لطفا در باره اثر مصرف گاز سی ان جی بر آلودگی هوا هم کار کنید. بعضی از متخصصین سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور میگویند این نوع گاز بدلیل احتراق در دمای بسیار بالای موتور باعث تولید نانو ذرات (نه میکرو) میشود که سرطانزا هستند و اگر باد نیاید همچنان در هوا معلق ممانند.
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
2
35
پاسخ
پ ن پ !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
3
43
پاسخ
1000 در صد
عزىزاله نىکفرجام
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
26
پاسخ
باسلام بنده32سال خدمت نفت
دارم مشکل در مدىرىت است .اقاى دکترنوروزى
درمناظره تلوىزىونى به اقاى ضىغمى جواب صحیح راداند
shahram
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
4
35
پاسخ
آلودگی هوا ریشه در بیکاری مهندسان پالایش نفت داره
عباسی
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
2
57
پاسخ
جالب است که پای صحبت هر کارشناس و مسولی که می شینی چند جمله تکراری را همیشه می شنوی که:
باید چنین و چنان شود
یا نباید چنین و چنان شود
البته این سخنان خود حاوی حداقل 3 پیام می باشند :
اول اینکه مسولان مشکلات را می شناسند
دوم اینکه میدانند مشکل وجود دارد
سوم اینکه بشدت از زیر بار مسولیت شانه خالی می کنند.
آخر بنده نفهمیدم این کار ها که باید بشود را چه کسی باید انجام دهد
محمد
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
2
36
پاسخ
اخه اين چه نوع تيتر و چه نوع نتيجه گيريه
مگه قراره افت كيفيت بنزين يك شبه باشه كه نتيجش آلودگي جهشي هوا باشه
از طرفي هم آقايون ميگين ما پايش و مانيتور درستي نه از خودروها و نه منابع پابت داريم
از طرفي هم كه ميگن خودروها عامل اصلي آلودگيه
پس چطور نتيجه ميگيرن يكي از عوامل اصلي بنزين مصرفي نيست؟!
پاسخ ها
علی
||
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
منظورشون این بود از وقتی در تولید بنزین خودکفا شدیم این اتفاقات افتاده یا خیر!
ناشناس
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
2
26
پاسخ
با گران شدن خودرو وهزینه بالای تعمیرات که باعث میشود دارندگان کمتر به تعمیر گاه رفته وبا خود رو خراب اوقات بیشتری را طی مسیر کنند روند ناقص سوختن این سوخت را هم اضافه کنید
یک مهندس نفت
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
12
پاسخ
بررسی بسیار خوبی است، باید بر حذف مصرف مازوت و جلوگیری از تولید بنزین از تولوئن و بنزن که بسیار سمی هستند متمرکز شد و در اولویت بعد به استاندارد سازی سوخت و خودروها پرداخت و ....
ناشناس
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
40
پاسخ
اصلی ترین آلودگی هوای تهران بنزین نامرغوب است که سرطان زا نیز می باشد