با سلام ودعاي خير / اين جانب نيز يك شماره روند به مبلغ ٣٠٠٠٠ تومان از يكي از مراكز ايرانسل خريد آري كردم پس از مدتي علي رغم داشتن شارژ غير فعال شد هر چه مراجعه ميكنم بي فايده است لطفا ارايًه طريق فرماييد است
سلام چند وقت پیش یه اس ام اس از طرف ایرانسل اومد که اگه تا یه تاریخ مشخص سیم کارتتون رو 1000 تومن شارژ کنید 800 تومن اعتبار رایگان دریافت می کنید. و من هم قبل از موعد مقرر اقدام به شارژ کردم ولی خبری از شارژ نشد که نشد فقط چند بار دیگه این اس ام اس اومد که با همین مضمون.
اينجانب از فروردین ماه 90متاسفانه مشتري اشتراك اينترنت پرسرعت 512 ايرانسل شدم.
بر خلاف تمام ادعاها و تبليغات ايرانسل درمحل مورد تقاضا نتوانستم به دلیل انتن ندادن استفاده کنم وهمان اول با کلی زمان مورد انتظار تماس به اطلاع رساندم واز همان زمان تا کنون باوجود تماسهای مکرر وانتظار طولانی برای ارتباط با پشتیبانی وقبول اینکه محل مورد تقاضا انتن دهی ندارد هیچ اقدامی جهت استرداد وجه انجام نداده اندو این نشانه آشكار خلف وعده وقرارداد وتعهد ايرانسل مي باشد.
با احترام به استحضار میرساند شماره موبایل ایرانسل بنده به دلیل عدم استفاده بیش از سه ماه حق امتیاز شده در صورتیکه بنده یک ماه از اتمام این فرصت با ین خط تماس داشته ام و مبلغی جهت جلوگیری از سلب امتیاز شارژ کرده ام و حاضر به خرید مجدد خط خود هستم متاسفانه ایرانسل جوابگو نیست .
ضمن عرض سلام و خسته نباشید. در مورد دوست عزیزی که متاسفانه از وایمکس استفاده میکند باید عرض کنم که بنده هم همانند ایشان همین مشکل را دارم و حتی بدتر از شما، چون وایمکس بنده که ساکن شیراز هستم نه تنها مشکل سرعت دارد بلکه در تمامی روزهای بارانی و گرد و خاکی شدید کلا قطع میشود. تنها راه ممکن استفاده نکردن از این نکردن از این تکنولوژی به اصطلاح پیشرفته است.
با سلام
سیم کارت های دائمی ایرانسل اگر بیش از 20 درصد مصرف متداول دو ماهانه ، در هر دو ماه مصرف کنند یک طرفه خواهند شد! این در حالی است که علاوه بر 2 ماه مصرف یک ماه هم برای پرداخت قبض وقت هست (که معمولا یا قبض در این زمان نمی رسد یا بعد 15 روز می رسد.) بدیهی است که در این یک ماه مصرف از 20 درصد متداول بیشتر شود! و این موجب یکطرفه شدن خط می شود.