افسوس که کمتر کسی می داند که انجام این فرود با بویینگ 727 و تسلط بر استرس و تصمیم گیری صحیح در آن کابوس شاهکار است ! کاپیتان شهبازی با تمام وجود به شما افتخار و تکریم میکنم ! کاپیتان غمناک نباید بود از طعن حسود
ضمن تحسين عملكرد درخشان كاپيتان شهبازي چند سوال طرح ميكنم:
1- آيا اگر كاپيتان شهبازي كانديداي انتخابات شوراي شهر و يا حتي مجلس شوراي اسلامي شود راي ميآورد يا نه؟ به احتمال زياد ميآورد
2- آيا هر كاپيتان ديگري كه وظيفه خود را بخوبي انجام داده باشد و سابقه كاري بالائي هم داشته باشد و از قضا يكبار هم يك هواپيماي بدون چرخ جلو را سالم به زمين نشانده باشد (مثل كاپيتان مجيد افتادهحال) اگر كانديدا شود راي ميآورد يا نه؟ به احتمال زياد نه.
3- چرا؟
4- كسي اسم كاپيتان مجيد افتادهحال را شنيده يا نه؟
پاسخ ها
منصور
||
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
مطمئن باش اگر به وقتش این افراد هم معرفی می شدند مورد استقبال و تشویق مردم قرار میگرفتند در ضمن چون همواره در تاریخ قهرمانانی بوده اند که ناشناخته اند بااستدلال شما آیا از شناخته شده ها نباید یاد کرد؟!
حتماآن معاون می خواست او قهرمان بشود و رسانه ای شود....
آقای شهبازی تمامی ادارات و شرکتها در ایران اینجوری مدیر و معاون همه چی را برای خودشان می خواهند
یک نکته دیگر هم مهجور ماند و خواهد ماند سازندگان این هواپیما ست ،
که اگر این هواپیماروسی بود حالا هیچکس نه قهرمان بود نه دعوا داشت نه مشکلی بود ، فقط شرکت بیمه یک هزینه ای را باید به بازماندگان پرداخت می کرد.
باسلام شهبازی عزیز تو چه پرواز کنی چه پرواز نکنی محبوب قلوب ما هستی و اما این تاریخ است که پرده از چهره کریه یک سری آدمهای .... برمیدارد
همیشه در اوج بمان
اينكه معلم پرواز در هواپيما بوده و سينيور و ... چه ربطي به كار بزرگ كاپيتان شهبازي داره؟ حالا اگه خداي ناكرده هواپيما منفجر ميشد و همه كشته مي شدند مگر نه اينكه خلبان طبق معمول مقصر شناخته ميشد؟ پس چرا حالا كه سالم نشسته از طرف مسئولين ( قاسمي ) كس ديگري به عنوان قهرمان معرفي ميشود؟ البته مطمئنا كار كار گروهي بوده اما بازنشستگي اجباري ( كار غير معمول ) نشان از يك عقده و يك كار سياسي دارد و بيشتر به نظر مي رسد تسويه حساب باشد تا كار ديگري!!!!!!!
نميدانم چه سياستي است كه سعي ميكنند انسانهاي كوچك را بزرگ وانسانهاي بزرگ را كوچك كنند واين براي ويراني يك مملكت بدون هر جنگي كافي است در پايان..... كاپيتان دوست داريم
خوب نكته اي كه كمتر بهش پرداخته شد اين بود كه ايشان بر خلاف قوانين كه تقريبا در تمام دنيا جاري است در يك امر شخصي(كمپني كه خودش دنبال مي كند) از لباس و يونيفرم محل كارش استفاده كرده كه در زمان استخدام هم تعهد داده است كه اينكار را نكند ايران اير حق برخورد را داشته است و هر جاي دنيا بود شايد بدتر هم برخورد مي كردند مشكل اينه كه اينجا همه احساسي برخورد مي كنند و چيزي كه اهميت ندارد قوانين و تعهدات است
پاسخ ها
بردیا
||
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
بشین بابا اگه خانواده خودت هم تو اون هواپیما بود همینطور می نوشتی جوری قوانین تعریف کردی که انگار تو مملکت پراز اجرای قوانین زندگی می کنیم