ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
خوب بود صدا و سیما به جای اینکه سه ساعت وقت بگذاره که در بازی تیم قلندرآباد با جینگول محله اوت دستی بوده یا کرنر و یا مزخرفاتی از این دست بیاد و ساده ترین و اصولی ترین حقوق شهروندی رو یادآور بشه ، تا هم جون مردم بیگناه حفظ بشه و هم اینکه فرهنگ سازی بکنه.
روزانه هزاران ثانیه از وقت مردم پای رسانه ملی هدر میره و هیچ حساب و کتابی نداره ولی اگه فلان بازیکن فوتبال ماشینش پنچر بشه و یا اینکه سگ همسایه اش مریض بشه ساعتها راجع به اون حرف و حدیث و سخنرانی و همایش برگزار میشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
كشورايران يكي ازعجيب ترين كشورهاي جهان محسوب مي شودبانگاهي به ميزان تلفات جاده اي،ميزان مصرف سوخت،خروج نخبگان،مصرف مواد مخدر،.............دربخش عوامل افزايش تلفات جاده اي :
1-ارزاني سوخت 2-توليدوسايل نقليه آبكي 3-عدم اجراي قوانين رانندگي4-اهمال پليس دراستقرارجاده اي وانجام وظايف 5-فقدان قوانين تنبيهي 6-فقدان جاده هاي مناسب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
مشکل اینجاست که ما و بسیاری از مسئولین فکر می کنند ما بهترین هستیم و دنیا باید از ما سرمشق بگیرد. والله اگر ما این مشکلات را حل کنیم بزرگترین ضربه به دشمنان ماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
نا ايمن بودن جاده ها عامل اصلي اين وقايع مي باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
با عرض وقت بخیر
در اجتماع حداقل این فرهنگ منسوخ نشده که هر شخصی حرف رکیکی را بر زبان راند افراد دیگر سریعا برآشفته می شوند به راستی هنگامی که شخصی هنگام رانندگی بدون رعایت حق تقدم تغییر مسیر میدهد ، چراغ قرمز را با سرعت بالا عبور می کند ، انواع آشغالها را برای راننده پشت خود به بیرون پرت میکند ، باسرعت غیر مجاز ( کم یا زیاد) رانندگی میکند و ... در صورت بروز کوچکترین مشکل همه آن حرف ها را به اجرا نگذاشته .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
با سلام همه حرفهاي شما درست اما تا كي ميخواهيم همه مشكلات را يك جانبه به گردن راننده بياندازيم در همان كشورهايي كه مثال زدهايد وضعيت جاده ها ، وسائل حمل و نقل عمومي، و ...را هم اعلام كنيد تا كي از كيسه ملت بايد خرج كرد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
با سلام من چندين مورد سعي کردم که فاصله لازم با خودروي جلويي را حفظ کنم ولي در چند مورد نزديک بود بلاي جانم شود زيرا به محض ايجاد فاصله ، ماشين عقبي در اولين فرصت ميخواست فاصله ايجاد شده را پر کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
در خصوص رانندگی اتومبیل که وضعیت آنچنان است!و اما در ایران موتور سواران که از هیچ قانونی تبعیت نمی کنند راست راست برای خود می چرخند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
واقعا اگر بخواهيم قانون حركت بين خطوط را اجرا كنيم آيا هزينه اي دربر دارد؟ واقعا چرا نيروي انتطامي كار به اين راحتي را كه باعث جلوگيري از تصادف و مرگ و مير بسياري از هموطنان ميشه رو انجام نمي ده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۳
لطفاً اين مطلب را درج كنيد.متشكرم
به نظر اينجانب مشكل اصلي در ايران عدم شناخت ظرفيت توسط كارشناسان و عدم قانونگذاري صحيح توسط مسئولين جامعه ماست. كه فرهنگ نا سالم و نا امن در جامعه را موجب مي شود.

منظور از ظرفيتها ، ظرفيت بزرگراهها و معابر ، ظرفيت گاز و برق و آب ، ظرفيت پهناي باند اينترنت و تلفن همراه و غيره مي باشد.
و منظور از قوانين ، قوانين بزرگراهها و معابر ، قوانين مصرف گاز و برق و آب و قوانين پهناي باند اينترنت و تلفن همراه و غيره مي باشد.
به ظرفيتهاي فوق و قوانين موجود براي ترافيك توجه كنيد. همينطور به ساير ظرفيتها و قوانين . همه و همه بطور نا صحيح كارشناسي شده اند. مثلاً در مورد كيفيت بد تلفن همراه ، هيچ قانوني از مصرف كننده حمايت نمي كند.
پس اين قوانين و شرايط بد موجب بوجود آمدن بي اعتمادي به قانون و در نتيجه ايجاد فرهنگ بد در مصرف ترافيك ، آب ، برق ، گاز ، تلفن ، اينترنت و غيره مي شود.
مثلاً يك فرهنگ بد كه از نبود ظرفيتهاي تعطيلي و مرخصي مناسب نشأت گرفته اين است كه مردم همگي در تعطيلات به ياد مسافرت افتاده و به سمت شمال (نبود ظرفيت گردشگري) مي روند.
چطور مي شود اين مورد را اصلاح كرد؟ - با افزايش ظرفيتهاي گردشگري - با اصلاح قوانين مرخصي - اينكه اجبار كنيم كاركنان از مرخصي ساليانه خود استفاده كنند.
بيائيد اين فرهنگ را كه هميشه مردم را مقصر مي دانيم عوض كنيم.
نظرات بیشتر