قرار بود با اجراي هدفمند کردن يارانه ها نوسازي در ماشين آلات توليد و بالابردن کيفيت و راندمان و بازدهي بنگاههاي توليدي هم انجام شود تا فشار کمتري بر مصرف کننده بيايد اما !!!!!
ما که هر چه دقت مي کنيم کيفيت پايين تر و قيمت ها بالاتر مي رود !!!!
ظاهرا تصميم به درست شدن روال ها در مديريت ها وجود ندارد .
سوالي از سازمان حمايت از مصرف كننده دارم: آيا متقاضي خريد خودروي داخلي كه به سبب نبود فروش فوري آن محصول اقدام به خريد وديعه اي از خودروساز داخل مي نمايد و نزديك به 70%بهاي خودرو را تنها با دريافت نرخ سود مشارك ناچيز 7%پرداخت مي نمايد .آيا اكنون مي بايستي با افزايش 20درصدي قيمت خودرو مواجه شود در صورتي كه در روز ثبت نام با اندكي بيشتر مي توانست از بازار آزاد تهيه كند. تقاضاي مصرف كننده از شما به عنوان متولي قيمت گذاري خودرو تبصره اي در اين ارتباط جهت جلوگيري از تضييع حقوق مصرف كننده است كه اميد است امر به ابلاغ فرمائيد
فقط يك خواهش از دولت مجلس يا هر نهاد ذيربط دگر كه بيايند براي حرمت و احترام به مردم (مصرف كننده) و جلوگيري از تحقير و تحميق بيشتر آنها، نام "سازمان حمايت از مصرف كننده و توليد كننده" را كوتاه تر و با مسمي تر نموده و به "سازمان حمايت از توليد كننده" تغيير دهند؛ به اين ترتيب ضمن از بين رفتن تناقض ذاتي اسم اين سازمان، شايد با اين نامگذاري به هدف حمايت از توليد هم برسند (البته در لفظ)
با سلام
بنده در اردیبهشت ماه امسال یکدستگاه ال 90 ثبت نام کردم با موعد تحویل مرداد ماه و پرداخت 9 میلیون ودیعه ولی تا کنون خبری از خودرو نیست و پس از بار ها مراجعه حضوری و تماس تلفنی بالاخره متوجه شدم که تا قبل از افزایش قیمیت خورو نمی خواهند خودروهای ما را تحویل دهند! بنده کلی حساب کتاب کرده بودم که ما به تفاوت تکمیل وجه خودرو را که حدود 8 میلیون می شد جور کنم ولی الان واقعا بهت زده و سرگردانم ، جالب اینجاست که همه این اتفاقات در سال حمایت از تولید ملی اتفاق می افتد و در سایر اخبار می بینیم که برای واردات پورشه و مازراتی آقایان ارز مرجع هم گرفته اند!
مقایسه کنید شرایط مشتری در ایران را با سایر کشور ها!
من الان چند روز است برای یک ماموریت کاری در کره جنوبی هستم.حقوق یک کارگر ساده در ماه حداقل دو هزار و پانصد دلار است و خودرو از معمولی تا گران قیمت بین شش تا سی و پنج هزار دلار قیمت دارد تازه آنهم باشرایط فروش مناسب.مقایسه کنید درآمد ماهانه یک کارگر ساده را با خودروی گرانقیمت سی و پنج هزا دلاری هیوندای جنسیس با درآمد همان کارگر در ایران و قیمت همان خودرو در ایران گه تازه اگر. دلار را سه هزار تومام حساب کنیم هم باز به مراتب گران تر است
خیلی زور داره که پول قیمت یه ماشین درست و حسابی خارجی رو بدی یه مشت آت واشغال و بی کیفیت مثل ... بخری...تا زمانی که ایران خودرو و سایپا اینجوری احساس امنیت می کنند وضع همین جوری خواهد ماند.
ما که هر چه دقت مي کنيم کيفيت پايين تر و قيمت ها بالاتر مي رود !!!!
ظاهرا تصميم به درست شدن روال ها در مديريت ها وجود ندارد .