کار تهیه کنندگان این فیلم خیلی زشت بود فقط هدفشان تحقیر کردن اسلام بود . ولی کار افراد ارتجاعی که قتل کردند زشت تر بود . فیلم های زیادی در اینترنت در مورد مسخره کردن حضرت مسیح موجود میباشد ولی آیا آنها هم دست به کشتار میزنند؟؟؟
پاسخ ها
امیر
||
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اینکه خشم عده ای منجر به کشته شدن افرادی غیرمرتبط با موضوع شود مورد تایید نیست، اما مسلم این است که هدف صهیونیزم از این اعمال بالا بردن آستانه تحریک مسلمانان است، یعنی دقیقا همان کاری که با مسیحیان کردند بطوریکه اکنون به مقدسات آنها هر توهینی شود با عکس العملی مواجه نخواهند شد. مسلمانان باید با هوشمندی از این قضیه جلوگیری کنند اما در عین حال مرتکب اعمالی نشوند که بتوان از آن سوء استفاده نمود.
علی
||
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
بالا رفتن آستانه تحریک یعنی قدرت کنار گذاشتن تعصب یعنی فرهنگ بالا امیر جان
ناشناس
||
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کتاب اونا هم تحریف شده و بعدشم دینی برای اونا نذاشتن، مگه هرکس کاری کرد ما هم باید بکنیم چقدر غرب زده ایم ما واقعا
ناشناس
||
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من اشتباهی مثبت دادم بابا خودشون کشتن
ناشناس
||
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
با امیر موافقم
ناشناس
||
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
دقیقا یکی از هدفهای آنها هم همین هست که اعتقادات را پیش ما کم رنگ کنند مثل مسیحیا چیزی که قداست و حرمتش از بین بره راحت کنار میذارید الان واقعا فکر می کنید تو اون کشور ها مسیحیای واقعی هستند یا سکولار ر مورد واکنش برخی مسلمان نما قبول و لی باید ساختاربندی شده اعتراض کرد تا حصول نتیجه
علی
||
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
مسیحی واقعی از نظر شما فکر کنم همان کشیش های زمان استبداد کلیسا هستند . اروپا هم مسیحی معتقد و کم اعتقاد دارد این یک امر شخصی است. مگر همه مسلمانان مسلمان واقعی هستند !
ناشناس
||
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
در پاسخ به علی از انگلستان: تعصب انواع مختلفی داره که شامل تعصب خوب و بد میشه. دفاع از ارزشها و داراییها با تمام وجود تعصب خوبی محسوب میشه.
ما شیعیان حسین (ع)هستیم و از ارزشهامون (حتی اگر تهمتهای بی روا مثل "متعصب" بودن هم بزنن) دست برنمیداریم.
هنوز یادمون نرفته که موقع حمله صدام آمریکایی به ایران یه عده از اونهایی که به تعبیر شما "متعصب نبودند" و دارای "فرهنگ بالا" بودن از ایران فرار کردند و در مقابل یه عده مسلمون ایرانی غیرتمند و متعصب حتی از خارج به ایران اومدند و به جبهه رفتند و حتی شهید شدند. اما امروز همون هایی که متعصب نیستند و فرهنگ بالا دارند و اون روزها از ایران فرار کردند میایند و ادعای خون اون شهدا رو دارن، نمونه بارزش آقای "رضا ربع پهلوی" که مدعی جانبازیهای شهدایی شده که سربند یافاطمه و یا حسین و لبیک یا خمینی به سر میبستند.
جالبترين بخش وقايع مربوط به نوع واکنس مردم و حاکميت در کشورهاي مسلمان است، در اغلب کشورهاي اسلامي که رابطه خوبي با غرب دارند حرکتها خودجوش (بدون حمايت حاکميت) و خوشنت بار بوده ولي در ايران واکنشه کليشه اي، سازمان يافته و برنامه ريزي شده است. معني اين نوع واکنشه چيست؟
پاسخ ها
ساغر
||
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خوب این که خوبه ...توی ایران حکومت مردم رو سازماندهی می کنه که تظاهرات رو به شکل وسیع و آروم شکل بدن...هم اعتراض به دنیا نشون داده بشه هم دیگه آشوب و خرابکاری و کثیف کاری نباشه توش...اتفاقا این نعمتیه که مردم ایران دارن...اگه بخواد خودجوش باشه یا قضیه سفارت انگلیس پیش میاد یا مثه کشورهای دیگه آشوب...
هموطن
||
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من نیز علیرغم اینکه حدس می زنم مقصود نویسنده چیست و به این موضوع در خیلی از مناسبت های پیشین اینچنینی نیز توجه داشته ام، اما با پاسخ (ساغر) موافقم، و همچنین موافقم که نظام حاکم با هوشیاری بیشتر این روند اختراض متمدنانه و بدون خشونت را نهادینه کرده و به عنوان امتیازی برای تایید ضرورت استقرار حکومت دینی در کشورهای مسلمان به رخ غرب بکشد. همچنین این نحوه رفتار در صورت مدیریت درست می تواند امتیازی برای عالم تشیع و رفتار مقلدین تحت امر مرجعیت دینی فرزانه باشد. البته بنده به هیچ وجه تعصب دینی و یا حتی اعتقاد دینی محکمی ندارم ولی از جنبه ارتباط این رفتار با منافع ملی عرض می کنم
ناشناس
||
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
یادتون رفته خودمون با سفارت امریکا چیکار کردیم!!!!!
مسلم
||
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
هموطن عزیز اینکه شما اعتقاد دینی محکمی نداری افتخار نیست و این هم نتیجه تهاجم فرهنگی غربی. آیا به اینکه به امام حسین ع لبیک نگویی افتخار میکنی؟ خب این دنیا میگذره ، صد سال پیش یک عده ای این را گفتند و شما هم بگو ولی روزی برسه که حسرت این حرف و طرز فکرتان را بخورید.
ناشناس
||
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خوب کردیم ما که کسی رو نکشتیم نکنه نمیدونی؟؟؟
ناشناس
||
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
تنها دلیل ش این است که در کشورهایی که حکومت دینی باشد مردم بی دین می شوند و اگر حکومت لائیک باشد مردم به دینداری ارزش و اهمیت می دهند ایران اینگونه شده است و مصر نیز بعد از 10 سال چنین خواهد شد حالا بنشین و ببین!
به نظر من این توهین ها و بی احترامی ها ریشه از احساس خطر و نگرانی امریکا وصهیونیست از گسترش دین اسلام و بیداری اسلامی در جهان است.که البته مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین ,این توهینها به ضرر خودشان تمام خواهد شد و یک زمینه ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان را فراهم کرد.البته ما با خشونتهایی که با قتل سفرای کشورها همراه باشد موافق نیستیم ومعتقدیم که این اقدامات در راستای سیاستهای امریکاست .جالبتر اینکه این اتفاق با واقعه 11سپتامبر همزمان شد.
پاسخ ها
ایرانی
||
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من هم با این نظر موافقم که همه ی اینها جزو سیاستهای آمریکاست و یک بازی است . سر مسلمانان را با یک همچین دستاویزی گرم میکنند در جای دیگر جنایاتشان را تکمیل میکنند منتظر خبرهای جدید و موج جدیدی از ویرانی و خرابی کشورهای مسلمان باشیم .
تنها چيزي كه ميفهمم اين هست
وقتي از اسم حضرت محمد (ص) براي بدست آوردن پول و قدرت استفاده بشه
نتيجه اي جز اين نخواهد داشت
هر جند فكر نميكنم در مواجهه با كارگردان يا بازيكنان اين فيلم بتونم خودمو نگه دارم
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اشتباه میکنی این حرکتها نتیجه نفوذ سریع اسلام و تن ندادن ملتهای مسلمان به استکبار غربی است در واقع وقتی همچین فیلمی ساخته میشه یعنی اونا از اسلام احساس خطر کردن و سعی دارن تخریبش کنن درکش خیلی سخت نیست!
ساخت و انتشار این فیلم خود اهانتی بزرگ محسوب می شود. اما آنچه برای دست اندرکاران این فیلم پس از انتشار آن مهم است، مبحث مفصلی دارد که بنده در اینجا به چند عنوان اشاره می کنم که هر کدام می تواند به طور مفصل مورد بحث قرار گیرد:
1- ارزیابی واکنش مسلمانان به اینگونه حوادث.
2- مظلوم نمایی آمریکا در این حادثه.
3- حضور گروه هایی همچون القاعده، طالبان و سایر گروه های تندرو وابسته به غرب در رهبری اعتراضات و افزایش نفوذ آنها در جوامع اسلامی.
4- نقش رسانه ها (به خصوص شبکه های ماهواره ای) در توجیه این عمل کثیف و زمینه سازی جهت کمرنگ کردن تعصبات و ارزش های اسلامی.
5- بررسی اوضاع جهت اجرای فاز بعدی طرح.
و اهداف دیگر که می تواند مورد بحث قرار گیرد... اما آگاهی از درون فیلم جز شکستن قداست حضرت رسول صلوات الله نزد مخاطب و احقاق هدف سازندگان سودی نخواهد داشت. و در پایان احتمالا عوامل فیلم چند صباحی بازداشت خواهند بود و بعد از فروکش کردن التهابات تبرئه می شوند.
با سلام
به نظر من ریشه این بی احترامی ها به طرز رفتار برخی از مسلمانان (افراطی) در برخورد با مسائل اعتقادی و اجتماعی جامعه بین المللی میباشد و قصد فیلم ساز توهین به مسلمانان میباشد و سرنوشتی جز آزاد شدن از دست پلیس آمریکا ندارد.
به نظر من وسعت تظاهرات خیلی خوبه و باید حتی بیشتر هم بشه و به کشورهای دیگه هم بکشه اما خشونت رو توی تظاهرات درست نمی دونم...یه تظاهرات متین مثل اونچه توی ایران بود خیلی بهتره...به طوری که اعتراض رو برسونیم و خشونتی هم نباشه که بگن مسلمون ها همه وحشی ان...
کشتن سفیر امریکا و بقیه کشته شدگان کار درستی نبود...یکی دیگه فیلم ساخته نباید کس دیگه رو به جاش کشت... و این باعث سو استفاده های زیادی شده...نمونه اش هم توی سایت یاهو هست که چه حرفایی که به مسلمونا نمی زنن...
به نظر من دولت مغرور امریکا هم هیچ برخوردی با عوامل فیلم نخواهد داشت...همون کاری که با سلمان رشدی و تری جونز شد با اینها هم می شه...تازه از خدمات دولت مثل مراقب ویژه هم برخوردار خواهند شد...
به نظرم رفتار مسلمانان افراطی بسیار بد بود. در آمریکا ممیزی ارشاد وجود نداره که فیلم از اونجا بیاد بیرون. این موضوع ربطی به دولت آمریکا نداره و کشتن دیپلمات های آمریکایی گناه و جرم است و صدمه زدن به سفارت خانه های آمریکا حرام و حق الناس است.باید اعتراض ها مسالمت آمیز باشه و خطاب به عوامل فیلم، نه دولت آمریکا!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
هروقت تو امریکا یه فیلم ضد اسراییل ساخته شد من حرف شما رو قبول می کنم که دولت امریکا کاری نداره.
ناشناس
||
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
الهی من بمیرم برای دولت مظلوم و بی گناه و بی اطلاع و پاک آمریکا! بازم بگم؟؟؟ نه جانم اونا هم ممیزی و خط قرمز دارن فقط چون با مال ما یکی نیست شما وجودشو انکار میکنی
ناشناس
||
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
فقط می خواستم یادآور شوم که فیلم محمد رسول اله هم توسط کمپانی های هالیوودی ساخته شده است.
امیر
||
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
دم شما گرم منم معتقدم دست شیطان بزرگ دخیله دولت آمریکا مقصر اصلی ساختن و پخش فیلمه اگه قرار بود دولت پاسخگوی رفتار ملتش نباشه پس اون دولت نماینده ملتش نیست و به چه کاری میاد ؟ ... .
ناشناس
||
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من با سانسور مخالفم. ولی آمریکا هم قانون علیه hate speach داره. برای امتحان بگین من از آلمانیها متنفرم و سعی کنین در یکی از سایتاشون آپلودش کنین نمیشه!!
علی
||
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
به دولت امریکا هیچ ربطی هم نداشته باشه ما باید از این فرصت استفاده کنیم و ربطش بدیم. .به هر حال ما هم بد نیست از عقلمون استفاده کنیم..از این فیلم هم می شه علیه القاعده استفاده کرد که باعث ساخت اون بوده..و هم علیه امریکا..وگرنه تنها چیزی که می مونه اسلام ما و پیامبر ما و هم کیشان ما هستند که بشان توهین و جسارت شده..
ولی
||
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خوب ساخته شد دیگه.فیلم مصائب مسیح مستقیما یهودیان رو مسئول شکنجه و قتل مسیح معرفی میکرد.یعنی همون عقایدی که تو تصفیه های یهودیان قرن 19 در روسیه شایع بود.
ناشناس
||
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حالا شما هم حرف این آقا رو قبول بکنی یا نکنی چرخ روزگار میچرخه عزیز، خودتو ناراحت نکن! فقط بعنوان مثال بیش از 20 فیلم به اصطلاح مستند در مورد حادثه 11 سپتامبر در آمریکا ساخته شده که یهودیها رو عاملین حادثه معرفی میکنن و مدام هم میگن روز حادثه هیچ یهودی داخل برجهای تجارت جهانی نبوده! مملکت آزاد یعنی این عزیز جان
ناشناس
||
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
موافقم هر وقت درمورد هلوکاست و ضد یهودی بتونید حتی یک مقاله بدید اونوقت می گم نظارتی نیست
وقتي دولتمردان کشورهاي غربي با موجي از انتقادها مواجه مي شوند آن انتقادها و تظاهراتها را به مثابه آب ريخته شده تصور مي کنند و از اين به بعد بجاي سرکوب، يا عذرخواهي و يا هر کار ديگري به فکر مديريت بحران به وجود آمده مي افتند. يعني سعي مي کنند از آب گل آلود ماهي بگيرند. اين سياست روباه پير يعني انگليس است. مثلا فرض کنيد شما به همراه دوستان در خيابان دعوايتان مي شود و چون حق با طرف مقابل است، او شروع به فحاشي مي کند. فرض کنيد دوست شما بجاي اينکه به طرفداري از شما برخيزد به همراه آن فرد غريبه به شما فحاشي کرده و بعد شما را کتک بزند. اين رفتار باعث مي شود که نه تنها شاهدين حق را به آن طرف دعوا که اتفاقاً حق با او بوده ندهند، بلکه حق را به شما مي دهند!
اين همان کاري است که آمريکا انجام مي دهد. حالا که مي بيند اوضاع به نفع مسلمانان است، از تعدادي تندرو کمک مي گيرد. آنها را به آشوب دعوت مي کند تا شرايط را به نفع خود تغيير دهد. به نظر من هوشياري مسلمانان و پرهيز از جوگير شدن و به هدف فکر کردن بهترين کار است. بايد ديد هدف از به خيابان آمدن و اعتراض کردن چيست؟ آيا جز اين است که مظلوميت خودمان و پيامبر عظيمالشان مان را نشا دهيم؟ شما پاسخ دهيد
ما شیعیان حسین (ع)هستیم و از ارزشهامون (حتی اگر تهمتهای بی روا مثل "متعصب" بودن هم بزنن) دست برنمیداریم.
هنوز یادمون نرفته که موقع حمله صدام آمریکایی به ایران یه عده از اونهایی که به تعبیر شما "متعصب نبودند" و دارای "فرهنگ بالا" بودن از ایران فرار کردند و در مقابل یه عده مسلمون ایرانی غیرتمند و متعصب حتی از خارج به ایران اومدند و به جبهه رفتند و حتی شهید شدند. اما امروز همون هایی که متعصب نیستند و فرهنگ بالا دارند و اون روزها از ایران فرار کردند میایند و ادعای خون اون شهدا رو دارن، نمونه بارزش آقای "رضا ربع پهلوی" که مدعی جانبازیهای شهدایی شده که سربند یافاطمه و یا حسین و لبیک یا خمینی به سر میبستند.