اضطراب داره که داره!!! پس کی باید یه نفر اضظراب رو تجربه کنه. سیستم نمره دهی دبستان رو بر داشتن که بچه اضطراب نداشته باشه . ظرفیت دانشگاه ها بی حساب کتاب زیاد شد که بجه ها تو دبیرستان اضطراب نداشته باشند . اینم از دانشگاه! اگه موضوع اضطراب تورم رو کنترل کنید تا کسی دچار اضطراب نشه !
بسمه تعالی
سلام
به نظر من این کار باید با حداقل دو شرط انجام شود :
یکی اینکه معدل دروسی که دانشجو در آنها قبول شده ، برای تعیین کف لحاظ شود یعنی فرق باشد بین دانشجویی که همه نمراتش بالای نوزده است و یک درس را به هر دلیلی نمره نیاورده و دانشجویی که همه نمراتش ده و یازده است و یکی را هم افتاده .
دوم هم اینکه تعداد دروسی که دانشجو میتواند در آنها از این قانون استفاده کند روشن شود یعنی آیا اگر دانشجویی فقط در یک درس قبول شود ، میتوان همه نمرات دیگرش را 9 گذاشت یا فقط مشمول کسانی است که همه واحد ها را قبول شده اند و فقط از یک درس افتاده اند ؟
آخه اینم شد کار اگر دانشجو بدونه که حداقل 9 می گیره دیگه کلاس، درسو با هم کنار می زاره.
بجاش دروس افتاده شده تو معدل کل بی اثر بشه یعنی مشروطی کماکان وجود داشته باشه
با تشکر
یعنی چه؟ دانشجو مگر بچه 9؛ 10،... ساله است که با نمرات کم مثل 3، 4... اضطراب داشته باشد. دانشجو فردی عاقل و بالغ است که باید مسئولیت پذیر بوده و در غیراینصورت صفر هم برایش افتخار است. از این پس یعنی هر کی برگه پایان ترم رو سفید داد، 9 تضمینیه! واقعا که!!!!!!!
من ده ساله تو دانشگاهای مختلف تو شرهستانهای کوچک درس میدم. سطح علمی تقریبا نزدیک دوم دبیرستان یا پایین تره . دیگه اموزش عالی بی معنی شده . به جای این کار کارخونه چاپ مدرک بذارن بهتره
زمانی این نظر صحیح است که اهمیت هر درس را جداگانه ومنهای سایر دروس در زندگی انسان بدانیم اما اگر نتیجه مجموع درسها را یکی یعنی مدرک کارشناسی بدانیم این نظر هرگز صحیح نیست مثلا اگر نمره معارف را 2 بگیرد ضعف این دانش بر روی سایر دانش او تاثیر میگذارد پس دلیلی ندارد بی جهت اگر صفر گرفت 9 نمره به او ارفاق کنیم .
اونوقت تکلیف معدل اونائیکه الان فارغ التحصیل شدند و میخوان کنکور مقطع بالاتر بدند چی میشه؟! شرط معدل و احتساب اون تو استخدام و کنکور اینها خب باعث میشه به فارغ التحصیلهای فعلی اجحاف بشه...