خلبان بودن یعنی همین با یک تصمیم درست جان 200 نفر را نجات داد در صورتی که با یک تصمیم نادرست و درصورت ارتفاع گرفتن چون در مدت 2 دقیقه به 10 هزار پا می رسید اونوقت دیگه کار از کار گذشته بود ...
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
اونموقع هم به غير از هواپیما، 200 مسافر آن هم بال در می آوردند!
اونهایی که دم از حقوق بشر میزنن باید توضیح بدهند که چرا برای جان مردم عادی ارزش قائل نیستن به دور از هر گونه تفکر سیاسی تحریم قطعات یدکی هواپیماهای مسافربری یک عمل صد در صد غیر انسانیست و باید قبل از این اتفاقات نقض میگردید.
حداقل از خلبان تشکر هم بکنین که هواپیمای دارای نقص فنی در ناوبری رو قبل از بلند شدن نشونده . اگر ترمز دیر می کرد و آخر باند برخورد می کرد به مانع چیکار می کردین
عزیزم این حادثه نیست که مردم رو بترسونی! میدونی که ترسوندن و تشویش اذهان عمومی جرم هست ها!!
در بسیاری از پروازها ، خلبان به هر نحوی قبل از تیک آف ( همون لحظه بلند شدن) احساس کنه هواپیما مشکلی داره سریعا باید از تیک آف انصراف بده و این اسمش میشه انصراف از تیک آف. و در این حالت بله ممکنه لاستیکها هم بترکه! اتفاقا تو دنیا هم فکر کنم هر هفته مورد مشابه همین اتفاق میوفته و هیچ کسی هم نمیترسه! و کسی هم مردم رو نمترسونه!!! فکر و عقل رو به کار بندازید و وقتی ببنید ممکن بود بعد از تیک آف و بلند شدن هواپیما نقص فنی رخ میداد و اون وقت بود که یک حادثه واقعی داشتیم! پس باید از خلبان تقدیر هم بشه.