ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
خلبانی در ایران پرخطرترین شغل هست که سال به سال بر خطرش افزوده میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
اینم از هواپیماهای به اصطلاح خوب ما...
مسعود عشرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
بنده کارشناس الکترونیک هواپیمایی هستم و باید عرض کنم که در هواپیما و به طور کلی تمامی صنایع پرنده قطعاتی هستند که تایمی میباشند و باید در تایم تعیین شده توسط شرکت سازنده قطعات تعویض شوند حال انکه ممکن است کاملا هم سالم باشند...نقص فنی در بروز چنین حوادثی نقش عمده ای دارد که اغلب نه به خاطر نبود دانش فنی بلکه به دلیل فرسودگی ناوگان هوایی و عدم تعویض قطعات می باشد.یکی از دلایل عدم تعویض قطعات تحریم ایران می باشد که خوشبختانه اکثر این قطعات در سال های اخیر در ایران تولید شده و به تولید انبوه هم خواهد رسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
پدر کف هواپیما در اومده ! چطور مدیر ماهان میگه با تعویض چرخ ، مجدداً هواپیما در خطوط قرار گرفته!!!!!!!!
داوود-تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
با این وضعیت چگونه میگن که این هواپیمت تعمیر شد و به چرخه خدمت بازگشت؟!
ارین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
خدا رو شکر که مسافر ها اسیب ندیدند.واقعا شکر .عین یه معجزه ست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
مشخص است که لاستیک فرسوده و از یک سمت دچار کچلی شده است.حیف است که با ضعف مدیریت و عدم رعایت استانداردها و دستورالعملها موجبات هلاکت هموطنان فراهم آید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
حتما باید این اتفاق بیفته بعد لاستیک را تعویض کنید - اگر این اتفاق جان چند نفر را میگرفت اونوقت کی پاسخگو بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
مگر نباید لاستیک هواپیماها تو پُر باشد؟
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
به صاف بودن بقیه تایرها هم اگر دقت کنید پیش بینی ترکیدن آنها در پروازهای بعدی چندان هم دور از ذهن نیست
نظرات بیشتر