خوب خودروسازها زورشان زیاد است.به قراردادهای فروش خودشان احترام نمیگذارند.من یک خودرو با شماره 6720963 با تاریخ تحویل دی 91 خریده ام مراجعه میکنم جواب سر بالا میدهند.چه برسد حالا به آلودگی هوا
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
24
پاسخ
مطلبی هم در مورد قیمت خودرو ها بگذارید. پراید شده 14 تومن با نرخ دلار امروزی حدود 4000 دلار!!!! بابا تو خارج با 4000 دلار میشه یه ماشین خیلی مدل بالاتر از 206 خرید!! این ظلم نیست؟؟؟
پاسخ ها
رامین
||
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خوب هست.حالاتکلیف چیست؟قبلا بسیاری قطعات باارز ارزان قیمت وارد ومونتاژمیشد،حالا باارز گران واردمیشود.
رضا
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
42
پاسخ
لطفا ایران خودرو و سایپا رو تعطیل بفرمایید.
ملت قول میدهند دوچرخه بخرند
حسین
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
9
8
پاسخ
چرا باید اجازه دو طبقه کردن اتوبانها به شهرداری داده بشه ؟!!!!!!!!!
سهیل
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
1
16
پاسخ
یکی از بزرگترین مشکلات ما در تهران ساختمانهای ماهستند در تمام دنیا برج و ساختمانهای بلند در مرکز شهر و خانه های ویلایی و حداکثر 2 طبقه در حاشیه شهر ساخته می شود ولی اینجا شمال شهر همه باغهارو خراب کردن برج ساختن شرق هم همینطور می ماند جنوب و غرب که الان ته اتوبان همت که شاهد هستید هرچی برجه دارن اونجا می سازن، پس این هوا چطوری جابه جا بشه از کجا، عدم دانش شهر سازی باعث تمام این مسائل شده
پاسخ ها
رامین
||
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خیرقربان؛عدم دانش شهرسازی باعث نشده، بیا باهم اعتراف کنیم:بیسوادی باعث شده،تنبلی باعث شده،درس نخواندن باعث شده،کارنکردن باعث شده،رضایت به تقلیداز تولیدات وارداتی وعدم ارتقاءباایده خودی باعث شده.همش منتظریم دراروپا ودیگرنقاط جهان فکرکنند وراه حل هارابیابند ووسیله ای برای حل مشکلات بسازند وبرای مابفرستندوما نمونه سازی کنیم ومثلا مشکلمان راحل کنیم. مشکل اینجاست.دریافتی سهیل جان.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
1
14
پاسخ
یه عده داشتن روی تولید باد مصنوعی کار می کردند، که معلوم نشد چی شد؟ الان دانشگاه آزاد قزوین خودوری برقی تولید کرده و یکی دو تا دانشگاه دیگه هم دارن رو خودرو هیبریدی کار می کنن. همین دانشگاه تو زلزله آذربایجان برای فرستادن ربات امدادگر اعلام آمادگی کرده بود ولی کسی توجهی نکرد. حتی یه نفر نیومده بررسی کنه حالا که پژو ۲۰۶ قیمتش شده ۳۲ تومن، تولید ماشین الکتریکی که قبلاطرح لوکس بود الان تو مملکت میارزه یا نه؟ بخش زیادی از مشکلات فعلی ما اعم از آلودگی و اقتصاد و تولید به خاطر عدم ارتباط صنعت با دانشگاه است. دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه هنوز که هنوز ه نمادین هستند و کاربردی نشدن!
ناصراسماعیلی
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
16
پاسخ
باجریمه کردن وخانه نشین کردن مردم مشکل حل نمی شودمدیران مابایداینقدرصداقت داشته باشنداگرنمی توانندمشکل راحل کنندازتجربه کشورهای که مشکل مارادشتن استفاده کنند
ناشناس
|
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
1
27
پاسخ
مردم مجبورن با ماشین شخصی رفت آمد کنن. وضعیت وسایل نقلیه عمومه افتضاحه! گوسفند رو هم اونجوری با بزنن چند تا تلفات میدن
تست
|
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
31
7
پاسخ
سلام
به نظر من بهترین راه جلوگیری از آلودگی و ترافیک خیابانها ، جلوگیری از تردد ماشینهای تک سرنشین میباشد.
سال پیش در یک تحقیق بصورت مقاله این موضوع را مورد بررسی قراردادم که اتفاقا خیلی توسط استاد دانشگاهم مورد توجه قرار گرفت اما متاسفانه یک مشکل داشت. اون هم به ضرر تولید کننده های خودرو در داخل کشور بود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
بچه سوسول
ناشناس
||
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
یعنی من هر روز که می رم سر کار خانومم با خودم ببرم بیارم که خودروم تک سر نشین نباشه ؟
یا اینکه از دم در پارکینگ دنبال مسافری بگردم که مسیرش با من یکی باشه ؟
عمو جون شما خودت ماشین داری نظر می دی ؟
تست
|
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
19
5
پاسخ
سلام
به نظر من بهترین راه جلوگیری از آلودگی و ترافیک خیابانها ، جلوگیری از تردد ماشینهای تک سرنشین میباشد.
سال پیش در یک تحقیق بصورت مقاله این موضوع را مورد بررسی قراردادم که اتفاقا خیلی توسط استاد دانشگاهم مورد توجه قرار گرفت اما متاسفانه یک مشکل داشت. اون هم به ضرر تولید کننده های خودرو در داخل کشور بود.