با توجه به بزرگ بودن بازار داخلی خود چین این یک فرصت عالی برای صنایع هوایی ایرانه تا با تشکیل یک کنسرسیوم مشترک با چین وارد بازار بزرگ و پر سود تولید و فروش هواپیمای مسافربری در جهان بشه
اگر نیاز چین 5000 جت تجاری باشه اون وقت تولید ده هزار موتور جت پیشرفته توجیه لازم برای سرمایه گزاری میلیارد دلاری رو داره و این سرمایه گزاری ما رو برای همیشه بیمه میکنه
بعد از لباس و لوازم یدکی ماشین و سیر و . . . . چشممون به هواپیما های چینی روشن . صد رحمت به بوئینگ های 727 مدل 36 سال پیش . . . . خدا هممونو بیامرزه وببره
ساخت موتورهای جت مورد اطمینان و سیستم های الکترونیک پروازی فعلا از عهده چین خارج است و فعلا فقط یک بدنه ساخته است.
شاید در آینده دور این تیتر شما عملی شود و به خواست خدا تا آن موقع آمریکا تسلیم اراده ما خواهد شد
شما چرا به اشتباهات دامن میزنید ؟ کی میگه چین فقط تولید کننده بی کیفیت هست ؟ هنوز نمیدانید که نود درصد کمپانی های بزرگ و با کیفیت دنیا کالاهای خود را در چین تولید میکنند؟ و فقط در ایالات متحده شما کالایی بدون نام چین پیدا نمیکنید؟ این طرز تفکر اشتباه از وارد کردن اجناس بیکیفیت توسط سودجویان در ایران پدید امده تمام کشور های دنیا هم کالای با کیفیت دارند هم بیکیفیت .چین هم همینطور است
شاید چینیها به همراهی روسها به کمک هواپیمایی ایران بیایند و آمار کشتارهای هوایی ایران را بالا ببند.