جناب آقای استاندارد، لطفا پس از کشته شدن هزاران تن از هموطنان بدست ارابه مرگتان لطفا خودتان را معرفی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمیدی
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
13
پاسخ
بنده دو ماه پیش سمند EF7 پایه گاز خریدم و با سود چکها 18850000 تومان هم پول داده ام
صدای گیربکس و سفتی فرمان و صدای موتور و .... همه و همه را تا شکایت از ایران خودرو به اداره بازرگانی پیش بردهام ولی هیچکس صدای مرا نشنید , در صورت خدای ناکرده , تصادف به دلیل کیفیت بد خودرو ,فکر می کنید ایران خودرو پاسخگو خواهد بود ,من تصور می کنم 80 درصد تصادفات به خاطر کیفیت بد خودرو های ساخت وطن است ولی کو چشم بینا و گوش شنوا.
ناشناس
|
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
14
پاسخ
شما بفرمائید چگونه با تولید پراید خارج از رده و قاتل هزاران ایرانی نمزه 18 به خود داده اید؟؟!!
را سستگو
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
پاسخ
حق پدر ومادر راستگو و درستکر دار را بیا مرزد اینو میگن انتقا ل بی جهت اخبار وگر نه هر ما شینی که چپ میشه و یا مو جب تصادف بشه پا یهو ار ویا فراز هنوز شماره نشدبمیان بکشند خیلی بیطر فانه و منصفا نه نیست
سيامک
|
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
پاسخ
تا زماني رقابت از طريق آزاد سازی واردات،برای خودروهای مطرح انجام نگيرد!مصرف کننده ايراني ناچار است،خودروهای پرمصرف،بدون کيفيت و بنجل را به چندبرابر قيمت تهيه و استفاده نمايد.آخه مگه مردم ما چه چيزی از بقيه مردم کم دارن!که نبايد خودرو رو به قيمت واقعي تهيه کنن؟
ناشناس
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
پاسخ
من 206 تیپ 2 خریدم و 2 ساعت آری تنها 2 ساعت پس از واریز پول متوجه شدم باید تیپ 3 می خریدم . هرجایی رفتیم و شکایت کردیم نشد که نشد !!!! از ما بقیه پول را نگرفتند که قرارداد را تغییر دهند!! می گفتند این قرارداد مثل آیه نازل شده است تغییر ندارد !!! اینهم از بابت احترام و.....
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
1
پاسخ
بیست میخواستیم ولی هجده را هم پذیرفتیم . . . . . . يعني الان شما تا بيست فقط 2 نمره فاصله داريد ديگه؟؟؟؟ راستي نگفتيد سقف دريافت نمره چنده؟؟؟ اگه خودروهايي که ما ميشناسيم هم تو اين امتياز دهي هستن فکر کنم سقف دريافت نمره 1000 باشه ولي خوب اميدوار بودن هم بد نيست.
محمد جواد
|
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
پاسخ
فرصت 100ساله هم بدهید نمیشه انحصار شکسته بشه درست میشه مردم راهم سرکار نگذارید چین وکره بزرگترین خودرو ساز دنیا ولی انحصار نداره به خدامردم حق رامیفهمند
ناشناس
|
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
پاسخ
30سال است كه يا با واردات خودرو مخالف بودند ويا با تعرفه هاي بالا از واردات خودرو ممانعت به عمل آورده وبه خودرو سازان باج ميدهند تا فرصتي باشد كه آنهاكيفيت را بالا برده به سطح جهاني برسند كه متاسفانه تا كنون هيچ کاري نكرده اند تنها رشدي كه در زمينه خودرو در ايران بوده رشد قيمت بوده است وبس .وقتي كارشناسان لايق موسسه كنار گذاشته شده و افراد بي تجربه و دون وارداتي در پست هاي حساس گمارده مي شوند نتيجه همين خواهد بود. وقتي كه براي افزايش قيمت نامعقول خودرو چنين توجيه مي شودكه با آن سود قطعه سازي را رواج داده وايجاد اشتغال مي كنيم اما مي بينيم كه قطعات با برند ايراني - با نشان استاندارد ايران و بي كيفيت از چين وارد مي شود.
ناشناس
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
4
پاسخ
آقا جان دولت نمیاد نون خودشو آجر کنه . تا این شرکتها خصوصی نشه همین آشه البته خصوصی واقعی نه ازاین خصوصی هایی که تو ایران میشن
جناب آقای استاندارد، لطفا پس از کشته شدن هزاران تن از هموطنان بدست ارابه مرگتان لطفا خودتان را معرفی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟