ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
هر چه بگندد نمکش می زنند. وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
شما رسانه ها مانند فوتبالی ها هستید که تا مربی در تیم ملی نتیجه نمیگیرد داد و بیداد میکنند که مربی باید عوض شود.کمی و فقط کمی اگر فکر کنند و شما هم فکر کنید میفهمند که ورزش(مثلا فوتبال) ما مشکلش اینست که بازیکن او اول یاد نگرفته چطور پاس درست بدهد بعد به مربی میگویید چون او بلد نیست پاس بدهد تو باید بروی در حالی که فوتبال ما ریشه اش خراب است بازیکن متوسط هم ندارد. حل مشکلات با تغییر وزیر حل نمیشود . حلا اگر وزیر رفت و فردا یکی دیگر آمد و پس فردا بخاری دیگری آتش گرفت لابد او هم باید بروند!!! اگر به اروپا نگاه میکنید که وزیر با یک جادثه نه چندان جدی عوش میشود چون 200 سال فرصت ساختن زیر ساختها را به تدریج و با بسط فرهنگ آن داشته اند و حالا اگر تقصیری باشد وزیر را هم عوش میکنند.مایی که هر روز بخاطر مساله ساده دودکش بخاری گازی چندین گشته میدهیم هنوز زود است از این ژست های خنده دار بدهیم که چون در آن روستا فلان اتفاق افتاد باید وزیر عوض شود. اتفاقا در مقابل این نگاه کودکانه باید هم وزیر آن جواب کودکانه را بدهد. این به آن در.
پاسخ ها
omidd
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
داداشم من، من فقط اینو میگم که اگه خواهر و یا دختر خودت هم جزو اونا بود همین حرف رو میزدی؟ ولی وجدانا یکم فکر کن.... بعدشم اگه بخوای اینجوری فکر کنی دزدی و اختلاسهارو هم میتونی بگی مهم نیست اینجا با اروپا فرق داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
شاید همین تعویض وزیر شروع کار باشد و همین که یک مسئول بداند که اگر جایی سستی رخ داد وی باید کنار برود و آنقدر خاطرش آسوده نباشد که اگر دهها تن سوختند یا فوت شدند، ترکی هم به صندلیش نمی افتد، موجب شود تا بعدی ها با دقت و وسواس بیشتر به جان مردم اهمیت بدهند.
علي از يزد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
احسنت بر اين تفسير و نظر به جا من با اين نظر موافقم كسي اگه ميتونه ايرادي بهش بگيره انصاف به اين ميگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
نظر منطقي و خوبي بود
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
اولشو خوب گفتی ولی این آخرشو خراب کردی!
آقای وزیر نباید برای حادثه ایکه دل همه مردم ایران را به درد آورده اینگونه به قول شما کودکانه جواب دهد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
من با لیلا موافقم اولش رو خوب امدی ولی اخرش رو فاتحه خوندی به نصفه ی اول صحبتت. رسانه ها باید تمام اشکالات را منعکس کنند و وزیری که الان نمی تواند مشکلات را حل کند باید استعفا بدهد و جلوی ضرر هر چه زودتر گرفته شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
دوست عزیز برای ساختن این زیرساخت هایی که شما می فرمایید با این برکناریها وجود داشته باشه تا یه عده ای به خود بیایند و اوضاع رو عوض کنند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
دیدگاهت درسته ولی نتیجه گیریت نه.
1چقدر وزیر وقت داشته زیر ساختها رو درست کنه؟
2تا الان برای جلو گیری از این مسائل چکار کرده؟
3. چرا بجای عذر خواهی و همدردی، دری وری میگه؟
و...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
در چنین مواقعی باید یک کمیته بحران تشکیل گردد.
علت های وقوع چنین حوادثی بررسی گردد. سپس مدارس و اماکنی که مستعد بروز چنین حوادثی شناسایی گردند.
در مرحله بعدی تمامی سناریوها و راه های ممکن برای به صفر رساندن چنین خطراتی بر روی کاغذ بیاید. و برنامه ای برای اجرای آنها در سطح کل کشور تهیه گردد. در این بین مردم از کم کیف کار با خبر گردند. این کار ساده ای می باشد تنها نیاز به مدیران کاردان می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
كاري كه بايد سال 85 انجام مي شد و نشد
موسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
کمیته بحران برای قبل ازحادث ویا حین حادثه ویا حداقل برای حادثه دیده گان است نه برای زمانی که کارازکارگذشته ودیگر نمی توان کمکی به کسی نمود
بنیامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
عزیزم حالا مگه کمیته هایی که تا حالا تشکیل دادیم چه دوغی از توش اومده بیرون؟!! این همه تیم های ضربتی واسه اختلاس ها و گرانی و زلزله تشکیل شد و افتاد تو روند فرسایش. آقا بیخیال این حرفا بشین توروخدا . کلاه تکراری سرمون خواهند گذاشت
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
بشرطی که وزیر قبول کند که بحرانی وجود دارد. مگر جان ناقابل چند دانش اموز برای اقایان مهم است که انرا بحران قلمداد کنند.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
در پاسخ به آقای بنیامین
مشکل کمیته های قبلی و همه کمیته های بعد از این این هست که افراد نا کارامد و بدون هیچ گونه برنامه ریزی مدونی مسئولیت این کمیته هارو به عهده میگیرند. یکی از بهترین و ثمر بخش ترین راه ها هم در چنین زمینه هایی استفاده از تجربیات کشورهایی است که همواره با بحران های طبیعی و یا حوادث انسانی رو به رو هستند. مشکل ما این هست که نمیدونیم کجا باید بیشترین سرمایه گذاری رو انجام بدیم ما باید بیشترین سرمایه گذاری رو در تهیه برنامه های جامع و مدون انجام بدیم و با ایجاد ضمانت های اجرایی مناسب و پیگیریهای مدام و مستمر توسط رسانه ها ( البته یکی از بزرگترین مشکلات ما این هست که رسانه خصوصی در کشور ما فعالیت نمی کنه البته هر وقت بحث به این سمت میره یک سری افراد وابسته به دولت با رانت و قدرت همه چیز رو در دست می گیرند و باز هم مردم رو گمراه میکنند اون هم در جهت منافع شخصی خودشون، بگذریم) به هر حال دنیایی در اطراف ما هست که به آسانی هر چه ممکن با مشکلات اینچنینی کنار آمدن یا اینکه این مشکلات رو به حداقل رساندن اگر ما نمی توانیم مشکل از ما هستش که باید خودمون رو اصلاح کنیم اولین گام در این مسیر هم پذیرش مشکل هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
كميته نميخواهد بجاي هزينه بيهوده در كميته ها و پرداخت حق الزحمه اضافي و عبث يك مقدار هزيته در مدارس بكنند و بجاي سيستم بخاري نفتي از شوفاژ استفاده نمايند تا اينقدر تلفات نداشته باشيم
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پذیرش اشتباه از طرف مسئول بسیار کار شایسته ای است، که مسولین کشور ما از آن بی بهره اند. و استعفا بدلیل اشتباهات جسارت و شجاعت می خواهد که مسئولین ما ندارند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
در کشورهای پیشرفته اگه چنین اتفاقاتی بیفته فورا بالاترین مقام مربوطه مسئولیته کارو بعهده میگیره و استعفا میده. بنظر من پیشرفتی هم که این کشورها بدست آوردن یکی از دلایلش همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
مدیریت در آموزش و پرورش مفهمی جز کار و فشار و استرس معنایی ندارد مطاعی نیست که کسی به خاطر ترس از استعفا لرزه بر اندامش ببیافتد مدیریتی که سرانه دانش آموزی آن پس از گذشت سه ماه از سال تحصیلی هنوز واریز نشده هر روز باید در برابر مامور آب و برق و گاز سینه سپر کنی و التماس که بچه های مردم را در نظر بگیرید . از برگه های مصرف شده سال قبل استفاده کنی و.... اگر در این فضا استفا سودمند است بسیاری داوطلب استعفا هستند .
اینجا همه در حال ایثارند اگر کسی باورندارد امتحانش مجانی است بفرماید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
آقا مگر مجبورند! وقتی نمی شود بفرمایند که مدیریت جهانی کارساز نبود و نمی توانیم! بفرمایند که ما قادر به تامین مدارس نیستیم، از ما نمی آید!
موسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
اگر نتیجه ایثار شما قتل عام روزانه دانش آموزان است که دیگر اینکارایثار نیست سهل انگاری است ، شما مطابق با مقررات کارکنیداگر اتوبوس وراننده ارزان یعنی اتوبوس خراب وراننده ناشی که نتیجه آن تصادف وقتل است ، بخاری ارزان مساوی احتمال بیشتر بروز حادثه .حال شما چه ایثاری کرده اید آیا ازحقوقتان برای بچه ها بخاری خریدید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
آقا من حاضر به امتحانش هستم.بفرماييد چه جوري مي شود وزير شد؟؟ يا حداقل مدير كل ؟؟
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
حق با دوستمونه . جیب خالی اموزش و پرورش همین بخاری نفتی هم زیادشه . اون دوستی که نوشته از حقوق معلم بدن اولا یک معلم 500 تومان دریافتی داره که به خودش نمیرسه چه برسه به دانش اموز دوما چرا والدینی که میبینن بخاری نفتیه دستشون تو جیبشون نمیره
هیرش رزمی
| - |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
ناشناس محترم.ایران به نسبت کشورهای پیشرفته بسیار غنی تر است در نتیجه ما لیاقت این حوادث را نداریم.خدایا تو گذشت نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
در سطح مدير مدرسه بله ولي در پستهاي بالاتر خير اينگونه نيست . ضمنا اگر تو مديري برو جلوي رئيس مافوق خودت سينه سپر كن و مطالبات مدرسه ات را بگير اين هنر و ايثار است نه سر خم كردن جلوي رئيس مافوق و پكت زدن بر سر زير دست
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
انچه كه ما امروز در مملكت هستيم اين است كه همه برا داشتن پست سرو دست مي شكنند اما مسئوليت پذيري در حد صفر است
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
نظارت را قوي كنيد، دستگاه نظارتي بهتر متخلفين واقعي ميتواند شناسايي و به مردم و دستگاهاي ذيربط معرفي نمايد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
به دستگاه های ذیربط معرفی نمایند که چه شود ؟ آنها هم بگویند باشد باشد ؟! و بدتر از آن بروند پست بالاتری به حضرت متخلف بدهند؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
اخر چقدر نظارت؟ ما اینقدر سازمانهای نظارت و بازرسی بوجود اورده ایم که خود انها یکی از موانع اجرا شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
فکر میکنید این جواب هایی که آقای وزیر می دهند درسته؟ اگه اینطوره چرا وزیر آموزش پرورش مصر(اگه درست گفته باشم) بعد از تصادف دانش آموزان استعفا داد؟ اگر وظیفه خبرنگاران هست که بفهمند بخاری ایراد داره پس مسئولیت ایشون چیه؟ حقوق چند میلیونی که به دلیل مسئولیتشون می گیرند برای چه کاریست؟ منتظر باشند هر وقت اتفاقی افتاد گردن دیگران بندازند اگر هم اتفاقی نیفتاد بگویند عملکرد مثبتشون بوده!!
پاسخ ها
موسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
این آقای وزیر نه به خاطر عملکرد بدش بلکه به خاطر همین جواب بی مسئولیتش باید توسط مجلس استیحضا وبرکنار شود
farhad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
مشکل وزیر یا شخص خاصی نیست مشکل بوجه اموزش و پرورش است . هیچ وزیری با دست خالی نمیتواند کاری بکند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
مقصر کسی بوده که فکر کلاس بود نه فکر بچه ها عوض این که بچه هارو ببره بیرون ورداشته بخاریو برده بعد نتونسته بخاریو ول کرده دم در همه سوختن همه از پنجره فرار کردن اخه کدوم عقل سالمی این کارو میکنه
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
بی انصافی است که تقصیر ها را به گردن معلم و خدمتگزار زحمتکش بیندازیم و از گناهان کسانی که با عملکرد غلطشان مسبب اتفاقاتی از این قبیل هستند به آسانی چشم پوشی کنیم
موسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
استخدام نادان ها درتمامی ادارات ممنوع است . چه کسی این فردرا استخدام کرده ، آیا درآموزش وپرورش معیاری برای استخدام افراد نیست واگر نیست چرا مدیران آنرا پیگیری نکرده اند وچرا یک وزیر مدیران بی مسئولیت را سرکار گذاشته است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
جناب محمد ایشان رفته کپسول آتش نشانی رو بیاره و اتفاقا آورده اما خالی بوده و اتفاقا" عقل ایشان بسیار سالم بوده چون پنجره نرده دار کلاس رو بسته به ماشین و از جا کندن وگرنه همه بچه ها از بین میرفتند.
شما وقتی حرف میزنی یه خورده فکر کن به نظر شما اگر معلم در کلاس می ماند چیکار میتونست بکنه؟حتما خودش و همه بچه ها از بینت میرفتند.
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
متاسفانه نظر شما بسیار سطحیه!
اگه امکانات می بود، معلم بیچاره این کار رو نمیکرد.
حسین
| Sweden |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
بنده خدا معلم بوده،جیمز باند که نبوده

حد اکثر کاری که می‌شده انجام داده و خودشم آسیب دیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
خودتو بذار تو شرایط بحران بعد بگو لنگش کن مرد مومن ! اون بنده خدا خواسته کمک کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
شما اونجا بودید با قاطعیت متهم میکنید؟
چرا اصلا همچین شرایطی باید تو کلاس اتفاق بیفته؟
نظرات بیشتر