اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید اهمیت گارد ریل را در کنار جاده ها را می توان فهمید البته اگر اینجوری محکم باشند نه مثل جاده های ما که با برخورد پراید به آن ها تیکه پاره می شوند.
نگاه کنید به نکات حاشیه ای:
1- همه حاضرین در صحنه لباس فرم و یکدست پوشیدن و فقط در چند رنگ مختلف که احتمالا تخصصشون رو نشون میده. همه هم کلاه ایمنی سر گذاشتن و مرتب هستن.
2- هیچ کس نریخته عکس و فیلم بگیره!
3- جاده با اینکه دو بانده و کوچیکه ولی آسفالت خوبی داره و در ضمن با مسیر مقابل یه فاصله بزرگی داره که گارد ریل وسطشه و مسیر رفت و برگشت خوب مجزا شده. شانه راه (حاشیه کنار جاده) هم جای پارک کامل یک خودرو رو داره و با پوششی شبیه بتن متفاوت به نظر میرسه. خط کشی جاده هم عالیه
4- به عکس هفتم و آخرین عکس نگاه کنید تا متوجه بشین مامور وظیفه شناس با چه دقتی داره به وضعیت ماشین آسیب دیده نگاه می کنه و یادداشت می کنه. من که خودم بارها دیدم تو کشورمون کروکی تصادف رو بعدا می کشن
5- یکبار دیگه تصاویر رو نگاه کنید تا متوجه بشین تنوع خودرو ها زیاده و حتی اگر دو تا از یک کارخونه هم باشن اما کلاس متفاوتی دارن. این تنوع رو با انبوه خودروهای یک شکل داخلی مقایسه کنید
بنظر من درجهاني كه مقوله دهكده جهاني مصداق داشته باشه .حكايت از اين داره كه ژاپن در زمينه توليد لامبرگيني تحت فرآيند شركتهاي چند مليتي دست داره وبه اين وسيله داره تبليغات لطيفي رو به جهان ارائه مي كنه كه تحت شرايط سرعت بسيار بالا در يك شاهراه چند لامبرگيني در زواياي متفاوت حائز امنيت بالايي هستند .جالبه !خوبه تجربه كسب كنيم !!!
چی نوشته اید ارزش تقریبی خودروها به بیش از یک میلیون دلار می رسد
تنها یکی از ماشینها بیش از 4 میلیون دلار قیمت دارد جمع 14 ماشین قیمتش از ده ها میلیون هم بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
البته زیاد مهم نیست چون تیتر نوشته گرون ترین تصادف دنیا. مهم اینه که برای امثال من همون یک میلیون دلار هم افسانه است!!