مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
با سلام: من مدت ده سال در شرکت رجا کار کردم و این شرکت رو از نزدیک میشناسم. در زمان مدیریت دکتر آقایی شرکت از وضعیت مناسبی برخوردار بود و شاخصها و سیاستهای مشخصی هم برای مسافرین و مشتریان اعمال میشد که منجر به پیشرفت این شرکت شد اما با تغییر مدیریتها و آوردن افرادی که متخصص نبودند و در یک کلام عرضه مدیریتی نداشتند شرکت رجا از هم پاشید و با رفتن افراد متخصص و با سابقه همه زحمات از بین رفت و هم اکنون چیزی جز بی انظباطی و بی برنامگی و بخصوص دلسردی پرسنل در این شرکت وجود ندارد شعار گسترش حمل و نقل ریلی هم فقط در حد شعار باقیمانده
سها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
38 سالمه! در 8سالگی با خانواده عید یک سفر از تهران به اراک با قطار رفتم که 11 ساعت (از ساعت 6عصر تا 5صبح فردا!) در راه بودیم! جونم براتون بگه، از برف و بوران و خرابی و ایست و حرکت و سرمای قطار چنان یادگاری برایم ماند که در اولین سفر بعدی به مشهد برای اعتراض (در سن 9-10 سالگی) ترمز اضطراری قطار را کشیدم، و قاه قاه در دلم به مامورینی که در مقابلم دنبال من میگشتند خندیدم! تا آنها باشند مردم را با قطار خراب راه 4ساعته را 11ساعت در برف و سرما طی نکنند! به شما مسافران عزیز هم همین توصیه را میکنم! 4بار ترمزها را بکشید، حساب دستشون میاد که نباید با مردم چنین تا کنند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
با سلام
خصوصي سازي راه آهن در بخش مسافري داراي تبعات زيادي خواهد بود كه به مرور مشخص خواهد شد و مردم فقط از اين نكته رنج خواهند برد ، كاش مي فهميدند كه تنها درآمد زايي براي يك شركت خدماتي مهم نيست بلكه اين نوع و كيفيت خدمات است كه از بازگشت درآمدهاي دولتي به آهاد جامعه تزريق مي شود ، هنوز هم دير نيست الان هم مي شود نخبگان بخش ريلي مسافري را به اين صنعت بازگردانيد و انتفاع واقعي را در سفري آرام و خاطره انگيز به مردم هديه كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آقا من که راضیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
تابناك جون سلام من از كارمندان بخش مسافري هستم مطالبي جهت اطلاع مراجع نظارتي و قضايي غير دولتي وامت حزب الله در مورد بخش مسافري راه آهن مي رسانم اول اينكه جابجايي مسافر نسبت به سال قبل همين موقع كاهش داشته واگر باهمين روند پيش برود رشد منفي خواهد بود دوم اينكه بليط هاي سوبسيدي در اختيار معاونت مسافري بوده وبطور عادلانه در شبكه در اختيار ودسترس مردم نيست وبيشتر دراختيار دوستان وفاميل هاي مديران بخصوص معاونت مسافري است سوم اينكه 200 واگن بعلت نبود چرخ وبانداژالان در پاركينگ خوابيده وبلا استفاده است چهارم اينكه به تبعيت از وزارت راه در راه اهن نيز ايثارگران بشدت سركوب وحق شان پايمال مي شود البته اين امر در 7 ساله اخير امري مرسوم است ضمنا بعلت سوء مديريت شديد وضع تهويه و گرمايش واگن هاي پلور اهواز ورعد اصفهان ومشهد ويزد خراب و غير قابل استفاده است و هيچ نظارتي برانها نيست
هراتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
تره به خدا یک فکری به حال قطار یزد کنید . تندروش که کند رو شده است .. معمولی و لوکس هم که گیر نمی یاد .باید شب بری توصف بخواهی .. مسئولان استانداری هم که خواب هستند و از هیچ چیز خبر ندارند. حتی نمایندگان مجلس هم بی اعتنا به مسائل حمل مسافر ریلی یزد هستند. استانی دیدید که اینقدر مردمش بی پشت و پناه باشند و صدای مردم در نیاید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
اگه خدمات قطارهای ده بیست سال پیش را به یاد می آوردید، متوجه می شدید که شرکت رجا در طی سالهای فعالیت خود با این وضع تحریم، کمبود ناوگان و هزار مشکل دیگر چطور وضع موجود را بهبود داده. وقتی شرکتی را به تدریج به اسم خصوصی سازی تکه تکه کرده هر بخش از آن را به یکی از نهادها و صاحبان قدرت واگذار می کنید چه انتظاری دارید؟ از کارکنانی که قرارداد آنها هر سه ماه یکبار تمدید می شود و دائم با کاهش حقوق، بازخرید اجباری و تهدید به بیکاری روبه رو هستند انتظار دارید با چه انگیزه ای کار کنند؟
اصغر زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
یزد یزد مسئولان شرکت رجائ به داد مردم یزد برسید . قطار کم است و کیفیت آن پائین به استانداری و مسئولان شهر تلفن زدیم و محترمانه انتقاد کردیم بدتر شد . شبی دو تا قطار می آمد به تهران و یزد حالا کردنش شبی یکی . مردم بی سر زبون یزد چوب چه گناه نکرده ای را باید بخورند که مسئولانشان بی خیال و روز گذران هستند و بدون برنامه ریزی و همت جهت حل مشکلات ترا به کسی که دوست دارید پیام یزدی ها را هم چاپ کنید . ترا به جون بچه هایتان هان الهی نازتان بشم . فهمیدی خو
roham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
والا ما با پرديس رفتيم مشهد اصلاً با چندماه پيش قابل مقايسه نبود قطار خوب و راحت بود رفتار رييس قطار هم خوب بود بنظرم سفر خوبي بود
امير سر زمين صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
اينقدر نا شكر نباشيد خدايش من كه چند باري براي مشهد اهواز انديمشك شاهرود ودزفول بليت گرفتم هم كوپه خوب بوده هم پذيرايي تو واگن ها چرا هميشه منفي بافي مي كنيد من كه راضيم بليتشم ارزون بوده درجه يك هم گيرم اومده هر وقتم تهران خواستم بليت بگيرم نهايت نيم ساعت معطل شدم خدايش من كه از راه آهن ايران راضيم تا حالا كه به من بد نگذشته
نظرات بیشتر