رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
امیدوارم با رعایت قوانین و استاندارد کردن جاده های کشور هیچوقت شاهد تصادف و مرگ و میر ناشی از آن نباشیم
Bahram
|
Latvia
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
Ey kash dar Iran hemtam gereftan tasdigh ranandegi mardom ra majbor mikardand ke mesle baghie keshvarhaie pishrafte be kelas amozeshi miraftand va az hamin ettelati ke alan onja zadeh shodeh be anha amozeshi dadel mishod ke har roz shahed in hame khaharat jani va Mali dar Iran nabashim. Kei in etefagh biofteh khoda midanad
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
جالب می شد اگذ سردار نوع ماشین هایی را که چپ شده اند را هم اعلام می کردند
خر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
به راحتی
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
به سادگی میشود این کار را انجام داد،مواد لازم برای واژگونی یک خودرو
1- مبلغ 10 میلیون تومان ناقابل
2-مراجعه به یک نمایندگی
3- خرید یکدستگاه پراید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پراید رو به راحتی میشه چپ کرد. اگه میخوای مال خودتو بیار تا نشونت بدم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
مگه خودرو هاي ما چرخ هم دارند اون هم چهارتا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
"نجر به کاهش ۲۰ هزار نفری تلفات اعم از کشته‌ها و زخمی‌ها در تصادفات جاده‌ای کشور شد و بدین ترتیب جمعیتی معادل یک شهر کوچک از مرگ رهایی یافت. " مي شه بگيد كل كشته هاي سالانه ما در راه ها چقدره كه 20 هزار نفر به دلايل بالا ازش كم شده؟ و اگه منظور از اين رقم جمع كاهش كشته ها و مجروحينه پس چرا در انتهاي مطلب جوري وانمود شده كه اين رقم مربوط به كشته هاست؟ چرا به زور مي خوايم مثل راهنمايي و رانندگي چي ها وانمود كنيم تمام راه حل مال قانون قديمه؟ مثلاً واقعاً نقش جاده تو اين ماجرا چقدره؟ نقش فرهنگ رانندگيمون كه مثل خيلي چيزاي ديگه دچار مشكله چقدره؟ البته دوستان راهنمايي و رانندگي يه جورايي فقط ملت رو مقصر ميدونن. هر چند در مصاحبه ها با يه ژستي اين رو مي گنن كه بالاي نود و چند درصد مردم رعايت مي كنند و .... اما وقتي امار و عدد و رقم هاي جريمه ها رو مي بينيم اونوقت معلوم مي شه چه زحماتي داره كشيده مي شه و اينجا هم نقش پيشگيري پليس كه هي يه جاهايي قايمكي سعي مي كنه مچ ملت رو بگيره و هم نقش مردم كه بعضيهاشون رعايت نمي كنن و خصوصاً گاهي اين بعضي ها رنگ خيلي ها به خودش مي گيره و البته جاده هاي ما كه يا مثل هراز كه يك جاده باريك با يه كرور ماشين سواري و كاميون و زور پليس به اين كه نبايد سبقت بگيريد و بي حوصلگي مردم بعد از مدتي روندن پشت يك كاميون كه هن و هن كنان داره با سرعت 20 تا و 30 تا طي طريق مي كنه و خلاصه در نهايت سبقت كه يا به خير مي گذره يا به جريمه و يا به تصادف ختم مي شه. يا جاده اي مثل اتوبان قم كه حالا اين چند سال اخير يه ريزه بهتر شده و يه جاهايي براي استراحت توش ديدن هر چند خود اتوبان به خاطر يك نواختي و كويري بودن جاده معضلي به حساب مياد و يا اتوبان زنجان به تبريز كه تا چشم كار مي كنه جاده است و گاهي حتي يه ماشين هم توش ديده نمي شه و نه منطره اي داره و نه تنوعي و فقط دوستان و عزيزان نيروي پليس اند كه بر اساس شنيده ها اين اواخر حضور موثري دارند براي اعمال قانون. در هر حال تمام اين حرفا براي اين بود كه لطفاً حداقل شما به هر دليل- تاكيد مي كنم به هر دليل كه نمي خوام ذكري از اون دلايل بكنم- عاقلانه و عادلانه و كارشناسانه با موضوع برخورد كنيد و از جهت گيري هاي بي مورد جدا خودداري كنيد. ممنون
پاسخ ها
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
عزیز یه ذره خلاصه می کردی مگه داری مقاله می نویسی (منفی دادم)
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
به عنوان یک مهندس ترافیک و ایمنی در کانادا باید متوجه باشیم که نباید فورا دلیل یک تصادف را به فقط به راننده نسبت دهیم. درکانادا هر شهری دارای یک تیم تحقیق تصادف است که صحنه تصادف،ماشین و غیره را بررسی میکنند و علت حادثه را دقیقا تحقیق میکنند و در صورت لزوم اصلاحی در آن منطقه انجام می دهند.باور کنید با اصلاحات بسیار ساده در جاده ها می توان تعداد کشته ها را حداقل نصف کرد. باورتان نمی شود این اصلاحات چقدر ظریف ولی مهم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
از هدایت مقاله شما ممنونیم .
مردم عزیز با فرهنگ رانندگی کرده و فرهنگ راننده و جاده را به یک عنصر عالی در رویکرد های اجتماعی تبدیل کنند.
هر چند خودروها کارایی نداشته و ما عملا فرمانده و راهبر ان هستیم.
نظرات بیشتر