می کنی بعد از آزمون استخدامی، اون ها رو بیرون می کنن.
این آزمون ها فقط ظاهر سازی که بگن ما فلان نفر رو امسال استخدام کردیم. در واقع این افراد، الان سرکار خودشون هستند فقط با این آزمون، تبدیل وضعیت میشن.
فقط یک سری جوون بیکار و ساده لوح مثل من میرن تو امتحان شرکت می کنن و برای چند ماه میرن سر کار.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
دولت بخوبی میداند که این استهدام وسیع انجام شدنی نیست ولی برای اینکه خود را پیش مردم خوب جلوه دهد چنین پیشنهادی میدهد بعد هم دیگر قوا را به دردسر میاندازد و در آخر هم می گوید من می خواستم ولی نگذاشتند . متاسفانه عوام فریبی در کشور ما پیشرفت خوبی داشته است و چون کسی عکس العمل درستی به این کارها نشان نمی دهد گاهی مواقع خود دولت هم باور می کند که چنین کاری شدنی است . مانندکسی که می گفت فلانجا دارند آش می دهند وقتی دید مردم دارند حجوم می برند برای گرفتن آش .خودش هم دنبال آنها دوید و باورش شد آش می دهند
باکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
میدونم خیلیا منفی میدن و لی عیبی نداره. تو مملکت ما خیلیا منتظر اینن که یکی واسشون برنامه و کار و .. بده و خلاقیتی از خودشون بروز نمیدن. کارآفرینی خیلی کمه. همه چیز هم به دولت وابسته نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
ولی انواع سنگ اندازی و قوانین عجیب و غریب که هر روز هم عوض می شه و یا خیلی ها بهش عمل نمی کنند بالا رفتن هزینه ها و واردات بی رویه در برخی زمینه ها و و و و و ... دست به دست هم می ده در هر بازه یک بخشی از صنعت و تولید و یا کشاورزی رو داغون کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
استاد مسلم دري وري !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
تو باكار نيستي ؛ تو يك خودجوشي !!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
کارآفرينی؟ برادر يک درخواست دادم برای تاسيس آموزشگاه، 18 ماه طول کشيد که فقط بگويند صلاحيت تاسيس آموزشگاه را دارم يا نه و سرانجام در يک برگه کاغذ آ4 مجوز موقت دستم دادند آن‌هم با فرصت دو ساله. يعنی حدود دو سال طول کشيد تا بگويند شما دوسال فرصت داريد آموزشگاه تاسيس کنيد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
خلاقیت براساس کدوم شاخص؟
وقتی با توجه به تکانهای شدید بازار شما نمیتونی به هیچ کاری دست بزنی و با توجه به حمایت فوق العاده دولت از بخش تولید در پرداخت یارانه ها و همچنین زیرساخت های فوق العاده ای که ایجاد شده اصلا نمیشه به خلاقیت هم فکر کرد اونوقت شما...
باکار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
باشه بابا چرا میزنید؟ اصلا هیچی...
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
شک ندارم تو از اونایی هستی که تا احمدی میاد میگه "تا می خوام به مردم پول بدهیم صداها در می آید" فریب می خوره و عاشق احمدی میشه و بهش رای میده، کاری که سال 88 هم حتما کردی.
نسل سوخته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
برادر نفست از جای گرم بلند میشه ها !
با این شرایط کارآفرینی ریسک بالایی داره . باید اقتصاد به آرامش و ثبت نسبی برسه
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
سلام خدمت تابناک و خوانندگان گرامی
موضوعی را یادآوری میکنم.اوایل امسال آزمون استخدامی وزارت خارجه برگزار شد.بارها در مصاحبه ها قول استخدام۱۰۰۰نفر داده شد! اما نهایتا بعد از تاخیرهای مکرر و عدم اطلاع رسانی صحیح،حدود ۲۷۰نفر(تقریبا-دقیق خاطرم نیست اما حداکثر همین تعداد بود) آن هم ۳برابر ظرفیت اعلام شد یعنی نهایتا می بایست۷۰-۸۰نفر پذیرفته شوند!تازه بسیاری از این تعداد هم کارمندان قراردادی خود وزارت خارجه بوده اند.۱۰۰۰نفر چی شد؟گفتند جلوی استخدام ها گرفته شده!حالا الان چی شده اینجوری میگن؟! جدا از اینکه با مصوبه اخیر (استخدام) مخالفم اما اگر می خواهید اجرا کنید درست اجرا کنید.مثلا همان آزمون وزارت خارجه و جاهای دیگر که یا اعلام نشد یا بجای۱۰۰۰نفر۷۰نفر شد! را تکمیل ظرفیت کنید.درضمن در وضع کنونی مسلما با این بار مالی استخدامها دولت بعدی فکر نکنم توانایی پرداخت حقوق کارمندانش را داشته باشد!
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
ما که دیگه تقریبا با جایی ارتباط نداریم ، وزارت خارجه نیرو می خواد چیکار؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
ناشناس عزیز حرف شما درست اما در مورد همه ادارات صدق میکنه اگه بخوایم اینو بگیم پس اصلا این استخداما واسه چیه؟تو یه اداره میری،چند نفر مسئول یه کار مسخره هستن تازه انجامم نمیدن!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
جناب ناشناس، نکته طنزی که اشاره کردی واقعاً عالی بود!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
سلام
دوستان خیلی از این نیروه ا سر کار هستند اما قراردادی هستند که تبدیل وضعیت می شوند به پیمانی ....
استخدام جدید نیست متوجه باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
بله قبول دارم با پارتی رفته اند و خوش به حالشان که می خواهند تبدیل وضعیت شوند
چرا من تا حالا نتوانسته ام شرکتی در اداره ای کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی بیکار زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
این فکر از تراوشات مغزی آقای مشائی والهام شده به آقای احمدی نژاداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
ای خدا چه کشوری دارم !
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
به نظر شما چند در صد مشاغل توسط چند شغله ها اشغال شده است؟
اگر به هر شاغلي فقط يك پست اختصاص يابد چند جايگاه شغلي آزاد ميشود؟
و اگر به پاسخي در همين حد 500000 شغل برسيم
سئوال اساسي اين است آيا اين نوع نگرش به استخدام (كه به خودي خود اصلا بد نيست) مغرضانه است يا خير؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
چرا بد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در اطراف من چند تا جوان که به زور لیسانس گرفتند با پارتی رفتند جاهای خوب و الان منتظر رسمی شدن هستند
اما من پارتی نداشتم
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
به نظر شما چند در صد مشاغل توسط چند شغله ها اشغال شده است؟
اگر به هر شاغلي فقط يك پست اختصاص يابد چند جايگاه شغلي آزاد ميشود؟
و اگر به پاسخي در همين حد 500000 شغل برسيم
سئوال اساسي اين است آيا اين نوع نگرش به استخدام (كه به خودي خود اصلا بد نيست) مغرضانه است يا خير؟
نظرات بیشتر