با سلام خدمت شما
متاسفانه موضوع سلب امتیاز سیم کارتهای ایرانسل که برای خود بنده نیز در روزهای اخیر اتفاق افتاده بسیار وحشتناک است . تا جایی که به دلایل نامعلوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز از پاسخ در این خصوص طفره می رود . وقتی شرکت ایرانسل نسبت به فروش سیم کارت خود وجهی دریافت میکند نمیتواند مجددا سییم کارت را به فروش برساند
بنده نیز یک شماره طلایی ایرانسل به مبلغ 15000 تومان خریدم که به علت عدم استفاده، سلب امتیاز شد و در این مورد هیچ تذکر روشنی داده نشده بود. بالاخره منبع درآمد خوبی برای این شرکت درست شده است
باسلام گلایه هاهمچنین پاسخ ایرانسل راخواندم من برای اولین باراست که میشنوم درصورت عدم استفاده ازسیمکارت فروخته شده سلب مالکیت میشوداین حق همچون حق نه قانونی نه شرعی ونه عرفی است
تابناك جون سلام من خودم چند بار بااين شركت به اصطلاح محترم تماس گرفتم ومشكلاتي را گوشزد كردم كه بيشتر شبيه كلاشيست تا مشكل . اول اينكه اگر شما از تلفن منزل به شماره اطلاعات ايرانسل زنگ بزنيد حدود يك ربع تابيست دقيقه پشت خط خواهيد بود (امتحانش مجانيست البته اگر پولتان زياديكرده)ولي اگر از خط ايرنسل با اطلاعا ايرانسل تماس بگيريدزياد پشت خط نميمانيد انهم به علت اينست كه پشت خط ماندن شما هيچ سودي كه باري ايرانسل ندارد
تمام اينترنتها كه با سرعت معين
فروخته شده اند ،با سرعت اعلام شده همخواني ندارند
يعني=كم فروشي