چه کسی گفته که ترمز ضد قفل و کیسه هوا در خارج از کشور آپشن است؟
اینها که ابتدایی ترین چیزهایی است که باید داشته باشد بعلاوه بایستی بدنه آن در تست تصادف در جلو و پهلو بتواند حد اقل ستاره به لحاظ کیفیت را بیاورد در غیر این صورت محال است که مجوز ورود داشته باشد. این دروغها را خودرو سازان به خورد سرداران نیروی انتظامی و اداره استاندارد میدهند که هزینه ساخت ارابه های مرگ را پائین بیاورند.
حمایت از مسببین قتل مردم در جاده ها را تا کجا و کی ادامه خواهیم داد
70 میلیون نفر را فدای 2 شرکت خودرو ساز کرده ایم تنها به این بهانه که ما در زمینه ساخت خودرو حرف برای گفتن داشته باشیم
بیایید به فکر کنیم که چگونه در درگاه الهی جواب چراغ های سبز گرانفروشی و خیانت به اموال مردم را خواهید داد؟ مقایسه کنید کیفیت و قیمت خودرو داخلی و خارجی را. همه مسولیم همین امروز سر حرفت وایسا سردار
همه مشکل را در کاهش تعرفه واردات خودرو در سال 89 و ابتر ماندن آن طرح به دلایل معلوم! ببینید. چاره کار فقط و فقط کاهش تعرفه واردات است.آقایان استدلال می کنند که یک میلیون نفر دارند از زنجیره تولید خودرو ارتزاق می کنند واقعا چه استدلالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
70 میلیون نفر را الاف 1 میلیون نفر کرده اندآنهم به بهانه حمایت از تولید داخل برای نفع رساندن به همان 70 میلیون نفر!!!!!!!!!!!!!! دور باطل در استدلال را می بینید؟
آیا تمامی کشته های حوادث جاده ای ایران بدلیل حضور هوو است.الان بر اساس آمارهای موجود هوو در مقام پنجم تصادفات جاده ای است و چهار کامیون دیگر از هوو خطرناک تر اعلام شده اند. واقعا چرا فقط تصادفات هوو بزرگ نمایی می شود؟ به نظر می رسد برخورد پلیس با هوو دلایلی بیش از دلسوزی پلیس برای جان مردم دارد چراکه اگر اینگونه نبود باید اول تولید پراید را و بعد از آن چهار کامیون دیگری که از هوو پرخطر تر هستند را متوقف می کردند.البته موضع گیریهای تابناک نیز در این خصوص مشکوک است چرا که فقط نظرات موافق با پلیس را منعکس می کند.
در مورد مرخصی خودروهای مناطق آزاد چی كه متوقفشون كردین سردار جان ما به همین دلمون رو خوش كردیم ما كه سرمایمون رو دادیم ماشین خوب بخریم و بتونیم از اون استفاده كنیم چی تا كی میخواین از محصولات ایرانی كه قاتل جون ملت هستند حمایت كنین تا كی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/