خلبانی در ایران پرخطرترین شغل هست که سال به سال بر خطرش افزوده میشود.
ناشناس
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
13
78
پاسخ
اینم از هواپیماهای به اصطلاح خوب ما...
مسعود عشرتی
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
22
78
پاسخ
بنده کارشناس الکترونیک هواپیمایی هستم و باید عرض کنم که در هواپیما و به طور کلی تمامی صنایع پرنده قطعاتی هستند که تایمی میباشند و باید در تایم تعیین شده توسط شرکت سازنده قطعات تعویض شوند حال انکه ممکن است کاملا هم سالم باشند...نقص فنی در بروز چنین حوادثی نقش عمده ای دارد که اغلب نه به خاطر نبود دانش فنی بلکه به دلیل فرسودگی ناوگان هوایی و عدم تعویض قطعات می باشد.یکی از دلایل عدم تعویض قطعات تحریم ایران می باشد که خوشبختانه اکثر این قطعات در سال های اخیر در ایران تولید شده و به تولید انبوه هم خواهد رسید.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
7
126
پاسخ
پدر کف هواپیما در اومده ! چطور مدیر ماهان میگه با تعویض چرخ ، مجدداً هواپیما در خطوط قرار گرفته!!!!!!!!
داوود-تبریز
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
7
74
پاسخ
با این وضعیت چگونه میگن که این هواپیمت تعمیر شد و به چرخه خدمت بازگشت؟!
ارین
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
6
71
پاسخ
خدا رو شکر که مسافر ها اسیب ندیدند.واقعا شکر .عین یه معجزه ست
ناشناس
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
9
60
پاسخ
مشخص است که لاستیک فرسوده و از یک سمت دچار کچلی شده است.حیف است که با ضعف مدیریت و عدم رعایت استانداردها و دستورالعملها موجبات هلاکت هموطنان فراهم آید.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
9
61
پاسخ
حتما باید این اتفاق بیفته بعد لاستیک را تعویض کنید - اگر این اتفاق جان چند نفر را میگرفت اونوقت کی پاسخگو بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسلامی
|
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
27
32
پاسخ
مگر نباید لاستیک هواپیماها تو پُر باشد؟
بابک
|
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
12
47
پاسخ
به صاف بودن بقیه تایرها هم اگر دقت کنید پیش بینی ترکیدن آنها در پروازهای بعدی چندان هم دور از ذهن نیست